Kenelle COSin vaatteet oikein sopii?
Sovitin vaikka kuinkaa monta, leikkaus vaan i istu niin millään.. Löydöttekö sieltä jotain?
Kommentit (21)
No ei kaikki kaikille sovi! Vaihda merkkiä!
Ei ainakaan sovi, jos on muotoja. Ja siis tarkoitan nimenomaan isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota, en pelkästään runsautta.
No veit jalat suusta! Olen ihmetellyt samaa.
Kun niiden nettisivuakin katsoo, niin eihän ne vaatteet näytä hyvältä edes niiden mallien päällä!
Mallien ilme kuvissa on sellainen että "Masennuin kun pakottivat nämä ihme vetimet mulle päälle, mutta ne huumasivat minut ja nyt en pysty liikuttamaan kasvojani ja ne ottavat minusta kuvia nämä kamalat kamppeet päällä!"
Näyteikkunassa näyttivät sairaalavaatteilta. Jotenkin liian simppeleitä leikkaukseltaan ja reiluja mitoitukseltaan
Ei mulle ainakaan, kaikki näyttää päälläni kummallisilta laatikoilta. Muiden päällä ovat kivoja.
Vaikuttavat laadukkailta, matriaalit kivoja, mutta jos ylipäätään millään tavalla istuvat niin korostavat ihan vääriä kohtia.. Miten tuo liike voi pärjätä!
Mulle sopii, olen 164 senttinen ja minulla on vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttavat laadukkailta, matriaalit kivoja, mutta jos ylipäätään millään tavalla istuvat niin korostavat ihan vääriä kohtia.. Miten tuo liike voi pärjätä!
Hei fitness-typy, ei me kaikki haluta korostaa Tissejä ja Perää.
Rumia ja huononmallisia vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sovi, jos on muotoja. Ja siis tarkoitan nimenomaan isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota, en pelkästään runsautta.
Kyllä tämä esim sopii
http://www.cosstores.com/fi/Women/Dresses/Wrap-over_cotton_dress/46881-…
ellet sitten tarkoita muodoilla lihavuutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä esim sopii
Sairaalavaate!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä esim sopii
Sairaalavaate!
Aha, no jos klassinen wrap-mallinen mekko, joka korostaa vartalon kurveja ja hoikkaa vyötäröä on mielestäsi sairaalavaate niin onhan se sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä esim sopii
Sairaalavaate!
Aha, no jos klassinen wrap-mallinen mekko, joka korostaa vartalon kurveja ja hoikkaa vyötäröä on mielestäsi sairaalavaate niin onhan se sitä sitten.
Oikeatsi katsoin itsekin tuota mekkoa kaupassa tänään ja se tosiaan näytti sellaiselta kertakäyttösairaala-aamutakilta.. Sori vaan..
T: AP
Ruotsalainen mitoitus. Suomalaiseen verrattuna pidemmät hihat ja lahkeet, hoikka ja kokonaisuudessaan kin pitkä. Sopii hoikille pitkä raajaisille.
Sopii tälläiselle romuluiselle, ei isoja tissejä eikä takapuolta. Ei kyllä mahaakaan. Sopii isoille ja lihaksikkaille, ei pyöreille ja pyyleville " naisellisille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on on isot tissit ja viimeinn asia mitä haluan, on korostaa niitä.. Mutta COSin vaatteet saavat tissit usein näyttämään hervottomiltaja koska niissä ei ole vyötäröä, näytän ihan muumilaakson möröltä :(
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen mitoitus. Suomalaiseen verrattuna pidemmät hihat ja lahkeet, hoikka ja kokonaisuudessaan kin pitkä. Sopii hoikille pitkä raajaisille.
Tää on varmaankin mun kohdalla se tärkein syy. Kun ei ole mallin mitoissa, ne vaatteet ei vaan istu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on on isot tissit ja viimeinn asia mitä haluan, on korostaa niitä.. Mutta COSin vaatteet saavat tissit usein näyttämään hervottomiltaja koska niissä ei ole vyötäröä, näytän ihan muumilaakson möröltä :(
Sama!
Joo noihin vaatteisiin pitää olla sellainen pitkä suoravartaloinen, ei rintoja, peppua ja lantiota. Leveät hartiat ja pitkä selkä pitää olla.
Itse ajattelen juuri noita vaatteiden leikkauksia hyvänä esimerkkinä siitä mikä mulle sopii kaikkein huonoimmin. Ja juu olen lyhyt tiimalasimallinen eli just päinvastaiset mitat.
Ja kyllä munkin mielestä noissa vaatteissa on monissa seiraalalook. Joissakin on sellainen Pelle Hermanni (ne missä kerrosvaatteita ja leveä- mutta lyhytlahkeiset housut).
Mulle sopii, ihme kyllä tosi hyvin. Oon pitkä ja muutenkin isokokoinen, 180 cm ja 72 kg. Hyvin istuu.