Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle COSin vaatteet oikein sopii?

Vierailija
13.05.2017 |

Sovitin vaikka kuinkaa monta, leikkaus vaan i istu niin millään.. Löydöttekö sieltä jotain?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii, ihme kyllä tosi hyvin. Oon pitkä ja muutenkin isokokoinen, 180 cm ja 72 kg. Hyvin istuu.

Vierailija
2/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki kaikille sovi! Vaihda merkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sovi, jos on muotoja. Ja siis tarkoitan nimenomaan isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota, en pelkästään runsautta.

Vierailija
4/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veit jalat suusta! Olen ihmetellyt samaa.

Kun niiden nettisivuakin katsoo, niin eihän ne vaatteet näytä hyvältä edes niiden mallien päällä!

Mallien ilme kuvissa on sellainen että "Masennuin kun pakottivat nämä ihme vetimet mulle päälle, mutta ne huumasivat minut ja nyt en pysty liikuttamaan kasvojani ja ne ottavat minusta kuvia nämä kamalat kamppeet päällä!"

Vierailija
5/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyteikkunassa näyttivät sairaalavaatteilta. Jotenkin liian simppeleitä leikkaukseltaan ja reiluja mitoitukseltaan

Vierailija
6/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan, kaikki näyttää päälläni kummallisilta laatikoilta. Muiden päällä ovat kivoja.

Vierailija
7/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat laadukkailta, matriaalit kivoja, mutta jos ylipäätään millään tavalla istuvat niin korostavat ihan vääriä kohtia.. Miten tuo liike voi pärjätä!

Vierailija
8/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii, olen 164 senttinen ja minulla on vyötärö.

Vierailija
9/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttavat laadukkailta, matriaalit kivoja, mutta jos ylipäätään millään tavalla istuvat niin korostavat ihan vääriä kohtia.. Miten tuo liike voi pärjätä!

Hei fitness-typy, ei me kaikki haluta korostaa Tissejä ja Perää.

Vierailija
10/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja huononmallisia vaatteita

Vierailija
11/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan sovi, jos on muotoja. Ja siis tarkoitan nimenomaan isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota, en pelkästään runsautta.

Kyllä tämä esim sopii

http://www.cosstores.com/fi/Women/Dresses/Wrap-over_cotton_dress/46881-…

ellet sitten tarkoita muodoilla lihavuutta..

Vierailija
12/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä esim sopii

Sairaalavaate!

Vierailija
13/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä esim sopii

Sairaalavaate!

Aha, no jos klassinen wrap-mallinen mekko, joka korostaa vartalon kurveja ja hoikkaa vyötäröä on mielestäsi sairaalavaate niin onhan se sitä sitten.

Vierailija
14/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä esim sopii

Sairaalavaate!

Aha, no jos klassinen wrap-mallinen mekko, joka korostaa vartalon kurveja ja hoikkaa vyötäröä on mielestäsi sairaalavaate niin onhan se sitä sitten.

Oikeatsi katsoin itsekin tuota mekkoa kaupassa tänään ja se tosiaan näytti sellaiselta kertakäyttösairaala-aamutakilta.. Sori vaan.. 

T: AP

Vierailija
15/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen mitoitus. Suomalaiseen verrattuna pidemmät hihat ja lahkeet, hoikka ja kokonaisuudessaan kin pitkä. Sopii hoikille pitkä raajaisille.

Vierailija
16/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tälläiselle romuluiselle, ei isoja tissejä eikä takapuolta. Ei kyllä mahaakaan. Sopii isoille ja lihaksikkaille, ei pyöreille ja pyyleville " naisellisille".

Vierailija
17/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on on isot tissit ja viimeinn asia mitä haluan, on korostaa niitä.. Mutta COSin vaatteet saavat tissit usein näyttämään hervottomiltaja koska niissä ei ole vyötäröä, näytän ihan muumilaakson möröltä :(

Vierailija
18/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalainen mitoitus. Suomalaiseen verrattuna pidemmät hihat ja lahkeet, hoikka ja kokonaisuudessaan kin pitkä. Sopii hoikille pitkä raajaisille.

Tää on varmaankin mun kohdalla se tärkein syy. Kun ei ole mallin mitoissa, ne vaatteet ei vaan istu

Vierailija
19/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on on isot tissit ja viimeinn asia mitä haluan, on korostaa niitä.. Mutta COSin vaatteet saavat tissit usein näyttämään hervottomiltaja koska niissä ei ole vyötäröä, näytän ihan muumilaakson möröltä :(

Sama!

Vierailija
20/21 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo  noihin vaatteisiin pitää olla sellainen pitkä suoravartaloinen, ei rintoja, peppua ja lantiota. Leveät hartiat ja pitkä selkä pitää olla.

Itse ajattelen juuri noita vaatteiden leikkauksia hyvänä esimerkkinä siitä mikä mulle sopii kaikkein huonoimmin. Ja juu olen lyhyt tiimalasimallinen eli just päinvastaiset mitat.

Ja kyllä munkin mielestä noissa vaatteissa on monissa seiraalalook. Joissakin on sellainen Pelle Hermanni (ne missä kerrosvaatteita ja leveä- mutta lyhytlahkeiset housut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä