Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kulutat vaatteisiin vuodessa (sisältäen asusteet)?

Vierailija
13.05.2017 |

lakin yhteen alkuvuoden vaatehankintoja ja hämmästyin, kun loppusumma oli tähän mennessä 2300€. Minusta se tuntuu paljolta, n.500€/kk. Olen alkanut satsata laatuun ja laatu maksaa, ehä sen takia summa on noin suuri. Miten paljon te käytätte vaatteisiin rahaa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina edellisinä vuosina n. 5 000€/v., kun vaatekaappi on vaatinut päivittämistä työn puolesta. Nyt näyttää hyvältä paria hankintaa lukuun ottamatta ja näitä lähden metsästämään tarkoilla spekseille kunnes löydän sopivan.

Budjetti tälle vuodelle on 1 000 €, josta olen käyttänyt 700 €. Ensi vuoden budjetti tulee olemaan 500 €. Tarkoitus on käyttää "ylimääräinen" raha palveluihin. Nyt en esim. käy ravintoloissa syömässä kuin max. 3 krt/v. ja loppulasku max. 50 €. Olisi niin ihana käydä hierojalla, mutta se siirtyy ensi vuoteen.

Vierailija
62/64 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 1000-2000e vuodessa ellei enemmänkin. Käytän lähinnä vaan Leviksen farkkujen niiden istuvuuden ja materiaalin takia, joten niihin uppoo noin 100e/farkku. Ostan vaatteet perus bikbok/carlings/zara yms. kaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen ostanut takin 60€, viidet rintsikat alesta yht 35€, ja perusvaatteita satasella. Sen lisäksi kankaita 160€ ja näistä olen ommellut tähän mennessä kahdeksan vaatetta.

Neljän vuoden raskaus-imetysputki takana ja vaatekaappi sen näköinen.

Vierailija
64/64 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 100 e