Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan saanut pakkeja kun olet yrittänyt lähestyä jotain kiinnostavaa miestä ?

Vierailija
13.05.2017 |

Miten suhtauduit siihen ja torjuttiinko sinut ystävällisesti vai tylysti ?

Onko oikeita herrasmiehiä enää olemassakaan ?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kokemuksia riittää.

Esimerkiksi kerran menin keikalla juttelemaan yksin olleelle miehelle. Yritin kysellä kaikenlaista keikasta ja muusta, mies vastaili sanalla tai parilla. Hetken kuluttua livahti karkuun sanomatta mitään. En tiedä, miksi en napannut (mies oli pituiseni 163 cm, liekö tämä ollut hänelle ongelma). Ikävä fiilis jäi.

Näissä tilanteissa toivoisin miehen sanovan jo nopeasti, suoraan mutta nätisti ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
2/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Kyllä se aina kolhaisee mutta eipä sille mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi kerran menin keikalla juttelemaan yksin olleelle miehelle. Yritin kysellä kaikenlaista keikasta ja muusta, mies vastaili sanalla tai parilla. Hetken kuluttua livahti karkuun sanomatta mitään. En tiedä, miksi en napannut (mies oli pituiseni 163 cm, liekö tämä ollut hänelle ongelma). Ikävä fiilis jäi.

Näissä tilanteissa toivoisin miehen sanovan jo nopeasti, suoraan mutta nätisti ettei ole kiinnostunut.

jos oli varattu?

Vierailija
4/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos oli varattu?

Tai jos oli keikalla esim. kuuntelemassa bändiä.

Vierailija
5/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten antanut periksi ja lopulta mies tajusi oman parhaansa.

Vierailija
6/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku tilanne missä ei ole minua kiinostavia naisia ja joku lähestyy minua niin sanon aina olevani varattu. Jos minusta näyttää siltä että naisella ei ole itsetunto kohillaan, valehtelen että muuten olisin voinut numerot vaihtaa.

Jos semmoine tilanne missä olisin mahdollisesti kiinnostunut joistain naisista (baari) hylkään sanovani olevani kiinnostunut eräästä ihmisestä, koska sitten jos myöhemmin näkee minut jonkun naisen seurassa niin ajattelee että se oli hän josta olin kiinnostunut.

Tiedän että valehteleminen ei ole kivaa, mutta tommone pikkuinen itsetunnon boostaus ei kumminkaan haittaa tee vaikka se ei toimiskaa.

Vastasin näin miehenä :)

Vierailija
7/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuota miestään ei kiinnostanut naiset jotka eivät ole itseään pidempiä. Naisillehan tuo on ihan ok syy dissata miestä.

Vierailija
8/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuta saanutkaan kuin pakkeja.

Vierailija
9/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyppäsi baarin pöydän yli minua karkuun.

Pidin keskustelua puoliväkisin yllä tunnin ja aioin luovuttaa. Lähtiessäni mies kuitenkin pyysi numeroani. Aamulla sain tekstarin että häntä ei kiinnosta.

Yritin jutella baarissa opiskelukaverille johon olin ihastunut. Hän alkoi keskustella naapuripöydän umpihumalaisen, n. 60-vuotiaan, partaisen äijän kanssa ja eikä vilkaissutkaan minua enää vaikka istuin hänen vieressään tunnin verran.

Nettitreffeillä n. 10 miestä on ilmoittanut - osa hiukan tylysti ja osa kohteliaasti - että ei tavata toiste.

En pidä itseäni luuserina kuitenkaan. Olen toki itsekin jakanut pakkeja.

Vierailija
10/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nykyiseltä fuckbuddyltäni ensin pakit, syyksi sanoi että hän on alkoholisti. Kysyin 4 kuukautta myöhemmin uudestaan ja yritti ensin antaa pakit mutta olin sitkeä ja sain hänet.

Vierailija
11/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen saanut pakkeja ja ihan kohteliaita.

Vierailija
12/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuota miestään ei kiinnostanut naiset jotka eivät ole itseään pidempiä. Naisillehan tuo on ihan ok syy dissata miestä.

Miksi minua sitten haukuttiin täällä pinnalliseksi kanaksi, kun sanoin pitäväni pitkistä miehistä? En edes dissannut, kerroin vain miesmakuni.

Vierailija
13/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pakkeja, se voi silti kyllä olla sattumaa ,sillä en kovin usein itse tee aloitteita, ei ole tarvinnut tehdä.

Vierailija
14/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua sitten haukuttiin täällä pinnalliseksi kanaksi, kun sanoin pitäväni pitkistä miehistä? En edes dissannut, kerroin vain miesmakuni.

Se luultavasti loukkasi jotain matalaa miestä

Vierailija
15/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vain kohteliaita pakkeja. Ja olen tehnyt aloitteita paljon! Uskon siihen, että itse aloitteita tekemällä saa parhaan mahdollisen. Pakit eivät ole itselleni mikään itsetuntokysymys, toki kivempäähän se on jos pakkien antajalla on käytöstavat.

Vierailija
16/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun olen yrittänyt tutustua, niin tulee torjunta.

Vierailija
17/34 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita vain pitkällisten ihastusten kohteille, enkä ole koskaan saanut pakkeja. Ravintolapokaukset eivät kiinnosta.

Vierailija
18/34 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakkeja, ja poikkeuksetta kohteliaasti. Kai silläkin on väliä, kuinka ja millä intensiteetillä itse lähestyy (vrt. humalaisen aggressiivinen iskuyritys yökerhossa, jolloin pakitkin saattavat olla tylyt). Ei ole lannistanut, aion lähestyä kiinnostavia miehiä jatkossakin. ☺

Vierailija
19/34 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun olen yrittänyt tutustua, niin tulee torjunta.

On vaikeaa uskoa tätä todeksi, jos tekee sata yritystä ja aina tulisi pakit ( Ei voi niin huono onni olla kenellekään )

Kaikkeen tietysti vaikuttaa se millainen sinä itse olet, mutta jos edes lähes tavallisen näköinen ja kokoinen niin tuntuu kyllä uskomattomalta.

Vierailija
20/34 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Aina on jonkinnäköinen suhde muodistunut, edes lyhyt tapailu/seksisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi