Nainen, oletko koskaan saanut pakkeja kun olet yrittänyt lähestyä jotain kiinnostavaa miestä ?
Miten suhtauduit siihen ja torjuttiinko sinut ystävällisesti vai tylysti ?
Onko oikeita herrasmiehiä enää olemassakaan ?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun olen yrittänyt tutustua, niin tulee torjunta.
On vaikeaa uskoa tätä todeksi, jos tekee sata yritystä ja aina tulisi pakit ( Ei voi niin huono onni olla kenellekään )
Kaikkeen tietysti vaikuttaa se millainen sinä itse olet, mutta jos edes lähes tavallisen näköinen ja kokoinen niin tuntuu kyllä uskomattomalta.
Aina tämä sama vastaus. Kyllä meitä naisia vaan on, joilla ei ole edes onni matkassa näissä jutuissa. Itse olen joka kerta pakit saanut ikisinkku 35v. nainen. Ihan normaalin näköinen ja kokoinen, ei vaan ole kukaan minusta pitänyt romanttisesti. Ja tämä on ihan ok, ei se ole kenenkään vika.
En ole tekemieni aloitteiden määrää laskenut mutta 20 vuoden ajan olen yrittänyt (enemmän tai vähemmän aktiivisesti) löytää poikaystävää. Olen lähestynyt niin tuntemattomia baarissa kuin pitempiaikaisia ihastuksia tutustumisen jälkeen ilman menestystä.
Ja joo, tiedän, seuraava kommentti on, että "mitäs lähestyt niitä komeimpia miehiä". Ei sekään vaan ole totta, ennemminkin pelkään liian komeita. Olen pyytänyt monen näköistä ja kokoista miestä treffeille. Mutta elämä on näinkin ollut erittäin kivaa, mulla on hyvä työ ja paljon kokemuksia muilta osa-alueilta :).
Olen. Rupesi puhumaan vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat. Suhtautuminen on ollut lähinnä sellaista "oltaisko ihan vaan kavereita" ja muutaman kerran on huvittunutta ja miehellä on ollut ajatuksena "mitä tuo nainen itestään kuvittelee", vaikka on ollut ihan otettu huomioista.
Mulle on suututtu... Että kuinka kehtasin luulla että hän voisi olla mitenkään kiinnostunut minusta. Ja ihan tavallinen "tasoiseni" mies oli. Että näin.
Kerran Kuopion Puikkarissa menin hakemaan tanssiin yhtä jääkiekkoilijaa. Kaaduin mennessäni hänen eteensä. Nousin ylös ja tanssittiin yksi kappale. Se siitä sitten..
Olen saanut pakkeja, aina kohteliaasti
Olen ollut parisuhteessa teini-iästä asti, joten en ole koskaan voinut lähestyä ketään kiinnostavaa miestä. Yhden kanssa yritin ystävystyä (siis hän tiesi että olin naimisissa, mistään iskemisyrityksestä ei ollut kyse) mutta hän ei vastannut sähköpostiini. Tuntui kurjalta, koska pidin hänestä todella paljon.
Olen. Yksi ei vaan vastannut mitään kun lähestyin illan jälkeen viestillä. Yksi taas olikin varattu, tyttis oli juuri hakemassa juomia kun lähestyin.
On jo pitkä aika siitä kun olen ketään läheillyt joten tuoretta muistoa ei ole, ehkä ilkeät pakit harmittaisi, muuten ajattelen enemmän että elämä menee ohi jos ei mitään koita. Aviomies tuli aikanaan ensin puhumaan, mut mä pyysin ensin uusille treffeille. Vanhana ois ikävä ollut muistella et olihan se sekin niin ihana mut kun...
En ole, tosin en ole keltään kysynyt. Tehtiin selväksi -siis ennen kuin ehdin edes ajatella-, ettei kaltaiseni rumiluksen kannata ajatellakaan moista. Toisaalta, mihin sitä miestä tarvisikaan? Pärjään vallan mainiosti yksinkin ja itseni elätän.
Olen saanut pakit vain kerran vaikka lähestyn kiinnostavia ihmisiä usein. Tämä oli herrasmies ja sanoi että on todella imarreltu mutta hänellä on vaimo ja pieni vauva kotona. Juteltiin kuitenkin pitkä tovi. :)
Sellaista enimmäkseen että ollaan kuksittu, mulle kehittyy lopulta tunteita ja siihen jään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun olen yrittänyt tutustua, niin tulee torjunta.
On vaikeaa uskoa tätä todeksi, jos tekee sata yritystä ja aina tulisi pakit ( Ei voi niin huono onni olla kenellekään )
Kaikkeen tietysti vaikuttaa se millainen sinä itse olet, mutta jos edes lähes tavallisen näköinen ja kokoinen niin tuntuu kyllä uskomattomalta.
"Seurustelu ei oo mun juttu"
"En etsi suhdetta tällä hetkellä" sitten kk päästä seurustelee toisen kanssa.
"Ei musta oo mihinkään ihmissuhteisiin"
"En aio seurustella ikinä"
"En oo kiinnostunut susta sillä tavalla"
"En voi olla seksuaalisesti kiinnostunut kavereistani"
Anteeksi mutta tekeekö naiset aloitteita?
En ymmärrä miksi pitää antaa ikävää palautetta, jos joku on kiinnostunut? Tälläinen tapaus on sattunut kohdalle, mutta kertoo enemmänmiehestä kin minusta. Itse annan aina kohteliaat pakit.
Monet kerrat. Suhtautuminen on ollut lähinnä sellaista "oltaisko ihan vaan kavereita" ja muutaman kerran on huvittunutta ja miehellä on ollut ajatuksena "mitä tuo nainen itestään kuvittelee", vaikka on ollut ihan otettu huomioista.