Tunteeko kukaan teistä aatelisia?
Minä tunnen pari kpl ja ovat ihan tavallisenoloisia ihmisiä. Toinen jopa on kreivi eli aikas hienosta suvusta.
Mutta sitten toisella noista on sukuun naitu tavis ja se on ihan kauhea nainen, totta puhuakseni. Oikea nousuka ja aina korostamassa miehensä suvun aatelisuutta.
Oikeasti aika hupaisaa, kun sentään tasavallassa eletään, eikä tuosta aatelisuudesta ole yhtään mitään hyötyä.
Kommentit (6)
Nuorempana tosin Suomen ainut aatelinen poikamies -siis sillä hetkellä- yritti kovasti minua lämmittää. En lämmennyt..
jokin sortin aatelinen, tulee sille joku lehtikin siitä. Voisi käyttää sukunimensä edessä von-liitettä. Hänen suku tullut suomeen saksasta. En nyt enempiä paljastele. Ihan tavallinen ihminen, ihana oikeastaan, on jämäkät mielipiteet ja teot, ei tarvitse puolison turhaan murehtia.
Rikkaita ovat kyllä,mutta ihan tavallisia ihmisiä. Lapset kävivät töissä lukioikäisistä saakka viikonloppuisin ja maksoivat omat kännykkälaskunsa, vaikka kotona asuivat.
Lasten kimppa-autoon säästivät lapset itse rahat. Näiden vanhempien mielestä raha ei tuo onnea, vaan normaali elämä. Fiksuja vanhempia ja ovatkin onnistuneet kasvattamaan hienoja nuoria ihmisiä.
Eli itsessänikin on pisara aatelista verta. Mitä se nyt sitten onkaan. Taitaa suurin osa aatelisista ja kuninkaista olla melkoisia roistoja ja psykopaatteja.
tunnen, ihan mielettömän ihania ihmisiä :)
muutamalle sukuun tulleelle aviomiehelle/vaimolle on noussut tuollaisesta pissi päähän ja ovat ahdistavia ihmisiä :(