Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SKAM-gallup!

Vierailija
13.05.2017 |

Kuka näistä on lempparisi Skamissa? :-)

SKAM-gallup!

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä William on noin monen lemppari :o

William oli hirvee. Muistan ikuisesti sen, kun Noora luuli olevansa huumattu ja raiskattu ja William vetää marttyyrimäiset herneet nenään, marssii raivoissaan koulusta Nooran juostessa perään. Ja sitten vaan suoraan portista ulos repien itsensä irti Noorasta, joka yrittää saada Williamin rauhoittumaan ja kuuntelemaan myös häntä. Ja maahan kaatunut Noora jää perään katsomaan, kuin William poistuu paikalta ajatellen vain itseään... Minä-minä-minä-William.

Näihin kahteen. Mun lemppari totta puhuen ainakin oli William. Joka hahmossa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kuitenkin. Yllättävän moni silti piti Williamista mitä olen lukenut ja harmittelee kun Thomas ei jatkanut sarjassa toisen kauden jälkeen, samoin mua. Nooran ja Williamin suhde lopetettiin aivan väärällä tavalla.

Mä kun taas en pidä melkein yhtään Isakista toisin kuin moni muu enkä pahemmin kolmos kaudestakaan, joten jokaisella oma mielipide. En itsekään ymmärrä miten niin moni pitää Isakista ja moni taas ei ymmärrä Williamia.

Koska William ei ikinä tehnyt parannusta? Taas neljännellä kaudella paljastui uusi kusipäinen teko, eli William lähetti Nooran yksin oikeudenkäyntiin Nicoa vastaan eikä tullut mukaan tukemaan. Sitten suuttui  taas Nooralle, joka ei yksin uskaltanutkaan kohdata Nicoa. William on itsekäs eikä osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Hänen tunteensa ja vihansa ovat aina tärkeämpi. Jopa silloin kun tyttöystävä joutuu kohtaamaan Williamin manipuloivan psykopaattiveljen ja on luonnollisesti tilanteesta todella ahdistunut ja peloissaan.

Vähän veikkaan, että toi koko juttu piti keksiä sarjaan sen takia kun Thomas ei enää halunnut jatkaa Skamissa. Olis asiat voinut mennä eri tavalla jos Thomas olis jatkanut. Ei voi tietää, mutta edelleenkään en voi sille mitään, että William on suosikkini sarjassa. Mielipiteet jokaisella.

En ymmärrä ollenkaan miksi siitä tuollainen kuvio keksittiin. Olisi voitu viime kaudella vaan käydä juttu läpi ja päätyä siihen että he eroavat lopullisesti eikä Williamista tarvitse enää puhua. Ihan ihme juttu minusta, olisin halunnut että Noora olisi tässä vaiheessa iloinen eikä enää haikailisi sen perään, todella turhaa pitkitystä

Vierailija
22/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kolmoskautta ja Isakia. Sana kanssa on niin lähellä, että ei oikeastaan tiedä. Mutta ennen lempparini oli Noora. Nyt se on tosin 8. Hahmo :DDDDD. Ihmettelen miksei Chris (tyttö) saanut ääniä laisinkaan..paljon ääniä. Sehä o hyvä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla