Kierrän lempiartistini kymmenillä keikoilla vuodessa, haluatko kysyä jotain?
Saa kysyä!
Kommentit (21)
Veikkaan Lauri Tähkää. :D
Törmäsin kerran kahteen Lauri Tähkä faniin jotka kiertelivät keikoilla ympäri maata.
Hauskoja tyyppejä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Seisotko eturivissä, miksauspöydän vierellä vai jossakin muualla?
Usein miten eturivissä, mutta se ei ole mikään "tonne on pakko päästä."
Vierailija kirjoitti:
Onko se tämä apinain kuningas Cheetah??
Ei ole. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukana kotoasi käyt ja yövytkö keikkapaikkakunnalla?
Yleensä noin 0-200km säteellä. Harvoin yövyn keikkapaikalla, koska raha ei kasva puussa. Eli yritän saada mahdollisimman halvalla julkisella bussi/juna tai omalla autolla jos keikkapaikalta ei pääse yö myöhään julkisilla. -ap
Vierailija kirjoitti:
Joudutko maksamaan sisään vai hoidatko suhteilla?
Joudun maksamaan sisään. -ap
Oletko tutustunut muihin jotka kiertelevät saman artistin keikoilla?
Oletko tavannut tai haluaisitko tavata suosikkiartistisi henkilökohtaisesti?
Seisotko eturivissä, miksauspöydän vierellä vai jossakin muualla?