Kaipaan niin miestä ja seksiä
Olen 22 vuotias nainen. Kaunis, ystävällinen ja ihan älykäskin. En vain ole tavannut hyvää miestä.
Siitä on yli vuosi, kun harrastin seksiä. En pidä kertaluontoisista panoista tai baareiluista, tinder vaikuttaa myös epämiellyttävältä.
Tähän vaikuttaa myös se, että sairastan endometrioosia :( Heti jos miehellä on isompi varustus tai hän ei tiedä tästä, seksi on hyvin kivuliasta..
Haluaisin hellän, rauhallisen ja vahvan miehen.
Kommentit (17)
"En vain ole tavannut hyvää miestä."
Minä tapaan hyviä miehiä päivittäin ja iso osa näistä on sinkkuja. Prinsessaharhat tauolle nyt
Tilastollisesti niin isoja miehiä ei ole kovin monia suomessa.
Tuo sairaus saattaa tarkoittaa että et voi koskaan saada omia lapsia, tiedän muutaman naisen jolla sama diagnoosi ja he jäivät lapsettomiksi.
Juuh tällasta tää elämä on.
Mä täytän just 25 eikä ole tullut vielä ikinä sopivaa vastaan, joten yksin mennään ja seksiä on ehkä joskus jouluna ja juhannuksena.
Olen äärimmäisen nirso seksiseuran suhteen, en käy baareissa jne., mutta olen onneksi hyvä sormistani, eli ei tässä mitään hätää ole.
Menee se näinkin, ehkä kaikille ei vaan "suoda" kumppanuutta elämäänsä.
Mukava keksiä nuita aloituksia, ja valehdella täyslaidallinen niihin ja sitten vastata vielä niihin itse? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän just 25 eikä ole tullut vielä ikinä sopivaa vastaan, joten yksin mennään ja seksiä on ehkä joskus jouluna ja juhannuksena.
Olen äärimmäisen nirso seksiseuran suhteen, en käy baareissa jne., mutta olen onneksi hyvä sormistani, eli ei tässä mitään hätää ole.
Menee se näinkin, ehkä kaikille ei vaan "suoda" kumppanuutta elämäänsä.
Suoda? Oot ihan itse aiheuttanut tilanteesi nirsoudellasi. Ei siihen ole kellään muulla mitään osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee se näinkin, ehkä kaikille ei vaan "suoda" kumppanuutta elämäänsä.Suoda? Oot ihan itse aiheuttanut tilanteesi nirsoudellasi. Ei siihen ole kellään muulla mitään osaa
Mitä järkeä olisi alkaa väkisillä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole sopiva eikä kiihota?
En halua henkilökohtaisesti sarjaseurustella, eli jos joskus sitoudun niin pitää olla sellanen, jonka kanssa tahdon jakaa elämäni.
En lähde testailemaan jotain "ihan jees"-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Tinder parisuhteen etsimiseenkin käy. Jätät vain ne paidattomat aurinkolasijannut sikseen. Itse olen käynyt useammillakin treffeillä Tinderin kautta, ja jokainen tapaamani tyyppi oli parisuhdemielessä liikkeellä.
Miehet sanovat vain mitä haluat kuulla että pääsevät pesälle (koskee myös tinder miehiä, ja erityisesti heitä!)
Ei kannata. Pärjäät paljon paremmin ilman miehiä.
Tinder sitä tinder tätä! Elämässä ei ole muuta kuin tinder ja tindermiehet, pitäisikö apn suunnata keskittymiskyky johonkin muuhun kuin omiin sormiin ja tindereihin? Tekis hyvää. :)
Niin mäkin kaipaan. Oon asentanut tinderin ja myös toisen sovelluksen jossa miehet voi laittaa viestejä suoraan ilman tykkäyksiä. Puolessa vuorokaudessa on tullut noin 50 viestiä ja ehkä 150 tykkäystä, tää on ihan älytöntä. Suurin osa haluu seksiä ja sanoo sen suoraan. Mun mielestä sellanen on vaan niin tylsää ja turn off oikeestaan heti vaikka seksistä tykkäänkin. Ihan niinkuin ettis neulaa heinäsuovasta ihan konkreettisesti. Yli nelikymppinen oon ja kakskymppisistä lähtien vonkaajat. Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin kaipaan. Oon asentanut tinderin ja myös toisen sovelluksen jossa miehet voi laittaa viestejä suoraan ilman tykkäyksiä. Puolessa vuorokaudessa on tullut noin 50 viestiä ja ehkä 150 tykkäystä, tää on ihan älytöntä. Suurin osa haluu seksiä ja sanoo sen suoraan. Mun mielestä sellanen on vaan niin tylsää ja turn off oikeestaan heti vaikka seksistä tykkäänkin. Ihan niinkuin ettis neulaa heinäsuovasta ihan konkreettisesti. Yli nelikymppinen oon ja kakskymppisistä lähtien vonkaajat. Plääh.
Kesä tulolla! Kannattaa malttaa mielen ja jättää koko tinder hetkeksi. Miten ne hyvät miehet ennen löydettiinkään?;)Kun ei ollut näitä kaikenmaailman sovelluksia..
Kommentoin isänä omien lapsieni kautta. Yksi meidän tyttö oli "järkevä" ja etsi kumppania tiiviin seulan kanssa, mutta kun ei tarpeeksi nopeasti löytynyt, otti hätäpäissään sen minkä sai heti. Itsekin nyt myöntää, että väärä valinta, olis kannattanut uhrata muutama vuosi lisää ja kohtuullistaa seulan tiheyttä. Siksi kannattaa etsiä rauhallisen aktiivisesti ja sormettaa tarpeeksi, ettei "sen" puute aja typeriin parisuhteisiin.
isä kirjoitti:
Kommentoin isänä omien lapsieni kautta. Yksi meidän tyttö oli "järkevä" ja etsi kumppania tiiviin seulan kanssa, mutta kun ei tarpeeksi nopeasti löytynyt, otti hätäpäissään sen minkä sai heti. Itsekin nyt myöntää, että väärä valinta, olis kannattanut uhrata muutama vuosi lisää ja kohtuullistaa seulan tiheyttä. Siksi kannattaa etsiä rauhallisen aktiivisesti ja sormettaa tarpeeksi, ettei "sen" puute aja typeriin parisuhteisiin.
Se on nimenomaan näin.👍
isä kirjoitti:
:D Johan on.
moi oon 12v poika hesasta voidaa alottaa heti
Kyllä se Tinder parisuhteen etsimiseenkin käy. Jätät vain ne paidattomat aurinkolasijannut sikseen. Itse olen käynyt useammillakin treffeillä Tinderin kautta, ja jokainen tapaamani tyyppi oli parisuhdemielessä liikkeellä.