Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moderni keittiö vai maalaisromanttinen?

Vierailija
13.05.2017 |

Ollaan tekemässä keittiöremonttia enkä osaa päättää kahden vaihtoehdon välillä. Kumpaa itse suosit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa okt:ssa maalaisromanttisuus on kiva, kaupungin kerros- tai rivarissa ei niinkään, molemmat on hyviä.

Vierailija
2/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millainen talon tyyli muuten on. Itse pidän enemmän moderneista keittiöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asunnon muusta tyylistä, kumpi siihen sopii. Itse tekisin kyllä modernin kun tykkään sellaisesta enemmän.

Vierailija
4/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin ehdottomasti modernin, en voi sietää maalaisromanttista tyyliä.

Vierailija
5/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö siis ihan tosissaan kahden ääripään väliltä? Vai jälleenmyyntiarvoa? Moderni keittiö menee helpommin kaupaksi, rustiikkinen vetoaa tiettyyn ostajakuntaan, mutta veikkaan heidän olevan kuitenkin rajatumpi porukka. Itse tekisin modernisti ajattoman, maalaisromantiikkaa voi tuoda jollain pienillä yksityiskohdilla, jotka on helppo poistaa myydessä.

Vierailija
6/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin jotain siitä väliltä, eli kohtuu romanttiset valkeat ovet, jotka ovat helpolla ja halavlla vaihdettavissa, harmaa kivitaso ja harmaa välitila lasimosaiikilla. Koneet modernit ja harmaan sävyihin sointuvan rosteriset, paitsi jääkaappi valkoinen ja pesukone integroitu. Mielestäni riittävän suloinen, mutta jos oma mieli tai uuden asukkaan mieli maku on erilainen, saa tästä vaikka mustilla tai harmailla kahvattomilla korkeakiilto-ovilla todella eri näköisen ja kohtuullisen halvalla.

Vierailija
7/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin ennenkaikkea sellaista, joka toimii. Riittävästi säilytys- ja työtilaa. Hyvä valaistus ja akustiikka. Funktionaalisuus on aina kaunista ja iätöntä. 

Suosin myös sellaista, joka ei näytä lavastukselta. Jos moderni tarkoittaa tällä hetkellä muodissa olevaa, se näyttää tylsältä jo valmistuessaan. 

Luota omaan silmääsi ja makuusi. 

Vierailija
8/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisromanttinen ja se Italialainen typykkä otetaan siinä jauhoisella pöydällä.

Sinkkumies

Vierailija
9/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen talo? Tuttavat tekivät rintamiestaloon täysvalkoisen ruumishuonekeittiön. Olin vähän että wut...

Vierailija
10/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.topi-keittiot.fi/mallisto/keittiot/keittio/hella-keittio-val…

Mitä tykkäät tällaisesta? Maalaisromanttinen mutta ei kuitenkaan liian.

Vierailija
11/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.topi-keittiot.fi/mallisto/keittiot/keittio/hella-keittio-val…

Mitä tykkäät tällaisesta? Maalaisromanttinen mutta ei kuitenkaan liian.

karmee

Sinkkumies

Vierailija
12/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen talo? Tuttavat tekivät rintamiestaloon täysvalkoisen ruumishuonekeittiön. Olin vähän että wut...

Valkoista ajateltiinkin. :) Tähän sopii mielestäni molempi tyyli.

Vierailija
13/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin talosta. Siisti kompromissi on sileä kehysovi (siis ilman mitään kaaria ja sorvauksia).

Vaikka tällainen

http://www.aka-kaluste.com/fi/keittiot/show.tmpl?id=12

http://www.hahle.fi/kehysovet?category=23897240212865650

Vierailija
14/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderniin keittiöön saa maalaisromanttista tuulahdusta verhoilla, liinoilla, keittiöpyyhkeillä, astioilla, koreilla ym. Mutta toisin päin ei onnistu. Itse tykkään maalaisromanttisesta tyylistä mutta keittiössä kaapinovet ovat kyllä modernit ilman koukeroita ym. :)

Vierailija
15/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoista ajateltiinkin. :) Tähän sopii mielestäni molempi tyyli.

Sopii varmasti hyvin teille.

Sinkkumies

Vierailija
16/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha puutalo ja tänne olisi varmaan sopinut hyvin oikein romanttinen keittiö. En kuitenkaan halunnut sellaista, koska minua ärsyttää keittiössä kaikenmaailman esillä roikkuvat kauhat ja pannut ja ylimääräinen tilpehööri. Vaikka olisi miten hyvät liesituulettimet, keitiiössä on aina rasvaista pölyä enkä jaksa jynssätä niitä kaikkia tavaroita vähän väliä puhtaiksi.

Päädyin hakemaan pientä romanttista vivahdetta vanhoilla puutuoleilla pöydän ympärillä ja yksi kaunis seinäkaappi on, missä on esillä kaikki värilliset vanhat lasimme.

Vierailija
17/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.puustelli.fi/mallisto/keittiot/puun-harmoniaa/modernia-kodik…

Tässä myös yksi kiva modernin ja maalaisromanttisen väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän