Panistiko Till Lindemannia, Rammsteinin laulajaa?
Siis kun tämä oli vielä nuori..nykyisin jo hieman keski-ikäistynyt ;)
Kommentit (24)
En, liian vanhakin, olen kolmekymppinen itse ja ei papat kiinnosta.
Ällöttävä oli nuorena ja nytkin.
Hevimuija 45v
Enpä usko, ellei meidän ajatusmaailmat kohtais jotenkin ja hän olisikin filosofiasta kiinnostunut juoksua intohimoisesti harrastava eläinrakas lukutoukka, kuten minä :D mutta sinkkuna kyllä toista Tilliä, Til Schweiger on minusta ihana :) No joo, pakko oli nyt heittää tämä. Olen onnellisesti naimisissa eli en kumpaakaan. Mutta jälkimmäinen Til on kyllä hurmaava.
Kirjoitin sivuhuomiona, että miehet panevat ja naista pannaan. Viesti poistettiin. Mitä ihmettä?
Vaikka kuinka tavaan sääntöjä, niin en löydä kohtaa, mitä rikoin viestilläni.
Tänne vaan, ei pelota yhtään. Tykkään rosoisista miehistä 😙
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sivuhuomiona, että miehet panevat ja naista pannaan. Viesti poistettiin. Mitä ihmettä?
Vaikka kuinka tavaan sääntöjä, niin en löydä kohtaa, mitä rikoin viestilläni.
koska sä olet väärässä.. ehkä mode halusi poistaa väärää faktaa kertovan viestin.
Todellakin panisin, niin nuorta kuin nyt vanhempaakin!
N25
Yllättävän moni saksalainen ei ilmeisesti kuitenkaan pane. :( Pitihän kirjoittaa lauluunkin "I can't get laid in Germany".
En todellakaan, pelottava vanha ukko. Siinä bändissä oli yksi minun makuuni, mutta en muista enää edes nimeä. Du hast -musavideon pääosassa oli tämä minun makuuni enemmän oleva, sellainen, joka ei viihdy lehtien palstoilla. No, en muista nimeä enkä instrumenttia, joten ei hänkään sitten ollut niin kiinnostava. :D
Panisin, varsinkin vähän nuorempaa versiota. Varmaan tuo nykyäänkin vielä menisi.
En missään nimessä. Hän on pelottava.
N22