Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei kelpaa mikään

Vierailija
13.05.2017 |

Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen toisi mulle nyt pitsaa, sipsejä ja kokista niin saisi pusun ja halin.

Enkä ole edes krapulassa.

Mutta itsepä olet miehesi valinnut.

M

Vierailija
2/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seksiä kokeillu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin suhteessa tiedän mistä pitsuista nainen tykkää ja mitä limppareita juo. Ymmärrän miehen ärtymyksen

Vierailija
4/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehesi"? Mutta et kuitenkaan tunne hänen mieltymyksiään ja tottumuksiaan?

Vierailija
5/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen toisi mulle nyt pitsaa, sipsejä ja kokista niin saisi pusun ja halin.

M

Kilttimiehen märkä päiväuni.

Vierailija
6/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono nainen

Vierailija
7/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan av-mammatkin ilahtuvat miehen "väärin" ostamista tuotteista.

Vierailija
8/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tuon si-päätteen oikein keksit?

Vierailija
9/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että tällä kertaa haluaa jotain tiettyä pitsaa. Pari viikkoa sitten kelpasi pakastealtaan salamipitsa, eikä ole aiemmin valittanut jos limppari on lightia ja maidostakaan ei ole koskaan valittanut.. aina ennen on kelvannut niin kevytmaito kuin rasvatonkin.

-ap

Vierailija
10/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tuon si-päätteen oikein keksit?

No postimiehelle vai naapurin miehellekö ap kävi ostelemassa tavaraa kaupasta?

Vierailija
11/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ei tällä kertaa sentään lyönyt?

Vierailija
12/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi muuten on mukava, lie krapulan syytä tuo ilkeys.

Vierailija
13/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/

Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?

Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä  palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi  menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä  krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.

Vierailija
14/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että tällä kertaa haluaa jotain tiettyä pitsaa. Pari viikkoa sitten kelpasi pakastealtaan salamipitsa, eikä ole aiemmin valittanut jos limppari on lightia ja maidostakaan ei ole koskaan valittanut.. aina ennen on kelvannut niin kevytmaito kuin rasvatonkin.

-ap

Normaalisti ennen kaupassakäyntiä kysytään muilta, mitä sieltä tarvitaan.

Vierailija
15/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?

Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä  palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi  menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä  krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!

Monestako tamponinostokiukuttelusta akan saa heittää pihalle?

Vierailija
16/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huono nainen

Ylläolevan kirjoitti henkisesti uhmaikäinen ikuinen sinkkumies krapuloissaan. Liian alkoholin juomista ei pidä lähipiirin palkita passaamalla.Silloin antaa miehen ymmärtää että ryyppääminen ja krapulakiukuttelu on ok. Ei ole.Aikuinen fiksu  ihminen ottaa viinaa liikaa tasan kerran (sen ensimmäisen kerran ) ja sen jälkeen tietää rajansa eikä ylitä  niitä.

Vierailija
17/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kilttimiehen märkä päiväuni.

Palstalassukalle tiedoksi että  on olemassa niin ihania miehiä että niitä passaa mielellään koska ne ihanat miehetkin passaavat vuorollaan naisia. Mikä  on palstalassukalle toki täysin käsittämätön asia.

Vierailija
18/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mitä parisuhdeneuvoja taas.

Jos oma naiseni on krapulassa (ei kauhean usein käy ryyppäämässä) niin huolehdin ja hoivaan että on hyvä olla. 

Vierailija
19/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!

Monestako tamponinostokiukuttelusta akan saa heittää pihalle?

"Kulta, mä vähän nostan sun tamponia, kun se näytää valuneen"

Vierailija
20/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sait idean provoon vai oletko sama ämmä jonka jääkaappi oli täynnä vaikka ja mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän