Voi lapsettomien lauantai
Kommentit (26)
Vietän ja pidän mielessäni.
T. 2 tyttöä hoidoilla saanut
Hylättyjä lapsia on pilvinpimein niin antaa kodin jollekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoja taas nähtävästi kovasti kismittää, kun kaikki eivät jaakaan heidän lapsiperheunelmaansa.
Mitähän nyt tarkoitat kommentillasi? Tuota tahattomasti lapsettomia pilkkaavaa aloitusta vai oletko väärässä ketjussa?
Lapsettomien lauantai on tahattomasti lapsettomien päivä.
Velat voivat perustaa oman päivänsä.
Lapsettomien lauantai on KAIKKIEN lapsettomien lauantai. Myös meidän jotka ei missään nimessä haluta lapsia ja nautitaan lapsivapaudesta.
Jos haluatte erillisen päivän TAHTOMATTAAN lapsettomille, perustakaa sellainen itse ja nimetkää TAHTOMATTAAN lapsettomien päiväksi. Sana "lapseton" kun ei millään lailla viittaa siihen että kyseessä olisi vain negatiivinen tilanne.
Ihanaa lapsetonta lauantaita, nauttikaa 😍!
Lapsettomien lauantai ei liity veloihin mitenkään.
Ei ole juhlapyhää, joka ei toisi surua ja pahaa mieltä joillekin.
Erikoista ehkä kuitenkin se, että paino kasautuu niin vahvasti äitienpäivään. Isänpäivä saa tulla juhlituksi vapaammin. Äitienpäivällä on toki vanhemmat perinteet mutta lapsettomuus koskettaa kuitenkin yhtä lailla miehiäkin.
Lapsettomien lauantaita vietetään tasa-arvosyistä huomenna eli tästä eteenpäin aina isänpäivän aattona. Kaikki ovat paremmalla tuulella tämän järjestelyn ansiosta.
Hyvää lapsettomien lauantaita siis huomenna ja veteraanipäivää ennen muistakaa juhlistaa ja muistaa sivareita, se on sivareidenpäivä, uusi juhlapäivä 👍
Mua häiritsee eniten, että lapsettomien lauantaina lapsettomien ulostulo on jotenkin niin passiivisagressiivista. En usko, että olen ainoa ajatusteni kanssa. Uskon, että suru on suunnaton, kun lasta ei syystä tai toisesta saa. Ei silti tarvitse suu vaahdoten kirjoitella aggressiivia kannanottoja somea täyteen kun joku on töksäyttänyt jotain ikävää tai sanonut väärää ym.. Lapsettomuus ei ole kenenkään vika. Myös raskaana oleville, ja äidille joilla on eläviä lapsia, on töksäytelty ikäviä kommentteja varmasti. Kyllä varmasti nykyään jokainen tietää, että lapset eivät ole itsestäänselvyys ja lapsi on lahja. Siitä ei tarvitse valistaa/syyllistää!