Voi lapsettomien lauantai
Kommentit (26)
No miksi pitää lukea niitä lapsettomuudesta kärsivien juttuja, jos niin ärsyttää? Tuskin ne teidän kotiin tulee väkisin asioitaan kailottamaan.
Hitto, miten vielä muistan, miten lapsettomuudesta kärsiessä joka ainoaan vertaistukiketjuun eksyi aina näitä masokistisia ärsyyntyjiä, joka hakeutumalla hakeutuvat lukemaan niitä ärsyttäviään.
Itse ainakin halasin heti aamusta vieläkin enemmän puolitoistavuotiastani ja kiitin, että hän on elämässäni. Se kun ei ole itsestäänselvyys.
No omat lapsethan niitä kukkia tuo VELOille.
Mammoja taas nähtävästi kovasti kismittää, kun kaikki eivät jaakaan heidän lapsiperheunelmaansa.
Ihme vikinää, eihän niitä lapsia kukaan enää halunnut. Eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
Mammoja taas nähtävästi kovasti kismittää, kun kaikki eivät jaakaan heidän lapsiperheunelmaansa.
Mitähän nyt tarkoitat kommentillasi? Tuota tahattomasti lapsettomia pilkkaavaa aloitusta vai oletko väärässä ketjussa?
Lapsettomien lauantai on tahattomasti lapsettomien päivä.
Velat voivat perustaa oman päivänsä.
Koskahan tästä tulee virallinen liputuspäivä 😂 ai niin mutta tais tulla jo, liput puolitangossa ainakin tänään.
Onko lapsettomille tapana toivottaa hyvää lapsettomien lauantaita vai onko juttu jokin jossa lapsettomat kokoontuvat salaisiin bileisiin? En ole ikinä konkreettisesti törmännyt tämän päivän viettoon millään tavoin muuta kuin nettihöpinöissä. Kuka tämän edes keksi, en kymmenen vuotta sitten moisesta ollut kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsettomille tapana toivottaa hyvää lapsettomien lauantaita vai onko juttu jokin jossa lapsettomat kokoontuvat salaisiin bileisiin? En ole ikinä konkreettisesti törmännyt tämän päivän viettoon millään tavoin muuta kuin nettihöpinöissä. Kuka tämän edes keksi, en kymmenen vuotta sitten moisesta ollut kuullutkaan.
Aika uusi juttuhan tämä on. Itselläni on ainakin tapana juhlistaa omaa lapsettomuuttani jollakin penellä tavalla, vaikka en juhlia järjestäkään. Tänään ostin leivoksen ja mietin kaikkia ilonaiheita, joita lapsettomuus elämääni tuo.
Hyvää lapsettomien lauantaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uusi juttuhan tämä on. Itselläni on ainakin tapana juhlistaa omaa lapsettomuuttani jollakin penellä tavalla, vaikka en juhlia järjestäkään. Tänään ostin leivoksen ja mietin kaikkia ilonaiheita, joita lapsettomuus elämääni tuo.
Hyvää lapsettomien lauantaita kaikille!
Juu, uusi juttu, mitä nyt vuonna -94 aloitettu 😉
Aika järkyttävää että jaksetaan vittuilla toisten syvästä surusta. Millähän tapaa se on keneltäkään pois että toiset saa puhua surustaan?
Äitienpäivä. Ihan ihme vikinää. Isänpäivä. Ihme vikinää. Vanhempien päivä (WTF?) ihme vikinää, polttarit, babyshowerit, häät, valmistujaiset, kihlajaiset, synttärit.... Ihme vikinää kaikki. Loppuis vaan kaikki juhlapäivät. Lapsettomien päivä ei oo pelkästään tahattomasti lapsettomien vaan kaikkien lapsettomien. Oma asia miten sen viettää vai juhlistaako ollenkaan.
Miten kukaan kehtaa nauraa täällä asialle ja pilkata? Kärsin lapsettomuudesta aiemmin ja odotan nyt esikoistamme. Kukaan lapsettomuutta itse kokenut ei voi ymmärtää, sitä surun ja vihan määrää, jota joku muu voi kokea. Te äidit, joilla kaikki on mennyt hyvin - olkaa kiitollisia. Joskus pitää kuitenkin osata tukkia turpansa ja ajatella omaa nenää pidemmälle. Hävetkää kommenttejanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nyt tarkoitat kommentillasi? Tuota tahattomasti lapsettomia pilkkaavaa aloitusta vai oletko väärässä ketjussa?
Lapsettomien lauantai on KAIKKIEN lapsettomien lauantai. Myös meidän jotka ei missään nimessä haluta lapsia ja nautitaan lapsivapaudesta.
Jos haluatte erillisen päivän TAHTOMATTAAN lapsettomille, perustakaa sellainen itse ja nimetkää TAHTOMATTAAN lapsettomien päiväksi. Sana "lapseton" kun ei millään lailla viittaa siihen että kyseessä olisi vain negatiivinen tilanne.
Ihanaa lapsetonta lauantaita, nauttikaa 😍!
Luulin olevani ikuisesti lapseton kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa nauraa täällä asialle ja pilkata? Kärsin lapsettomuudesta aiemmin ja odotan nyt esikoistamme. Kukaan lapsettomuutta itse kokenut ei voi ymmärtää, sitä surun ja vihan määrää, jota joku muu voi kokea. Te äidit, joilla kaikki on mennyt hyvin - olkaa kiitollisia. Joskus pitää kuitenkin osata tukkia turpansa ja ajatella omaa nenää pidemmälle. Hävetkää kommenttejanne.
Häpeä itse kun yleistät tuon kaikkiin lapsettomiin. Käytä edes termiä tahtomattaan lapseton, jos puhut niistä jotka haluaisivat lapsia mutta eivät ole saaneet. Minäkin olen LAPSETON mutta se ei todellakaan herätä surua. Vihaa tunnen vain niitä kohtaan jotka lisääntyvät holtittomasti ja tuhoavat siten maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomien lauantai on KAIKKIEN lapsettomien lauantai. Myös meidän jotka ei missään nimessä haluta lapsia ja nautitaan lapsivapaudesta.
Jos haluatte erillisen päivän TAHTOMATTAAN lapsettomille, perustakaa sellainen itse ja nimetkää TAHTOMATTAAN lapsettomien päiväksi. Sana "lapseton" kun ei millään lailla viittaa siihen että kyseessä olisi vain negatiivinen tilanne.
Ihanaa lapsetonta lauantaita, nauttikaa 😍!
No haloo, jos se on Simpukan perustama päivä, niin lieneekö mietitty veloja kohderyhmäksi?
Onpas vastenmielinen aloitus.
Itse velana ajattelen aina, että tämä on tahattomasti lapsettomille yhtä suuri ahdistuksen ja tuskan lähde kuin minulle mielenrauhan ja vapauden.
En edes tietäisi koko päivästä, ellei palstalla olisi tätä mammojen ulinaa joka vuosi. Säästäkää vähän huomisellekin niin jaksatte kirjoitella äitienpäiväpettymyksistä.
Tahattomasti lapsettomana tekee oikeastaan mieli kiittää tästä aloituksesta ja joistakin kommenteista. Taas tietää vähän paremmin, mitä joidenkin kanssaihmisten päässä liikkuu.
Totta, ärsyttävää kitinää asioista, mitkä on joillekin raskaita ja toisille ei. Elämä ja arvot ne on meillä kaikilla, vaan ei samanlaiset.
Kukki mulle ja justiin! Kiitos.
N42