Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho, Louis Vuittonilla on näköjään sellaisiakin laukkuja joita kehtaisi oikeasti käyttää

Vierailija
12.05.2017 |

Tuli yllätyksenä kun selailin huvikseni laukkuvalikoimaa. Esim. tätä voisin käyttää itsekin: http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/city-steamer-gm-taurillon-01…

Olen ollut siinä luulossa että ne kaikki kirkuu sitä LV-merkkiä tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Sehän on ihan kivan näköinen.

Vierailija
2/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti! Samoin Desigualilta löytyy pelkistettyjäkin, mulla on tämä https://www.cuoieria.com/shop/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/1…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Sehän on ihan kivan näköinen.

Nimenomaan, ihan kiva. Ei mikään tuhansien eurojen arvoinen.

Vierailija
4/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on metsäläistä porukkaa. Niiden laukkuvalikoima on valtava. Köyhät suominuijat ostaa vaan logolaukkua kun eihän siitä muuten nää että on LV... facepalm

Vierailija
5/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan näköinen kopio Birkinistä.

Vierailija
6/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luis vitton on toiselta nimeltään juntti vitton. piti kehittää "luksusmerkki" köyhille. alkuperäinen maitokassi. suomessa tämä maitokassi on luksusta, mutta maailmalla merkki siitä, että oikeasti ei ollut varaa kalliiseen käsilaukkuun. kaneliin tai muihin missä puhutaan 5000-50000e kasseista. kannattaa oikeasti jättää tämä kassi osamaksulla ostamatta..itse käytän mielummin lidlin muovikassia maidon kantamisessa ja 2e kangaskassia, mitä juntti vittonia. voisin kyllä hankkia kanelinki, mutta kangaskassi käy ihan hyvin.

Vierailija
8/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo aloitus. Miksi ihmeessä olet seurannut sellaisen yrityksen tarjontaa, joka on sinusta pääsääntöisesti rumaa? Onko sinulla tosiaan noin suuri tarve omistaa merkkilaukku ja siten osoittaa kuuluvasi porukkaan, jolle merkit ovat kaikki kaikessa?

Huvittavaa.

Vierailija
9/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti vitton kirjoitti:

luis vitton on toiselta nimeltään juntti vitton. piti kehittää "luksusmerkki" köyhille. alkuperäinen maitokassi. suomessa tämä maitokassi on luksusta, mutta maailmalla merkki siitä, että oikeasti ei ollut varaa kalliiseen käsilaukkuun. kaneliin tai muihin missä puhutaan 5000-50000e kasseista. kannattaa oikeasti jättää tämä kassi osamaksulla ostamatta..itse käytän mielummin lidlin muovikassia maidon kantamisessa ja 2e kangaskassia, mitä juntti vittonia. voisin kyllä hankkia kanelinki, mutta kangaskassi käy ihan hyvin.

Jopas oot olevinasi.