Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivit 14-vuotiaalle

Vierailija
12.05.2017 |

Jos rintojen alta oleva mitta on n. 62cm ja rintojen päältä n. 72cm, niin onko silloin koko 60AA tai 65AA liian suuri? Jos ketään kiinnostaa niin oon 14 vuotta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittamalla se parhaiten selviää.

2/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu epämukavalta ja roikkuvalta olla ilman liivejä, tarvitset liivit. Mene hyvään liiviliikkeeseen ja pyydä apua myyjältä. 65A tai 65B voisi sopia sinulle.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 70FF

Vierailija
4/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokosi on noin 60-65C/D. 65 voi olla kyllä liian väljä. Ei todellakaan mikään A tai AA niin kuin jotkut lindexin yms kokolaskurit väittävät.

Vierailija
5/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Jos tuntuu epämukavalta ja roikkuvalta olla ilman liivejä, tarvitset liivit. Mene hyvään liiviliikkeeseen ja pyydä apua myyjältä. 65A tai 65B voisi sopia sinulle.

Liiviliikkeeseen ei kannata mennä, siellä liivit maksavat moninkertaisesti marketteihin verrattuna. Marketissa voi valita useamman koon liivejä ja sovitella niitä sovituskopissa. Saa viidet liivit yksien liivikaupan liivien hinnalla.

Vierailija
6/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pyytää äitiä tai isää auttamaan?

Vierailija
7/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Liiviliikkeeseen ei kannata mennä, siellä liivit maksavat moninkertaisesti marketteihin verrattuna. Marketissa voi valita useamman koon liivejä ja sovitella niitä sovituskopissa. Saa viidet liivit yksien liivikaupan liivien hinnalla.

Paitsi että marketeissa ei ole 60 tai 65 ympäryksisiä liivejä, joka olisi ap:n ympärys.

8/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä voisi löytyä. Siellä on mun kokemuksen mukaan hyvä hinta-laatusuhde liiveissä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Etkö voi pyytää äitiä tai isää auttamaan?

Isää mulla ei ole mutta äitiltä oon ajatellut kysyä. Päätin kuitenkin eka kysyä täällä ennen kuin kysyn äitiltä.

Ap

Vierailija
10/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Lindexiltä voisi löytyä. Siellä on mun kokemuksen mukaan hyvä hinta-laatusuhde liiveissä.

Ok. Meinasin ensiviikolla mennä ostoksille, pyydän varmaan äitin mukaan.

Vierailija
11/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex ja HenkkaMaukka sekä kappahl sellasia joista löytyy tuolla ympärysmitalla. Kts myös tori.fi

Vierailija
12/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit näkyviin!