Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harkat

12.05.2017 |

en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jos sopii niin kerrotaan ja kysytään mistä apua saisi:

olen kiinnostunut liian nuorista tytöistä, noin yleensä koulutytöistä, ala-koulun ja yläkoulun vaiheessa olevat tytöt, jotka eivät ole lapsia, mutta eivät teinejä. Olen tuijottanut 12v tyttö-aikuista ja 12v tyttö-lasta. Mielikuvituksessa he tulevat leikkiin mukaan, mutta koska työni puolesta voin koskettaa heitä, tilanne on vaikea.

Vähän ikäisemmät ovat kovasti harrastuksen takia "esillä". He käyttävät hyväksensä minua, ja koska voin auttaa heitä uralla, he näyttävät vahingossa liikaa.

en ole vielä koskenut, mutta nyt tekee kovasti mieli ohjata tyttöä iholta. Se olisi ihan mahdollista, normaalisti voisi sen tehdä, mutta tämä tyttö on hurmannut minut ja haluaisin pitää etäisyyttä, mutta se ei ole mahdollista paljastamatta tunnetta koska hän on minun valmennuksessa.

Hän voi harjoituksissa "vahingossa luiskahtaa syliini", kuten osa tytöistä tekee. Tässä tyttöjen ja pikkupeppujen ja tissien maailmassa pitäisi pysyä skarppina ja pitää näppinsä erossa (noista tytöistä joihin veri vetää).

En voi lopettaa valmennusta (olen ihan valmennuksen huipuilla), mutta apua tarvitsen tai vielä joskus joku tyttö saa minut sotkettua omaan maailmaansa (=romattinen).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla