Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen jää ilman kumppania eikä saa koskaan seksiä?

Vierailija
12.05.2017 |

Ei edes säälistä?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka ei halua seksiä, sellainen joka ei mene baariin, sellainen joka ei puhu ventovieraille koskaan, sellainen joilla ei ole ystäviä joiden kanssa käydä paikoissa, sellainen joka on sairas ja ei jaksa hakea kumppania/seksiseuraa, sellainen joka hakee oman tyylistä seuraa ja on vaikka poikkeava mies/naismaku, sellainen joka ei ole sosiaalisessa mediassa mukana. Tässä pari :)

Vierailija
122/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saanut suhdetta vaikka olisin halunnut, en saa seksiäkään. Olen 44 v. ihan riittävän hyvän näköinen nainen. Ei ole ylipainoa, treenaam, harrastan jne. Koulutettu, mielenkiintoinen työ, pärjään omillani. En todella osaa sanoa miksi en kelpaa...

Minä 20-vuotias mies olisin avoin esimerkiksi tulla harrastamaan seksiä kanssasi mikäli sitä nyt haluaisit-et pitäisi minua kuitenkaan luultavasti ulkoisesti viehättävän näköisenä kuten ei kukaan muukaan nainen joten tietenkin kieltäytyisit tästä. Mutta pointti on se että seksiä kuitenkin näin teoriassa miehiltä saisit.

Minua ihmetyttävät tällaiset kommentit näissä keskusteluissa. Siis joku tulee tyrkyttämään itseään ventovieraalle ihmiselle keskusteluspalstalla - voiko halvempaa ja vastenmielisempää kuvitella? Ei kelpaa kenellekään, jolla on edes rahtunen itsekunnioitusta. Silti ihmiset hihkuvat, että katso nyt! Heti löytyi ehdokas.

Minusta naisella on täysi oikeus sanoa että ei saa seksiä eikä kumppania, jos tuon parempaa ei ole tarjolla. Jokainen saa täydellä oikeudella etsiä parempaa ilman että kukaan väittää nirsoksi.

Joo nää on aina hyviä - joku laittaa Suomen Trollit RY:n keskustelupalstalle viestin "voin tulla panemaan" ja heti pitäisi kiitollisena hyväksyä, että jee joku haluaa minuakin?

Kirjoittajahan voi olla raiskaajamurhaaja, tai nainen, tai eri maas(s/t)a, tai valehtelija, tai ihan kuka/mitä vain. Ja edellenkin olisi se mahdollisuus, että hänkään ei haluaisi viestin kirjoittanutta naista panna, jos oikeasti tapaisivat.

Mutta juu, ihan realistinen tarjous on :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saanut suhdetta vaikka olisin halunnut, en saa seksiäkään. Olen 44 v. ihan riittävän hyvän näköinen nainen. Ei ole ylipainoa, treenaam, harrastan jne. Koulutettu, mielenkiintoinen työ, pärjään omillani. En todella osaa sanoa miksi en kelpaa...

Minä 20-vuotias mies olisin avoin esimerkiksi tulla harrastamaan seksiä kanssasi mikäli sitä nyt haluaisit-et pitäisi minua kuitenkaan luultavasti ulkoisesti viehättävän näköisenä kuten ei kukaan muukaan nainen joten tietenkin kieltäytyisit tästä. Mutta pointti on se että seksiä kuitenkin näin teoriassa miehiltä saisit.

Minua ihmetyttävät tällaiset kommentit näissä keskusteluissa. Siis joku tulee tyrkyttämään itseään ventovieraalle ihmiselle keskusteluspalstalla - voiko halvempaa ja vastenmielisempää kuvitella? Ei kelpaa kenellekään, jolla on edes rahtunen itsekunnioitusta. Silti ihmiset hihkuvat, että katso nyt! Heti löytyi ehdokas.

Minusta naisella on täysi oikeus sanoa että ei saa seksiä eikä kumppania, jos tuon parempaa ei ole tarjolla. Jokainen saa täydellä oikeudella etsiä parempaa ilman että kukaan väittää nirsoksi.

Joo nää on aina hyviä - joku laittaa Suomen Trollit RY:n keskustelupalstalle viestin "voin tulla panemaan" ja heti pitäisi kiitollisena hyväksyä, että jee joku haluaa minuakin?

Kirjoittajahan voi olla raiskaajamurhaaja, tai nainen, tai eri maas(s/t)a, tai valehtelija, tai ihan kuka/mitä vain. Ja edellenkin olisi se mahdollisuus, että hänkään ei haluaisi viestin kirjoittanutta naista panna, jos oikeasti tapaisivat.

Tuokin on mahdollista, mutta en tarkoittanut sitä. Tarkoitin, että kuka ihme haluaisi seksiä sellaisen kanssa joka yrittää sopia seksitreffejä ventovieraan kanssa keskustelupalstalla? Tuo on niin halpaa ja tasotonta, että en voi käsittää miten joku voisi tuollaiseen tarjoukseen tarttua. Epätoivon pitäisi olla huipussaan ja itsekunnioituksen nollassa.

Vierailija
124/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on mahdollista, mutta en tarkoittanut sitä. Tarkoitin, että kuka ihme haluaisi seksiä sellaisen kanssa joka yrittää sopia seksitreffejä ventovieraan kanssa keskustelupalstalla? Tuo on niin halpaa ja tasotonta, että en voi käsittää miten joku voisi tuollaiseen tarjoukseen tarttua. Epätoivon pitäisi olla huipussaan ja itsekunnioituksen nollassa.

Juu olen tästä samaa mieltä, tarkoitin omaa kommenttia tähän päälle vielä. Mutta juuri noin se on, että pitäisi olla onnellinen muka näistä tarjouksista. Just joo.

Vierailija
125/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuin minä. Oon seurustellutkin aikoinaan ja myöhemmin ""kunhan jonkun kanssa", kun en onnistunut luomaan muuten suhdetta tai saamaan seksiä. Siitä opin että ihminen ei voi jakaa elämäänsä sen "kenen tahansa" kanssa. Yhden illan juttuja ollut elämässäni yksi. Nyt olen sen ikäinen, että kaverit pariutuneet eikä ole seuraa baariin, niin en enää niissä käy. Muutama varattu on ollut muhun ihastunut ja niiden kanssa en myöskään halua mitään. Olen ujo ja masentunut, itsetunto ei riitä Tinderiin. Varmaan siis saisinkin seksiä, mutta kyllä mulla on oikeus kieltäytyä varatuista ja olla surullinen että en saa seksiä tai löydä kumppania ujouteni takia, kun en itse uskalla lähestyä ketään eikä minuakaan lähestytä. Ihastuneiden mielestä olen kuitenkin viehättävä, mutta itsehäpeäni takia en pysty katsomaan kadullakaan pidempään silmiin. Enkä varsinkaan lähestyä ja eipä Suomessa juuri muutenkaan lähestytä kuin humalassa. Yleensä kun kaveeraan jonkun miehen kanssa, hän ihastuu minuun, mutta miespuoliset kaverini elämässäni ovat ystävieni entisiä miesystäviä, muihin miehiin en oikein missään tutustu. 

Vierailija
126/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan rikolliset, alkoholistit ja väkivallantekijät. Naisia on jonossa odottamassa.

Vierailija
127/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan rikolliset, alkoholistit ja väkivallantekijät. Naisia on jonossa odottamassa.

Ja mietipä, että sinä olet heitäkin pahempi. Naiset ovat verranneet sinua rikollisiin ja alkoholisteihin ja todenneet että olet huonompi vaihtoehto. Sinussa on jotain tosi pahasti pielessä.

Vierailija
128/128 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden naisen, joka ei tähän mennessä ole vielä löytänyt kumppania. Nainen on ihan mukava luonteeltaan, kun hänen kanssaan viettää vain hetken. Naisella on tosi vahvoja mielipiteitä moniin asioihin ja ei kuuntele muiden mielipidettä enää oman esitettyään. Ulkonäön perusteella voisi epäillä lesboksi, mutta on hetero. Hieman tanakka, oma ulkonäkö ja vaatteet ei juuri jaksa kiinnostaa. Kiroilee aika paljon.

Tämähän kuulostaa ihan multa! 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme