Millainen ihminen jää ilman kumppania eikä saa koskaan seksiä?
Kommentit (128)
160 cm lyhyt mies naamasta en myöskään mikään komea. Nämä syitä ainakin itsellä miksi naisia ei seurani kiinnosta suhteeseen tai seksiin
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden naisen, joka ei tähän mennessä ole vielä löytänyt kumppania. Nainen on ihan mukava luonteeltaan, kun hänen kanssaan viettää vain hetken. Naisella on tosi vahvoja mielipiteitä moniin asioihin ja ei kuuntele muiden mielipidettä enää oman esitettyään. Ulkonäön perusteella voisi epäillä lesboksi, mutta on hetero. Hieman tanakka, oma ulkonäkö ja vaatteet ei juuri jaksa kiinnostaa. Kiroilee aika paljon.
Okei, kuvailit juuri minut :D, paitsi en ymmärrä tuota lesbo-kohtaa... Olisi kiinnostavaa tietää tuntemasi naisen ikä ja muitakin vihjeitä satuttaisiinko olemaan tuttuja.
Armottoman itsekritiikin omaavat. Tosin heistä monesti luullaan, että ovat nirppanokkia, mutta totuus voi olla jotakin aivan muuta.
Miehellä kun pitää olla mittaa 180+ ja hevosen vehkeet muuten ei kelpaa ja tämä estää yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuva mies. Tiedän muutaman miehen jolla tämä näkyy ongelmana naisten kanssa
Oho. Eihän kaljuuntumisessa ole mitään vikaa.
Sitten kun kaljuuntuminen on jo selvästi nähtävissä, miehen kannattaa ajaa kaikki pois ja ajella päänsä säännöllisesti. Täyskalju on paremman näköinen kuin pälvikalju, etenkin jos ei ole hirveä sikaniska. Sekään ei kaikkia naisia viehätä, mutta sillä saa helposti setämäisestä ulkonäöstä karskimman ja osalle naisista tuo ratkaisu on jopa plussaa.
Mä saan kyllä seksiä Tinderistä (tosin enää en ole siellä, pitää varmaan liittyä taas) mutta suhteeseen en ole koskaan kelvannut. Olen ruma ja tissitön (aa-kuppi) nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee ulkonäöllisesti lesbon näköiseksi? Kiinnostaa siksi, koska itseäni on jonkun kerran veikattu lesboksi :D Olen omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen, pitkät hiukset, kulmalävistys, pukeudun rokahtavasti. Tähän olen kiinnostunut kuulemaan vastauksia eli mikä tekee naisesta lesbon näköisen?
Varmaan tuo kulmalävistys yhdistettynä rokahtavaan tyyliin. Tulee varmaan vähän sellainen fiilis, että haluat tehdä selvän irtioton perusheteron pukeutumisesta ja viestiä jotain erilaista. Varmaan naamassasikin täytyy olla joku sellainen piirre, joka lisää tuota vaikutelmaa, vaikea sanoa sokkona :D
Vierailija kirjoitti:
Ruman ulkonäön omaava mies. Ruma nainen ei jää täysin yksin-ei saa ehkä kumppania mutta seksiä kyllä
Irtoseksi on suurimmalle osalle naisista yhtä tyhjän kanssa, kaipaamme ensisijaisesti läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta, syvää yhteyttä toiseen ihmiseen. Nämä asiat eivät toteudu missään kämäisessä yhdenillan suhteessa. Mitkään tarpeet eivät sellaisessa täyty, eikä sellainen saa naista tuntemaan itseään halutuksi millään tasolla. Hyvä että sentään myönsit rumien naisten mahdollisuuden päästä suhteeseen olevan olematon, olet yksi niistä harvoista miehistä tällä palstalla, joka on asian myöntänyt ääneen. Tämähän se realiteetti on, me epähalutut naiset emme ole miehille suhdemateriaalia.
Tämä on tällaiseksi mennyt. Kohta varmaan jengi alkaa viiltämään kasvojansa auki ja joilakin taltoilla venyttelemään luustoaan.
Paniikkihäiriöstä kärsivä syrjäytynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruman ulkonäön omaava mies. Ruma nainen ei jää täysin yksin-ei saa ehkä kumppania mutta seksiä kyllä
Irtoseksi on suurimmalle osalle naisista yhtä tyhjän kanssa, kaipaamme ensisijaisesti läheisyyttä, hellyyttä, kosketusta, syvää yhteyttä toiseen ihmiseen. Nämä asiat eivät toteudu missään kämäisessä yhdenillan suhteessa. Mitkään tarpeet eivät sellaisessa täyty, eikä sellainen saa naista tuntemaan itseään halutuksi millään tasolla. Hyvä että sentään myönsit rumien naisten mahdollisuuden päästä suhteeseen olevan olematon, olet yksi niistä harvoista miehistä tällä palstalla, joka on asian myöntänyt ääneen. Tämähän se realiteetti on, me epähalutut naiset emme ole miehille suhdemateriaalia.
Sinä se jaksat tuota samaa roskaa jauhaa.
99% naisista ei todellakaan etsi mitään syvää yhteyttä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka kroppa ja salilla treenattu perse, niin naamalla ei ole näliä kun kyllä se jollekin kelpaa. Yleensä myös naama paranee kun laihtuessa tulee kasvonpiirteet esiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä, tavallinen perusnätti 33-vuotias nainen.
On vähän eri asia jättäytyä seksielämän ulkopuolelle kuin jäädä ilman seksiä. Varmasti sinullekin olisi tarjolla vaikka kuinka monta miestä seksikumppaniksi, jos tosiaankin olet tavallinen ja perusnätti.
En ole jättäytynyt, vaan jäänyt. Olen vasten tahtoani ikisinkku, ei ole seuraa löytynyt.
Ja kyllä, nättikin nainen voi jäädä yksin. Tietenkin. Mutta ymmärryksen sijaan syytetään aina valehtelijaksi, ikisinkkumiehet etunenässä.
"Eikä saa koskaan seksiä" lukee otsikossa. Jos sinä väität, että tavallinen, perusnätti nainen jää ilman seksiä, niin kyllä minä väitän sinua valehtelijaksi.
On täysi mahdottomuus että ulkonäköä omaava nainen ei saisi seksiä. Usea mies ottaisi naisen kolmanneksikin osapuoleksi seksiin eli se ei ole ongelma että miehellä on jo toinen nainen
Kyllä se nyt vain on mahdollista. Mieti kuinka monta miljardia naista maailmassa on, ja kuinka monta miljoonaa hyvännäköistä. Väitätkö tosissasi että yksikään heistä EI VOI jäädä ilman seksiä? Miljardeihin ihmiskohtaloihin mahtuu monenlaista, ja tietenkin yksi näistä kohtaloista voi olla että on kaunis nainen muttei saa seksiä eikä suhdetta koskaan.
En todellakaan usko. Se on täysin luonnonvastainen idea
No sitten ei muuta kuin hyvää jatkoa sinulle :).
Kiitän. Lisään vielä että seksistä kokematon kaunis milf on jotain tavoittelemisen arvoista aika monille miehille
Olisiko näin? Mä oon aina luullut että vähän vanhempien naisten ainut viehätys olisi se kokeneisuus. Periaatteessa olisin kiinnostunut seurustelemaan nuoremman miehen kanssa, mutta sitten tosiaan jossain kohtaa pitäisi kertoa että en tosiaan "osaa" mitään.
Tottakai. Mitä vähemmän käytetty nainen sen parempi. Ymmärrät kai että olet erikoisuus hyvässä mielessä miehille. Mikäli olisit tuossa iässä neitsyt(-en siis usko että kuitenkaan olet) ,kaunis nainen se olisi enemmän kun eksoottista nuorille miehille.
Miksi et usko? Palaan tuohon aikaisempaan, eli ihan oikeasti et usko että maailmasta voisi löytyä 30+ kaunis neitsyt? Miljardeista naisista yksikään ei voi olla tällainen?
Kokemattomuudesta puhutaan aina niin kuin se olisi hävettävää. Pitäisi osata kaikki temput heti. Siksi en ikinä kerro asiasta kenellekään.
Miehen kokemattomuus on häpeällistä ja ongelma. Naisen vain plussaa
Valehtelet. Useampi mies on lähtenyt pakoon, kun tajusivat että olen kokematon. Ei normaali mies halua naista, joka ei ole kokenut ja ei tiedä mistään mitään. Joku voi kuitenkin kiinnostua tuosta huolimatta, mutta plussaa se ei ole milloinkaan. Mutta palsta elääkin eri todellisuudessa kuin muut. Ja tuollaisia mielipiteitä töräyttelevät vain ikineitsytmiehet.
Hellarinaiset. Helluntaiseurakunnassa on niin iso naisenemmistö, että miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille ja nämä naiset jäävät mieluummin yksin, kuin ottavat miehen jostain muusta uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista on kaksi ihannemiestä kuukauden aikana:
-jännämies
-elättäjämies
Ja jännämieheltä nainen haluaa sitä eläimellistä yhden yön seksiä. Minun mielestäni sinä yrität ylläpitää kuvaa naisista, jota ei ole enää digiaikana mahdollista ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole saanut suhdetta vaikka olisin halunnut, en saa seksiäkään. Olen 44 v. ihan riittävän hyvän näköinen nainen. Ei ole ylipainoa, treenaam, harrastan jne. Koulutettu, mielenkiintoinen työ, pärjään omillani. En todella osaa sanoa miksi en kelpaa...
Minä 20-vuotias mies olisin avoin esimerkiksi tulla harrastamaan seksiä kanssasi mikäli sitä nyt haluaisit-et pitäisi minua kuitenkaan luultavasti ulkoisesti viehättävän näköisenä kuten ei kukaan muukaan nainen joten tietenkin kieltäytyisit tästä. Mutta pointti on se että seksiä kuitenkin näin teoriassa miehiltä saisit.
Minua ihmetyttävät tällaiset kommentit näissä keskusteluissa. Siis joku tulee tyrkyttämään itseään ventovieraalle ihmiselle keskusteluspalstalla - voiko halvempaa ja vastenmielisempää kuvitella? Ei kelpaa kenellekään, jolla on edes rahtunen itsekunnioitusta. Silti ihmiset hihkuvat, että katso nyt! Heti löytyi ehdokas.
Minusta naisella on täysi oikeus sanoa että ei saa seksiä eikä kumppania, jos tuon parempaa ei ole tarjolla. Jokainen saa täydellä oikeudella etsiä parempaa ilman että kukaan väittää nirsoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista on kaksi ihannemiestä kuukauden aikana:
-jännämies
-elättäjämies
Ja jännämieheltä nainen haluaa sitä eläimellistä yhden yön seksiä. Minun mielestäni sinä yrität ylläpitää kuvaa naisista, jota ei ole enää digiaikana mahdollista ylläpitää.
Tarkoitat että nainen pitää miestä seksuaalisesti puoleensavetävänä. Sitä te luuserit yritätte markkinoida isona vikana, vaikka se on välttämättömyys.
Elättäjäksi ei yhdestäkään nykymiehestä ole. Kenelläkään ei ole varmaa työtä enää.
-eri
hgdfghdfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuva mies. Tiedän muutaman miehen jolla tämä näkyy ongelmana naisten kanssa
Oho. Eihän kaljuuntumisessa ole mitään vikaa.
Sitten kun kaljuuntuminen on jo selvästi nähtävissä, miehen kannattaa ajaa kaikki pois ja ajella päänsä säännöllisesti. Täyskalju on paremman näköinen kuin pälvikalju, etenkin jos ei ole hirveä sikaniska. Sekään ei kaikkia naisia viehätä, mutta sillä saa helposti setämäisestä ulkonäöstä karskimman ja osalle naisista tuo ratkaisu on jopa plussaa.
Ei kaljuuntuvalle miehelle tule pälvikaljua.
Näyttää olevan samoja epävarmuuksia niin miehillä kuin naisillakin. Naiset häpeilevät rintojen suuruutta tai pienuutta tai ei-niin-timmiä mahaa, vaikka kiva mies yrittää vieressä sanoa että olet ihana tuollaisena. Miehet surevat kaljuuntumista tai lyhyttä, vaikka monelle naiselle asiassa ei olisi mitään ongelmaa.
Äärimmäisen surullista että elämä menee olemattoman murehtimiseen. T. Itsekin itseään häpeävä ikisinkku joka ei tiedä miten päästä tästä eroon