Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen jää ilman kumppania eikä saa koskaan seksiä?

Vierailija
12.05.2017 |

Ei edes säälistä?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisikymppinen kaveri jolla ei ole ollut minkäänlaisia seurustelu- eikä seksisuhteita.

Haluja varmasti ainakin on ollut, mutta hänellä ei ole itseluottamusta eikä oikein taitoja lähestyä naisia. Jotain hyvin pientä yritystä hänellä on ollut, mutta saanut pakit.

On ainut lapsi ja jotenkin se napanuora äitiin ei ole vielä poikki, vaikka omassa kämpässä sentään asuu.

Yritin kerran saada hänet treffeille yhden tuntemani naisen kanssa, joka olisi ollut hänelle mielestäni sopiva, sellainen vähän arempi nainen, samantyylinen olemukseltaan, mutta kaverini ei uskaltanut tai halunnut.

Kaupan tai kahviloiden nuorille kassatytöille kaverillani on tapana "flirttailla" sanomalla jotain "hauskaa", ~ "otan keisarin morsianta, kun muuten ei saa" tms. noloa.

Joiltakin tuntuu vain puuttuvan itseluottamusta ja ymmärrystä ihmissuhteista, ~miten lähestyä toista.

Vierailija
22/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva ja/tai lyhyt mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ulkonäön omaava mies. Ruma nainen ei jää täysin yksin-ei saa ehkä kumppania mutta seksiä kyllä

Vierailija
24/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jullikka kirjoitti:

Minulla on viisikymppinen kaveri jolla ei ole ollut minkäänlaisia seurustelu- eikä seksisuhteita.

Haluja varmasti ainakin on ollut, mutta hänellä ei ole itseluottamusta eikä oikein taitoja lähestyä naisia. Jotain hyvin pientä yritystä hänellä on ollut, mutta saanut pakit.

On ainut lapsi ja jotenkin se napanuora äitiin ei ole vielä poikki, vaikka omassa kämpässä sentään asuu.

Yritin kerran saada hänet treffeille yhden tuntemani naisen kanssa, joka olisi ollut hänelle mielestäni sopiva, sellainen vähän arempi nainen, samantyylinen olemukseltaan, mutta kaverini ei uskaltanut tai halunnut.

Kaupan tai kahviloiden nuorille kassatytöille kaverillani on tapana "flirttailla" sanomalla jotain "hauskaa", ~ "otan keisarin morsianta, kun muuten ei saa" tms. noloa.

Joiltakin tuntuu vain puuttuvan itseluottamusta ja ymmärrystä ihmissuhteista, ~miten lähestyä toista.

Tai sitten se on vain huonosta ulkonäöstä kiinni mitä ei saisi myöntää

Vierailija
25/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava. Tosin afrikkalaismiehille nekin kelpaa.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
26/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti.

Vierailija
27/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti tai ruma mies. Tuntuu että kaikilla muilla tuo kumppanin saaminen onnistuu edes jotenkin.

Vierailija
28/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen, ujo, epävarma, estynyt, erakko, mielenterveysongelmainen, uskovainen...

Uskovainen jää yksin, koska ei käy yökerhoissa? :D Pääkaupunkiseudun (luterilaiset) uskovaiset avioituvat 20-25 -vuotiaina eivätkä eroa. Iso osa opiskelee lääkiksessä, ja ovat muutenkin sosiaalisia ja hyväosaisia. Luulisi, että syrjäseutujen marginaalisissa herätysliikkeissäkin pariudutaan keskenään. Toki etenkin vankiloissa moni syrjäytynyt ja elämän kolhima tulee näyttävästi uskoon, mutta ei se tainnut olla kaiken alkusyy.

Vierailija
29/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä, tavallinen perusnätti 33-vuotias nainen.

On vähän eri asia jättäytyä seksielämän ulkopuolelle kuin jäädä ilman seksiä. Varmasti sinullekin olisi tarjolla vaikka kuinka monta miestä seksikumppaniksi, jos tosiaankin olet tavallinen ja perusnätti.

En ole jättäytynyt, vaan jäänyt. Olen vasten tahtoani ikisinkku, ei ole seuraa löytynyt.

Ja kyllä, nättikin nainen voi jäädä yksin. Tietenkin. Mutta ymmärryksen sijaan syytetään aina valehtelijaksi, ikisinkkumiehet etunenässä.

Vierailija
30/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, ystävällinen, luotettava, laiha, ei käy salilla, ei juo alkoholia ja varmaan vielä se naamakin, niin näillä olen saanut tuskan ja työn tuloksena yhden suhteen aikaiseksi ja siitäkin itsetuntoa paransi se, että lähti uuden matkaan. Happypancakessa olen saanut puolen vuoden aikana yhden viestin, jossa yh-äiti pyysi suoraan panemaan häntä toiselle puolen Suomea. Olisi pitänyt suostua sillä viesteihin ei tolla sivulla haluta vastata ja ne ketkä eksyy profiliin eivät jätä viestiä. Naamakin on vissiin ruma, kun ei tinderissäkään tule matchejä. AMK.n tutkinto ja vakityö. Ei kelpaa, mutta onpahan rahaa säästynyt, niin mättänyt osakkeisiin ja kohta ostan oman kämpänkin.

Vierailija
31/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.. sulkeutunut ja väsynyt, epäsosiaalinen ja ujo kyynikko. Miehet pelottaa hieman liian paljon joten ulosantini on vihainen. Eipä ainakaan kukaan lähesty vahingossa.

Vierailija
32/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri asia jättäytyä seksielämän ulkopuolelle kuin jäädä ilman seksiä. Varmasti sinullekin olisi tarjolla vaikka kuinka monta miestä seksikumppaniksi, jos tosiaankin olet tavallinen ja perusnätti.

En ole jättäytynyt, vaan jäänyt. Olen vasten tahtoani ikisinkku, ei ole seuraa löytynyt.

Ja kyllä, nättikin nainen voi jäädä yksin. Tietenkin. Mutta ymmärryksen sijaan syytetään aina valehtelijaksi, ikisinkkumiehet etunenässä.

"Eikä saa koskaan seksiä" lukee otsikossa. Jos sinä väität, että tavallinen, perusnätti nainen jää ilman seksiä, niin kyllä minä väitän sinua valehtelijaksi.

Vierailija
33/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut suhdetta vaikka olisin halunnut, en saa seksiäkään. Olen 44 v. ihan riittävän hyvän näköinen nainen. Ei ole ylipainoa, treenaam, harrastan jne. Koulutettu, mielenkiintoinen työ, pärjään omillani. En todella osaa sanoa miksi en kelpaa...

Vierailija
34/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikä saa koskaan seksiä" lukee otsikossa. Jos sinä väität, että tavallinen, perusnätti nainen jää ilman seksiä, niin kyllä minä väitän sinua valehtelijaksi.

No minä olen jäänyt. Jos et usko, en voi mitään. Mutta tähän ikään mennessä en ole saanut yhtään ehdotusta sekä omat yritykseni viritellä jotain romanttista miespuolisen henkilön kanssa on torjuttu.

Vierailija
35/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen jäänyt. Jos et usko, en voi mitään. Mutta tähän ikään mennessä en ole saanut yhtään ehdotusta sekä omat yritykseni viritellä jotain romanttista miespuolisen henkilön kanssa on torjuttu.

Lisätään vielä että varmasti lähes jokainen nätti nainen sitä seksiä saa. Mutta hämmentää, ettei uskota että edes yksi kiva nainen voisi jäädä ilman moisia mahdollisuuksia. Ja kuitenkin tässä minä olen, se nainen, jonka elämä nyt on toistaiseksi vain mennyt näin.

Vierailija
36/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysi mahdottomuus että ulkonäköä omaava nainen ei saisi seksiä. Usea mies ottaisi naisen kolmanneksikin osapuoleksi seksiin eli se ei ole ongelma että miehellä on jo toinen nainen

Vierailija
37/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saanut suhdetta vaikka olisin halunnut, en saa seksiäkään. Olen 44 v. ihan riittävän hyvän näköinen nainen. Ei ole ylipainoa, treenaam, harrastan jne. Koulutettu, mielenkiintoinen työ, pärjään omillani. En todella osaa sanoa miksi en kelpaa...

Tinder kokeiltu?

Vierailija
38/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä että varmasti lähes jokainen nätti nainen sitä seksiä saa. Mutta hämmentää, ettei uskota että edes yksi kiva nainen voisi jäädä ilman moisia mahdollisuuksia. Ja kuitenkin tässä minä olen, se nainen, jonka elämä nyt on toistaiseksi vain mennyt näin.

Ei pahalla mutta oletko edes varma oletko nätti nainen ihan miesten omasta mielestä -et esimerkiksi vain omasta tai äitisi mielestä?

Vierailija
39/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysi mahdottomuus että ulkonäköä omaava nainen ei saisi seksiä. Usea mies ottaisi naisen kolmanneksikin osapuoleksi seksiin eli se ei ole ongelma että miehellä on jo toinen nainen

Kyllä se nyt vain on mahdollista. Mieti kuinka monta miljardia naista maailmassa on, ja kuinka monta miljoonaa hyvännäköistä. Väitätkö tosissasi että yksikään heistä EI VOI jäädä ilman seksiä? Miljardeihin ihmiskohtaloihin mahtuu monenlaista, ja tietenkin yksi näistä kohtaloista voi olla että on kaunis nainen muttei saa seksiä eikä suhdetta koskaan.

Vierailija
40/128 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.. sulkeutunut ja väsynyt, epäsosiaalinen ja ujo kyynikko. Miehet pelottaa hieman liian paljon joten ulosantini on vihainen. Eipä ainakaan kukaan lähesty vahingossa.

Huh, oletkohan minun kadonnut kaksossiskoni ;-) ? Osui ja upposi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän