Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kysyä 22-vuotiaalta naiselta?

Vierailija
12.05.2017 |

:)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-95 vai -94?

N21

-95 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet nykyhallituksen politiikasta?

Huonoa.

Vierailija
24/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaset tissit?

Ihan hyvät on. 75C kuppikoko :))

Vierailija
25/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+x=28

Paljon x on?

(Helppo!)

Vierailija
26/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan sormettanut peräaukkoasi?

En.

Vierailija
27/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp Trump?

Vierailija
28/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä sait lapsen? Miten vauva-arki on sujunut? Kai sulla on hyvä mies, joka on tukena? (Kaipaan jotain positiivista näkökulmaa tämänviikkoisen Minkkis-keskustelun jälkeen.. :D)

Vierailija
29/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulussa? Oletko töissä? Asutko omillasi? Tunnetko olosi aikuiseksi?

Toinen 22v nainen :)

Vierailija
30/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide Macronin mummofetissistä?

Jokaisella on omat fetissinsä ja niin kauan kun niillä ei satuta muita, ei niissä ole mitään väärää. Tykkään itsekkin pääasiassa vanhemmista miehistä, oma mieheni on mua vain 2v vanhempi, mutta on minulla joskus ollut 12v vanhempikin mies. Niihin juttuihin en kuitenkaan lähde jossa mies pystyy ikänsä puolesta olemaan mun isä, se on vähän sairasta jo..

Vierailija
31/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin, että +40 ikäiset miehet ovat paljon komeampia ja parempia kuin ikäisesi miehet? ;)

Ei todellakaan! mun 24v mies on komein, ihanin ja just se oikea mulle. ;) yli 40-vuotiailla alkaa selkeästi näkymään jo tuo vanheneminen...

Vierailija
32/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako 29v mies joka näyttää niin nuorelta että henkkarit kysytään? Mutta rahaa ja velaton talo espoossa. Ja pelkkää vapaa aikaa, välillä käyn töissä.

Oon varattu ja pienen lapsen äiti, mutta jos olisin sinkku niin vois kelvatakkin, ihmettelen vaan miksi haluat korostaa sitä että näytät ala-ikäiselle, mä haluan mielellään miehen joka näyttää ihan aikuiselta ja käyttäytyy myös kuin aikuinen. :D hienoa että on rahaakin ja oma talo, meillä ei ole vielä omakotitaloa mutta toiveissa tulevaisuudessa ja töissä käydään kumpikin. :)

En näytä miltään kakaralta, mutta tuo 30v ja kysy politiikka toimii niin että kassat arpoo hetken. Riippuu mitä on päällä, joku nuori nainen kysyy aina ikää.

Okei :)

Vierailija
33/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5+x=28

Paljon x on?

(Helppo!)

23.

Vierailija
34/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mp Trump?

Kauhea diktaattori! hyi, en tykkää yhtään. -.-

Vierailija
35/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako 29v mies joka näyttää niin nuorelta että henkkarit kysytään? Mutta rahaa ja velaton talo espoossa. Ja pelkkää vapaa aikaa, välillä käyn töissä.

Oon varattu ja pienen lapsen äiti, mutta jos olisin sinkku niin vois kelvatakkin, ihmettelen vaan miksi haluat korostaa sitä että näytät ala-ikäiselle, mä haluan mielellään miehen joka näyttää ihan aikuiselta ja käyttäytyy myös kuin aikuinen. :D hienoa että on rahaakin ja oma talo, meillä ei ole vielä omakotitaloa mutta toiveissa tulevaisuudessa ja töissä käydään kumpikin. :)

Olet 22-vuotias äiti ja lapsesi käy jo töissä? Huh huh, tämä suoritusyhteiskunta on mennyt liian pitkälle.

Vierailija
36/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä sait lapsen? Miten vauva-arki on sujunut? Kai sulla on hyvä mies, joka on tukena? (Kaipaan jotain positiivista näkökulmaa tämänviikkoisen Minkkis-keskustelun jälkeen.. :D)

18v. Vauva arki sujui ihan hyvin, välillä se tietysti oli raskasta kun vauva valvotti yöllä mutta onneksi meille syntyi 10 pisteen poika ja ei ollu mitään koliikkia tai ei ole muitakaan sairauksia, allergioita! joskus oli vähän herkkä vatsa tuolla meidän pojalla vauvana. Mulla on maailman paras aviomies, hän halusi nuorena kanssa isäksi ja on ollut todella rakastava ja huolehtiva isä, näkee selvästi että poika on hänelle kaikki kaikessa ja niinhän sen oman lapsen kuuluukin olla vanhemmille tärkein. :) yritetään tässä pojalle pikkusiskoa tai veljeä, joten jos kaikki menee toivotusti niin minusta tulee seuraavan kerran äiti 23v ja miehestä isä 25v. <3 sitten on meidän muksut tehty, enempää ei tule. :)

Vierailija
37/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koulussa. Käyn töissä, olen tarjoilijana baarissa. Asun aviomiehen ja 4v lapsen kanssa kerrostalo kaksiossa vuokralla. Pakkohan se on jo tuntea itsensä aikuiseksi tässä iässä ja elämäntilanteessa.

Esitän samat kysymykset sinulle. :)

Vierailija
38/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin, että +40 ikäiset miehet ovat paljon komeampia ja parempia kuin ikäisesi miehet? ;)

Ei todellakaan! mun 24v mies on komein, ihanin ja just se oikea mulle. ;) yli 40-vuotiailla alkaa selkeästi näkymään jo tuo vanheneminen...

Miehissä ikääntyminen ei kuitenkaan näy niin radikaalisti kuin naisissa. Naiset, etenkin synnyttäneet, vanhenevat todella nopeasti 25-ikävuoden jälkeen. Voisi siis sanoa, että nelikymppiset miehet ja hieman alle 30-vuotiaat naiset ovat siis ikääntymisen suhteen samalla tasolla. Mistä pääsenkin seuraavaan kysymykseen: pelottaako ikääntyminen ja rupsahtaminen?

Vierailija
39/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 22-vuotias äiti ja lapsesi käy jo töissä? Huh huh, tämä suoritusyhteiskunta on mennyt liian pitkälle.

Minä ja mies käydään töissä, lapsi käy päiväkodissa joten lapsen työtä korkeintaan on leikki ja laulu. :')

Vierailija
40/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koulussa. Käyn töissä, olen tarjoilijana baarissa. Asun aviomiehen ja 4v lapsen kanssa kerrostalo kaksiossa vuokralla. Pakkohan se on jo tuntea itsensä aikuiseksi tässä iässä ja elämäntilanteessa.

Esitän samat kysymykset sinulle. :)

Nyt vuosi yliopistoa takana, teen opiskelujen ohella siivoojan työtä osa-aikaisena. Asun opiskelijasolussa, poikaystävä haluaisi muuttaa yhteen mutta minä en ole vielä valmis. En tunne itseäni aikuiseksi vaikka iän puolesta ilmeisesti pitäisi, olo on samanlainen kuin teinillä paitsi hippasen viisaampi ja vastuullisempi.

N22 (myös 95)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi