Mitä haluaisit kysyä 22-vuotiaalta naiselta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koulussa? Oletko töissä? Asutko omillasi? Tunnetko olosi aikuiseksi?
Toinen 22v nainen :)
En ole koulussa. Käyn töissä, olen tarjoilijana baarissa. Asun aviomiehen ja 4v lapsen kanssa kerrostalo kaksiossa vuokralla. Pakkohan se on jo tuntea itsensä aikuiseksi tässä iässä ja elämäntilanteessa.
Esitän samat kysymykset sinulle. :)
Nyt vuosi yliopistoa takana, teen opiskelujen ohella siivoojan työtä osa-aikaisena. Asun opiskelijasolussa, poikaystävä haluaisi muuttaa yhteen mutta minä en ole vielä valmis. En tunne itseäni aikuiseksi vaikka iän puolesta ilmeisesti pitäisi, olo on samanlainen kuin teinillä paitsi hippasen viisaampi ja vastuullisempi.
N22 (myös 95)
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niin, että +40 ikäiset miehet ovat paljon komeampia ja parempia kuin ikäisesi miehet? ;)
Ei todellakaan! mun 24v mies on komein, ihanin ja just se oikea mulle. ;) yli 40-vuotiailla alkaa selkeästi näkymään jo tuo vanheneminen...
Miehissä ikääntyminen ei kuitenkaan näy niin radikaalisti kuin naisissa. Naiset, etenkin synnyttäneet, vanhenevat todella nopeasti 25-ikävuoden jälkeen. Voisi siis sanoa, että nelikymppiset miehet ja hieman alle 30-vuotiaat naiset ovat siis ikääntymisen suhteen samalla tasolla. Mistä pääsenkin seuraavaan kysymykseen: pelottaako ikääntyminen ja rupsahtaminen?
Mistä tuon kaiken revit, hatustasiko? :DDD en usko todellakaan että asia on noin, kyllä se on niin että nuoret miehet ja naiset näyttää nuorilta ja vanhat miehet ja naiset vanhoilta, ne jotka ovat tuossa välissä, heistä löytyy molempia piirteitä.. jotain nuoruudesta, mutta samalla selviä vanhenemisen merkkejä. Mutta sitähän elämä on, me kaikki ollaan vuorollamme nuoria jos saadaan vaan elää ja sitten kaikki vanhenee ja kuolee, elämän normaali kiertokulku. Miksi vanhenemisesta tulee ottaa hirveitä paineita ja tuntea katkeruutta, kun se on kuitenkin asia jolle ei loppujen lopuksi voi mitään? eikö kannattaisi ennemmin opetella olemaan sinut itsensä kanssa? silleen ihminen voi henkisesti ainakin parhaiten..
Mua ei pelota todellakaan ikääntyminen ja rupsahtaminen, olen pitänyt itsestäni erityisesti hyvää huolta siitä lähtien kun täytin 16v, eli mulla on oikeanlaiset ihon ja hiusten hoitotuotteet, käyn välillä kosmetologilla ja kampaajalla, käyn päivittäin lenkillä ja treenaan kerran viikossa kahvakuulilla. Syön ja juon terveellisesti, monipuolisesti. Pyrin nukkumaan joka yö 7-8h. Muistan myös rentoutua!
Ainiin, enkä tupakoi, en ole koskaan edes aloittanut ja alkoholia juon sillon tällöin, vähän. Huumeita en myöskään käytä.
Mistä tuon kaiken revit, hatustasiko? :DDD en usko todellakaan että asia on noin, kyllä se on niin että nuoret miehet ja naiset näyttää nuorilta ja vanhat miehet ja naiset vanhoilta, ne jotka ovat tuossa välissä, heistä löytyy molempia piirteitä.. jotain nuoruudesta, mutta samalla selviä vanhenemisen merkkejä. Mutta sitähän elämä on, me kaikki ollaan vuorollamme nuoria jos saadaan vaan elää ja sitten kaikki vanhenee ja kuolee, elämän normaali kiertokulku. Miksi vanhenemisesta tulee ottaa hirveitä paineita ja tuntea katkeruutta, kun se on kuitenkin asia jolle ei loppujen lopuksi voi mitään? eikö kannattaisi ennemmin opetella olemaan sinut itsensä kanssa? silleen ihminen voi henkisesti ainakin parhaiten..
Mua ei pelota todellakaan ikääntyminen ja rupsahtaminen, olen pitänyt itsestäni erityisesti hyvää huolta siitä lähtien kun täytin 16v, eli mulla on oikeanlaiset ihon ja hiusten hoitotuotteet, käyn välillä kosmetologilla ja kampaajalla, käyn päivittäin lenkillä ja treenaan kerran viikossa kahvakuulilla. Syön ja juon terveellisesti, monipuolisesti. Pyrin nukkumaan joka yö 7-8h. Muistan myös rentoutua!