Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flirttaileeko hän?

Vierailija
12.05.2017 |

Mulla on muuton jälkeen tullut uusia ystäviä ja yksi heistä on siitä lähtien kun kuuli minun olevan lesbo alkanut selvästi olla kiinnostunut minusta enemmän kuin kaverina. No ei siinä mitään, erittäin ihana ja kaunis tyyppi ja pidän hänestä paljon ystävänä(!!). Hänellä on kuitenkin poikaystävä (joka asuu toisessa maassa enkä ole häntä koskaan tavannut), jonka takia tilanne tuntuu minusta kiusalliselta enkä oikein tiedä mitä tehdä hänen kanssaan.

Hän on siitä lähtien pyytänyt minua hänen mukaansa kaikkialle joka ikisenä vapaapäivänä. Hän kehuu minua jatkuvasti (luonnetta sekä ulkonäköä) joka kerta kun nähdään. Hän käy nauramaan aivan hillittömästi joka ikiselle "vitsille" tai sarkastiselle kommentille, jonka sanon, vaikka en olisi edes hauska ja sen jälkeen hän aina sanoo "oh my god, you are so funny!". Kun hän puhuu minulle hän tuijottaa suoraan silmiini katsomatta muualle ja koskettelee jatkuvasti kättäni tai olkapäätäni. Ja kun kävellään, hän usein nappaa kädestäni kiinni ja siinä sitten kävellään käsikynkässä.

Ollaan käyty kerran kahdestaan ulkona ja nyt hän puhuu siitä illasta/yöstä koko ajan kaikille ja hehkuttaa kuinka hauskaa meillä oli (ei tehnyt tätä, kun oli ulkona toisen kaverinsa kanssa). Ja lisäksi pari päivää sitten hän kertoi minulle ja toiselle ystävälle siitä, kuinka joku oli joskus luullut häntä lesboksi ja kertoi kuinka hassua se oli ja sen jälkeen sanoi, että "but that's okay becouse i like everyone" samalla katsoen minua suoraan silmiin.

Ja uskokaa tai älkää, tunnettu ollaan vasta kuukausi. Miltä tämä teistä kuulosta ja miten voisin ehkä hienovaraisesti vihjata häntä ottamaan pakkia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toi ei ole flirttiä niin en tiedä mikä sitten on

Vierailija
2/3 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos toi ei ole flirttiä niin en tiedä mikä sitten on

En tiedä. Voi olla, että on kaikille samanlainen. Tuntuu vain minulle erikoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että minulle se ainakin tuntuu selvästi flirtiltä ja haluan sen loppuvan ennenkun alan pitää hänestä enemmän kun kaverina (joka on mahdollista), koska se ei olisi kovin mukavaa minulle. Kuitenkin haluan ystävinä pysyä hänen kanssaan. Haluaisin kuulla jotain vinkkejä siihen, miten voisin ehkä vihjaista hänelle tuon käytöksen lopettamisesta.