Miehen g piste kysymyksiä.
Missä se siellä perseessä on ja miten sitä pitäisi kosketella? Kaksi naista aivan eri kerroilla ovat sormiaan sinne työntäneet. Joskus olen pyytänyt lopettamaan ja joskus jatkamaan. Jos olisi vaikka pallien hyväilystä kyse osaisin antaa vinkkejä. Mutta tämä juttu mistä kysyn menee sinne mistä en osaa neuvoa.
Pitäskö samalla lyödä veto monesko vastaus on asiaton kun aihekkin on ihan perseestä? :D:D
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Munan jatkona sisäpuolella. Eli ala-/etuseinämässä.
Okei tuo kuulostaa siltä mitä olen aavistellut. Vielä kun osaisi neuvoa tuota toista että miten sitä pitäisi kosketella? Sormi on tuntunut ihan hyvältä mutta en osaa sanoa miten sitä pitäisi liikutella. Muijan värisevä dildo joka on munaani pienempi tuntui aivan liian isolta. Piti pyytää lopettamaan, ei tuntunut hyvältä.
Mä vaan tykkään niin paljon seksistä että jos siinä löytyy uusi juttu nautittavaksi niin totta hitossa mä haluan kokea sitäkin. Ei se ole mun vika kun miehen yksi herkkä paikka on asennettu huonosti. Muutenkin epäreilua että siinä kun naisilla on ns. eroottisia alueita pitkin kehoa niin miehillä ne on tuolla alhaalla. Siis näitä paikkoja jotka vastaa kosketukseen.
Off topic. Viime yönä oli pitkästä aikaa tavallista kiihkeämpää. Kahteen kertaan siinä ihan kaikkein tavallisimmassa asennossa. Kaikenlaiset leikit, hauskanpidot ja eri asennot on kyllä kivaa. Kuitenkin se nainen alla ja itse päällä on se luontevin tapa. En tiedä viime yönä olinko minä kasvanut vain naisella kiristynyt? Tuntui vain niin älyttömän hyvältä. Miten niin haluttaisi herättää tuo mutta väsyneenä siltä ei ainakaan saa. Pakko koittaa taktikoida.
Suihinotto siten, että suihinottajan toisen käden sormi hyvin liukastettuna sisälläsi ja pääsee kevyesti hieromaan eturauhasta. Ei saa olla pitkää kynttä, pitää olla tarpeeksi liukkaria ja tarvittaessa voi käyttää vaikkapa lateksista kertakäyttöhanskaa tai kondomia jos ei ole mahdollisuuksia käden pesuun jälkeenpäin. Minulla orgasmista tulee sellainen että meinaa lähteä taju. Vaimoni osaa tuon tempun todella hyvin ja on suoranainen mestari viemään minulta jalat alta.
Ekoilla kerroilla kannattaa olla varsin varovainen ettei tule liian kovakouraista käsittelyä eturauhaselle. Ärtynyt eturauhanen on varsin ikävä vaiva viikkojen ajan vaikka ei varsinaisesti olekaan vaarallinen. Jos siihen tietää olevan taipumusta niin sitten eturauhasen sormeilun sijaan korkeintaan peräaukon sormeilua eli vain toiseen niveleen asti...
Rentouttava alaselkä + pakara reisihieronnan päätteeksi avopuolisoni tykkääns happy ending . Todella osaava kalun käsittelijä naiseksi ja monenlaista kokenutn niin m kuin N. Rentoudun hieronnan aikana lämmittävähierontavoide mukavasti vahvistaa rentoa olotilaa alaselkä pakarahieronta ulottuu aivan aukonjuurille kiihottuminen alkaa siis tästä takamus rentoutuukuin itsestään hieronta jatkuu olen selällään reidet välissä nivusia vähän suulla imee lähes kovaksi ja lopettaa pusristus kalunvarresta pyytää seisokinlaskemaan monesti peräkkäin kiimalimavaluen kalunpäässä hyvältähän se tuntuu pitkän kiihottelun päätteeksi hyväilevä käteenveto kiusaavasti syväkurkku ah tuntuu kuinka paksu posliini keskipitkä kalusykkii alkulämmittelyn hoidettuahyvin kesto pitenee nautinnon mukana tietysti. Käsihoitoa suuta ja lähes laukeamassa stop pebaa jota välillä hyväilty nuoltu sormi joskus pikkudildo tietämättäni ekakerta dildoa yllätti.. kielellänuolee terskan alta ja pieni paine toisellakäden esinahkaa alas vastapaine kalunjuuresta ja tyhjästä eturauhaseen (gpiste) mieletön ah jäykkänä tärisee sätkyä kovempaa hitaasti juuri käskyjenimukaan ja kerrasta voisin sanoa KOUKUSSA oli mikå oli riita mitä hyvänsä puoliso tietää mistä ukko leppyy !
posl molemmat luomut mehevärintainen ei ylipainoinen muttei hoikkakaan 3lapsen äiti 32v ja m26 183 100 17paksukulli ja posliini!
Työnnä pari senttiä sisään, sit oikealle vähän matkaa jonka jälkeen jyrkkä vasen. Sieltä löytyy g-piste. Sitä räpläämällä lentää mieheltä siemenet kun aasilla konsanaan.
Helpoin löytää,
Kun mies on selällään jalat levällään,
Toinen työntää sormen hanuriin muutaman sentin ja sit kukistaa.
Siinä se on
En ole vieläkään löytänyt. Puuttuuko kokonaan?
Ihan omalla sormella kannattaa ensin yksinään hakea se oikea lohta ja rytmi. Sitten helpompi selittää toiselle.
Nato tarkoittaa nuorisoslangissa miehen g-pistettä🤣
Munan jatkona sisäpuolella. Eli ala-/etuseinämässä.