Toivottavasti ensi kesä on kylmä.
Minulle riittäisi hyvin, että kesällä olisi 5-10 astetta lämpöä. Talvella taas riittäisi, jos olisi noin 5 astetta pakkasta.
Kommentit (24)
Kylmä kesä voisi karkoittaa loiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä kesä voisi karkoittaa loiset pois.
Jos ei ole lähteneet talvella, niin eivät kyllä lähde silloin kesälläkään.
Pohjoisen kesässä vain luonnon "ilmavoimat" eli ötökkäarmeija, siis hyttyset, kärpäset ja paarmat, ovat sellainen tekijä, joka pystyy halutessaan jotain karkoittamaan.
Kannattaisiko ehkä laihduttaa ja parantaa kuntoa jos helteet on ongelma?
Joo, laihis äläkä manaa uutta jääkautta.
Nää kelit passaa mulle hyvin. Minä en hikoile, en helposti edes saunassa. En vain pidä kuumasta ja aurinko saa mun ihon kutiamaan tosi kuvaa sekä helle silmät vuotamaan. Tykkään näistä keleistä siksi, että saa pukea kunnolla ja peittää ihon auringolta. Sadepäivät on mun juttu. Joskus kiva olla joku retkeilysää, noin 10 astetta on ihan kiva. Suunnittelen kyllä jo eläkepäiviä Suomen Lapissa. Siellä ei helteet kovin usein vaivaa. Färsaaret, hmmm...olisko siellä insinööreille töitä? (-Ei ap)
Kylmä kesä voisi alentaa suomen raiskaustilastoja. Nämä tänne tulleet ukot eivät perse jäässä vaanisi jokaista naista pusikossa.
NASA:lla on kestohuomautuksena Maunderin minimi jolloin koettiin ennätyskyliä.
Ei nyt ehkä 5-10 astetta sentään, mutta minä olisin tyytyväinen, jos suurimman osan kesää olisi 10-15 astetta, eikä missään vaiheessa yli 20. Ja nillittäjille tiedoksi, että olen normaalipainoinen, enkä myöskään rakasta talvea, vaan se on minusta ainoa kesää ikävämpi vuodenaika.
gu kirjoitti:
NASA:lla on kestohuomautuksena Maunderin minimi jolloin koettiin ennätyskyliä.
Minäkin haluan kokea ennätyskylät!
Toivottavasti tulee 25-30 astetta <3
Minä toivon lämmintä kesää. Vihaan kylmyyttä.
Ympäri vuoden on aina niin p*skat säät että kunnon superhelteet tekis suomalaisille terää!
30 astetta on paras, sellaista kun olisi vuoden ympäri.
Vuodessa on kylmät ajat ja toivon, että kesällä on lämmintä ja aurinkoista. Sadekin on ajoittain hyvin tarpeellista.
Pidän lämpimästä kesästä, mutta hiostava sää ei ole mieleen, ainakaan pitkiä aikoja.
Ennakoin ja varasin kesäkuun loman subtrooppisiin oloihin. Enää 4 viikkoa ja adios kylmä.
Tykkään kanssa viileästä, mutta toivon silti lämmintä kesää että lapset (ja tietty muutkin) saisivat nauttia.
Toivon viileää kesää, koska olen töissä koko kesän. Ketuttaisi liikaa jos tulisi kunnon helle kelit ja itse joutuisi kökkimään töissä :D
Eli saa sataa mun puolesta vaikka koko kesän!
VIHAAN kuumaa säätä. Siis ihan todella menee koko päivä pilalle, jos on yli 25 astetta. Olen harvoin pahalla päällä mutta kesä on tuskaa. Tänään meillä on 21 ja jo ahdistaa näin ihanan pitkän kylmän kevään jälkeen :).
En vaan ymmärrä mitä ihanaa kuumassa on. Ei voi eikä jaksa tehdä mitään, koko ajan ällöttävä olo, joutuu käyttämään rumia vaatteita (ei, en ole ylipainoinen)... Mutta jotenkin jotkut siitä tykkäävät?
Kesällä tarvitaan lämpöä, jotta saadaan tuotettua ruokaa seuraavaa talvea varten.
Tuo ihannoimasi ilmasto löytyy kyllä Färsaarilta. Sinne siis, jos ei Suomen kesä tuntuu liian tukalalta.