Toivottavasti ensi kesä on kylmä.
Minulle riittäisi hyvin, että kesällä olisi 5-10 astetta lämpöä. Talvella taas riittäisi, jos olisi noin 5 astetta pakkasta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
VIHAAN kuumaa säätä. Siis ihan todella menee koko päivä pilalle, jos on yli 25 astetta. Olen harvoin pahalla päällä mutta kesä on tuskaa. Tänään meillä on 21 ja jo ahdistaa näin ihanan pitkän kylmän kevään jälkeen :).
En vaan ymmärrä mitä ihanaa kuumassa on. Ei voi eikä jaksa tehdä mitään, koko ajan ällöttävä olo, joutuu käyttämään rumia vaatteita (ei, en ole ylipainoinen)... Mutta jotenkin jotkut siitä tykkäävät?
Puhumattakaan siitä, ettei voi nukkua! Nyt jo alkaa olla öisin liian kuuma. Ja rööki-idiootit asuvat tietysti koko kesän parvekkeella, niin ettei voi edes tuulettaa.
Kerrostaloihin pitäisi tulla velvoite järjestää viilennys kesällä vaikka kaukokylmän avulla. Miksei jos kerran talvellakin pitää olla lämmitys? Kuumaankin voi kuolla.
Olisi kyllä mahtavaa jos tulisi viileä kesä. Ei kylmä, mutta viileä. Aurinkoista saisi olla, mutta liika lämpö on ehdottomasti liikaa. Edellä jo mainittukin hyviä syitä, miksi. Sellainen 15-20 astetta olisi ihanteellinen. Mukavalla tuulenvireellä niin ei tule liian kuuma.
Jotkut tykkää olla hikisiä. Minä tykkään olla raikas ja että meikki ynnä tukka pysyy kuosissa.