Miten ihastunut ujo mies käyttäytyy?
Tai mies joka peittelee ihastusta tai on ihastunut varattuun naiseen?
Kommentit (70)
Tuijotan aina ja kuuntelen sen juttuja taukohuoneessa. Oon oppinu jo vaikka ja mitä siitä, mitä opiskelee, viikonlopun suunnitelmia jne. Uskaltaispa sitä joskus avata suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin jo mainittu muka huomaamaton tuijottelu, ja sitä olin itsekin tulossa sanomaan.
Te ujot miehet olette todella söpöjä! Voi kun uskaltaisitte vielä tehdä sen aloitteenkin... :)
Oisko ne enää ujoja jos ne uskaltais tehdä aloitteen, toiveesi on paradoksaalinen
kyllä kyllä, mutta katsos kultaseni, me naiset toivottais kuitenkin että ujot miehet olisi vähän vielä rohkeampia niin syntyis sitten vaikka mitä ihanaa. <3
Joistakin naisista joutuu lypsämään sanoja ulos suusta ja muutenkin on hyvin rajoittunut sosiaalinen sanavarasto
Sitten,kelailee muutama viikko muutamaa sananvaihtoa, jne
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan aina ja kuuntelen sen juttuja taukohuoneessa. Oon oppinu jo vaikka ja mitä siitä, mitä opiskelee, viikonlopun suunnitelmia jne. Uskaltaispa sitä joskus avata suunsa.
mä toivon sulle uskallusta. kävi miten kävi, loppupeleissä nainen on kuitenkin ylpeä susta miehenä että uskalsit jotenkin lähestyä esim ihan vaan puhumalla jotain, melkein mitä vaan hänelle. ainakin mä olisin!
mä ainakin arvostan todella paljon miesten yritystä lähestyä nyt kun ikää on tullut. olen itse pari kertaa lähestynyt baarissa kiinnostavia miehiä, ja tajuan miten pelottavaa se onkaan
Nehän on ihan hömelön kömpelöitä, tekevät täysin pelletemppuja, sammakoita lipsahtelee suusta. Ensivaikutelma ihanasta miehisestä miehestä karisee aika äkkiä, äitin poikahan se siinä kaipaa tissiä.
Myös rohkeat ja sosiaaliset naiset menevät vakaviksi ihastuksensa seurassa. Hiljenevät, keksivät jotain asiallista keskustelua tai sitten eivät sano yhtään mitään ihastuksen kohteelle. Muille sitten kyllä jutellaan kaikkea maan ja avaruuden väliltä ja heitetään läppää ja naureskellaan päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Hengailee lähettyvillä ja tuijottaa, muttei koskaan sano mitään. Älyttömän söpöä! :D
Sitten ne vielä ajattelee ettei nainen tajua.... :)
Ujot miehet on paljon seksikkäämpiä kuin sellaset hyökkäävät alfaurokset.
Ei kovin ujo ole jos kehtaa avoimesti tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Joistakin naisista joutuu lypsämään sanoja ulos suusta ja muutenkin on hyvin rajoittunut sosiaalinen sanavarasto
Sitten,kelailee muutama viikko muutamaa sananvaihtoa, jne
jos pystyt yhtään relaamaan ihastuksesi seurassa, mikä on todella vaikeaa, saattaa syntyä tilanteita ihan luonnostaan, että syntyy jotain vuorovaikutusta, mistä voi seurata taas jotain tavallista juttelua tms. tyyliin "tosiaan satoi aamulla, nyt paistaa taas!" ei tarvi olla mitään hiottuja laineja
Tsemppiä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan jatkuvasti. Kerran otin kännykällä kuvan taukohuoneessa kun se söi banaania. Se meni hieman yli, myönnän.
heh, mä mään tän sieluni silmin, :D
Ehkä sitä kumminkin katselee valon kontrastia kuin lankkiseinää. Ja kuka,on käskenyt esitellä jatluvasti puskureitaan? Ei niitä joka duunipaikalla esitellä ilman huutoa.
Hyvä ohje ihastuneille miehille (myös ujoille):
Kertokaa tunteenne. Pyytäkää kahville tai sitten vain kerrotte ihastuksestanne. Oli se ihastuksen kohde sitten koulussa, työpaikalla tai aivan missä tahansa, niin pyydätte naisen muualle kanssanne kahdestaan ja kerrotte. Siinä ei ole yhtään mitään noloa tai omituista, naiset arvostavat sitä ja ovat otettuja siitä. Se antaa sinusta hyvän ja miehisen vaikutelman. Siitä hyödyt eniten sitä itse, sillä saat vihdoin selvyyden naisenkin tunteista. Parhaimmassa tapauksessa se pelastaa elämäsi, ja päädytte yhteen vain siksi, että sinä USKALSIT kertoa. Jos et uskalla kertoa, saatat joutua heittämään koko homman viemäristä alas, sillä naiset yleensä olettavat miesten tekevän aloitteita. Nainen ajattelee yleensä niin, että jos mies ei tee aloitetta, niin ei hän voi olla tarpeeksi kiinnostunut silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos mies on leikkisä kanssani, tekee tilanteesta kevyen ja juttelee mielellään, voiko tarkoittaa että on vähän ihastunut?
Ujot ihastuneet miehet eivät hirveästi (jos yhtään) uskalla jutella, juttelevat kyllä sitten takaisin jos nainen juttelee ja kyselee ensin, mutta harvemmin itse aloittavat keskustelua. Huomattu on.. se tekeekin tilanteesta todella hankalan! :D
mä en helposti uskalla kysyä kiinnostavalta mieheltä yhtään mitään. keskityn vaan vastailemaan ja juttelemaan etten sekoilisi sanoissa tai näytä että olen vaikuttunut miehestä. ehkä pitäs muuttaa tyyliä, koska tää on toiminut -olen sinkku
Mä uskon, että eräs mies on ihastunut muhun. Tunnen välillämme fyysistä vetovoimaa ja jotain muutakin kemiaa, harmi vaan, etten itsekään uskalla ottaa häneen mitään yhteyttä. Luulen, että me oltaisiin todella hyvä pari niin harmittaa paljon. :(
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon hissijutun perusteella jo lähdet luulemaan?!
joo, koska mä itse asiassa ihastuin häneen ja mietin häntä nyt. luonnollisesti haluasin ajatella, että hänen läpänheittonsa ja ystävällisyytensä olisi enemmän mitä se varmaan edes olikaan.
onko tässä jotain ihmeellistä sun mielestäsi?
Yksi mies töissä luullakseni ihastunut minuun. Työpaikan juhlissa hakeutui kyllä lähelleni tanssimaan mutta haki kuitenkin muita naisia tanssimaan "hitaita". Eikö vain uskaltanut pyytää mua?
Kyllä sen aistii. Itse olen odottanut aloitetta eräältä ihastuneelta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Myös rohkeat ja sosiaaliset naiset menevät vakaviksi ihastuksensa seurassa. Hiljenevät, keksivät jotain asiallista keskustelua tai sitten eivät sano yhtään mitään ihastuksen kohteelle. Muille sitten kyllä jutellaan kaikkea maan ja avaruuden väliltä ja heitetään läppää ja naureskellaan päivät pitkät.
Tämä! Mie menen ihan jäihin ihastuksen lähellä. Aivan kamalaa. Aiemmin osasin olla normaali mutta nyt vissiin ihastus pahentunut kun tuntuu vähän vaikealta olla. Ehkä jos kahden kesken nähtäisi tilanne olis eri. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että eräs mies on ihastunut muhun. Tunnen välillämme fyysistä vetovoimaa ja jotain muutakin kemiaa, harmi vaan, etten itsekään uskalla ottaa häneen mitään yhteyttä. Luulen, että me oltaisiin todella hyvä pari niin harmittaa paljon. :(
uskalla!
mä soitin lukiossa eräälle pojalle kotiin, johon olin ollut ihastunut yli vuoden tai kauemminkin. kaivoin puhelinluettelosta sen numeron ja rimpautin. oltiin samalla luokalla. se oli soitostani yllättynyt ja ehkä vähän hämmentynyt, mutta jutteli kyllä ihan. sen jälkeen me ei koulussa puhuttu edelleenkään mitään, mutta se tuijotti mua koko loppuajan lukion tunneilla ja hymyili. kun käännyin taakse katsomaan se tuijotti siellä hymyillen silmiin. haaveeksi jäi.
semmonen RAKKAUSTARINA :D
ajattelin vaan, kun tänään mulle yllättäen jutteli lounasmatkalla hississä puolituttu miespuolinen työkaveri. emme ole puhuneet aiemmin, vain nähneet ohimenne.laskettiin leikkiä ja hän piti koko ajan keskustelua yllä.. sen jälkeen mulle tuli tunne, että se ois ehkä halunnu pyytää mua ulos. tai itse asiassa mä haluisin pyytää hänet ulos treffeille tai jotain.
varmaan siksi kuvittelin että on ihastunut, koska toivoisin että asia olisi niin
t.helposti ihastuva nainen