Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ehdottelee härskejä kun on päissään

Ap
12.05.2017 |

Mieheni on yleensä kiltti ja hiljainen, mutta viinaa juotuaan hän on alkanut viime aikoina heittää härskejä ryhmäseksiehdotuksia ja muuta pervoa. Itseäni se ei kiinnosta, mutta toisaalta tiedän ettei miehelläni ole koskaan ollut muita naisia kuin minä. Itselläni oli ennen avioliittoamme useita muitakin seurustelukumppaneita. En tiedä kannattaisiko hänen mielikseen toteuttaa tuo fantasia? Selvinpäin hän ei siitä kuitenkaan koskaan kehtaa puhua. Ja mitä jos hän tykästyisikin tuohon toiseen naiseen??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nössykkä?

Vierailija
2/3 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Mieheni on yleensä kiltti ja hiljainen, mutta viinaa juotuaan hän on alkanut viime aikoina heittää härskejä ryhmäseksiehdotuksia ja muuta pervoa. Itseäni se ei kiinnosta, mutta toisaalta tiedän ettei miehelläni ole koskaan ollut muita naisia kuin minä. Itselläni oli ennen avioliittoamme useita muitakin seurustelukumppaneita. En tiedä kannattaisiko hänen mielikseen toteuttaa tuo fantasia? Selvinpäin hän ei siitä kuitenkaan koskaan kehtaa puhua. Ja mitä jos hän tykästyisikin tuohon toiseen naiseen??

Noin yleisesti antaisin neuvoksi että älä ikinä suostu ryhmäseksiin parisuhteessa, ainakaan ellei kumpikin ole todella vahvasti kiinnostunut esim kolmen kimpan kolmannesta osapuolesta. Hyvin monta parisuhdetta on tulehtunut näitten erilaisten kimppayritysten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän porvoo haiskahtaa mutta olkoon. Kännissä uskaltaa ehdotella mitä haluaisi. Se on se estojen aleneminen. Sitä on myös juuri sen takia kännissä myös suostuvaisempi. Muija yhdestä ehdotuksesta sanoi että yritä uudestaan kun ainakin hän on humalassa. Ihan kahdenkeskisiä, kimpat ei mua kiinnosta ja kun kysyin niin ei puheiden mukaan naistakaan.