Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskanmaku suussa joustaminen muiden hyväksi vaikeissa tilanteissa

Vierailija
12.05.2017 |

Kuten uusioperheet tms. Onko kokemusta? Miksi osa vanhemmista tukee oman lapsensa alistumista muitten tahtoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä jonkun sääntöjä noudatetaan. Esim yhteiskunnan, muuten se on anarkiaa.

Vierailija
2/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pahaa jälkeä jos ei alistuta sääntöihin. Näkee esim koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä jonkun sääntöjä noudatetaan. Esim yhteiskunnan, muuten se on anarkiaa.

Niin, mutta kyllähän niillä, joilla on valta (=lapsen oma vanhempi) pitäisi olla vastuu siitä, ettei yhden (varsinkaan sen oman) tarvitse alistua paskan maku suussa siihen mitä MUUT haluavat. En nyt todellakaan puhu mostään lainsäädöstä, vaan asioista joista ihmisten pitäisi sopia.

ap

Vierailija
4/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain selitä, mistä on kysymys. Mukavampi meidän on arvailla.

Vierailija
5/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis siitä on kysymys, että kaikki katsoo, että on ihan oikein, että yksi joustaa, vaikka tällä olisi paskan maku suussa siitä. Kukaan ei nouse puolustamaan häntä. Ja jos hän koittaa itse puolustaa itseään, niin syytetään häntä hankalaksi. Usein tämä on syystä tai toisesta joku jollain lailla heikko ihminen. Lapsi tai kiusattu tms.

ap

Vierailija
6/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vaikeissa tilanteissa käy hyviä tilanteita helpommin niin, että jonkun oikeuksia aletaan polkea. Mutta ei se silloinkaan ole okei! Vaikkapa avioerolapset tai uusioperheen aikuiset tai ihan mikä vaan tilanne.

ap

Vierailija
7/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta. Itse en jousta minulle tärkeissä asioissa, ja turhanpäiväisissä asioissa joustamalla saa sitten pelimerkkejä myöhempää varten. Ottakaa vastuu omasta elämästänne.

Vierailija
8/8 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen iästä. Jos 16-v tarvitsee äidin apua kun ei osaa sanoa kavereille ei, niin huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan