Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui harmittomasta hauskasta heitosta

Vierailija
12.05.2017 |

Oltiin baarissa ja loppuillasta heitin frendille: "Oisko nyt se aika illasta, kun amis ostaa maisterille oluen?" No kaveri vetäisi herneet nenuun ja häippäsi kotiin. Olisitko itse loukkaantunut? En tajua. En mä ainakaan olisi loukkaantunut, jos kaveri olisi sanonut saman mulle toisinpäin

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en tiedä. Itse olen perheeni ainut maisteri ja muut jaksaa "kiusoitella" siitä koko ajan. Joskus saatan myös toisinpäin heittää amis-juttuja, on siis meidän perheen sisäistä huumoria, eikä kukaan suutu. Mutta jos teillä ei ole kaverin kanssa tapana vitsailla tuollaisista, niin ehkä ei tajunnut huumoriksi.

Niin ehkei sitten. Kerroin tuosta toiselle kaverille ja sen mielestä oli hauska juttu. Taisin yliarvioida tyypin huumorintajun

Vierailija
22/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu kontekstista. Jos olette esim. koko illan vitsailleet esim. siitä, että tällä amiksella on töitä ja sitä kautta rahaa toisin kuin sinulla niin ihan hauska kommentti.

Mutta jos kommentti tuli täysin puskista ja tarkoituksena oli vain, että hän amiksena (alempi arvoisena) ostaa sinulle juoman niin onhan se nyt vähän asiatonta. Siis itse en ainakaan ymmärrä mitä hauskaa siinä on.  Tulee vain olo, että pidät itseäsi tärkeämpänä ja sinulle pitää ostaa tämän takia juoma.

Esim. miltä kuulostaisi, jos duunari sanoisi työttömälle baarissa, että ostappas nyt amisduunarille yksi juoma, kun kerran itse olet työtön. Ei kovin kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kutsu mun kavereita amiksiksi vaikka se  jonkun koulutustausta on. Jotain maisteriläppää lensi sillon kun ite pääsin vihdoin kauppikseen ja kaveri lääkikseen, kun oltiin niin pitkään tavoteltu noita.. Eikä huvittanu sekään kun yks miesviritys (amistausta) jaksoi vinoilla mun yliopistossa opiskelusta. Eli jos vitsi ei naurattanut, niin se ei todennäköisesti ollut hauska. Paitsi vitsinkertojan mielestä. 

Vierailija
24/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän molempia osapuolia. Itse heitin huolimattomasti:"Kyllä sä vielä niitä rahojasi pääset tuhlaamaan." kaverille, joka empi kahvin tarjoamistani. Hän vähän suuttui. Itse olen tottunut hurttiin huumoriin ja olisin vaan nauranut - samalla tavalla kuin tolle amis -maisteri jutulle.

Tänä päivänä moni amiksen käynyt saa paremmin töitä, vähänkö meitä maistereita on työttömänä.

Meitä on moneksi. Itse en olis tollasta läpästä loukkaantunut. Veljeni vinoili mulle pahimman laman aikaan, että oon yo-pohjainen ruohonleikkaaja. Oman alan kesätöitä ei ollut tarjolla, niinpä puskin ruohonleikkuria hautausmaalla koko kesän. Ja minusta veljeni heitto oli vain hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi