Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui harmittomasta hauskasta heitosta

Vierailija
12.05.2017 |

Oltiin baarissa ja loppuillasta heitin frendille: "Oisko nyt se aika illasta, kun amis ostaa maisterille oluen?" No kaveri vetäisi herneet nenuun ja häippäsi kotiin. Olisitko itse loukkaantunut? En tajua. En mä ainakaan olisi loukkaantunut, jos kaveri olisi sanonut saman mulle toisinpäin

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa nyt alapeukuttajat jotain. Olisitte itse suuttuneet? Miksi?

Vierailija
2/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin huono taas, ettei jaksa kommentoida tarkemmin.

Vierailija
4/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on moukka loppuillastakin.

Vierailija
5/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse suuttunut? En tajua mikä tuossa oli niin "pahaa". Jos kaveri olisi heittäny saman toisinpäin, oli se musta ollut vain hauska ja olisin varmaan hakenut bisset :D

Vierailija
6/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sä tuossa skenaariossa oot? Jos amis, en tajua miksi kaveri veti herneen nenään, jos maisteri, sitten tajuan. Tosin teistä kahdesta ainoastaan sillä amiksella, kumpi teistä onkaan, on varaa tarjota se kalja toiselle. 

Vierailija
7/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se oot melkonen vitsinvonkaltaja. Heh heh.

Vierailija
8/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se harmiton jos se harmitti toista? Tai hauska jos kohdeyleisö ei huvittunut?

Vierailija
9/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sä tuossa skenaariossa oot? Jos amis, en tajua miksi kaveri veti herneen nenään, jos maisteri, sitten tajuan. Tosin teistä kahdesta ainoastaan sillä amiksella, kumpi teistä onkaan, on varaa tarjota se kalja toiselle. 

Maisteri. Miksi tuo on suuttumisen arvoinen asia? 

Vierailija
10/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse suuttunut? En tajua mikä tuossa oli niin "pahaa". Jos kaveri olisi heittäny saman toisinpäin, oli se musta ollut vain hauska ja olisin varmaan hakenut bisset :D

Vau. Ylimielinen pelle ja kuvittelet olevasi hauskakin. Ei ihme, että kaverisi lähti menemään.

Vierailija
11/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin baarissa ja loppuillasta heitin frendille: "Oisko nyt se aika illasta, kun amis ostaa maisterille oluen?" No kaveri vetäisi herneet nenuun ja häippäsi kotiin. Olisitko itse loukkaantunut? En tajua. En mä ainakaan olisi loukkaantunut, jos kaveri olisi sanonut saman mulle toisinpäin

Trollihan sä olet, junttiuden lisäksi. Ei kavereille heitellä tuollaisia edes kännissä. Olet siis korkeakoulutettu idiootti.

Vierailija
12/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit Nikke A ja olisi vain elämää sarjassa tämä olisi suuren suuri kohu

Vierailija
13/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Ylimielinen pelle ja kuvittelet olevasi hauskakin. Ei ihme, että kaverisi lähti menemään.

Miten niin ylimielinen? Huumorintajuinen ehkä. En tajua

Vierailija
14/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylysti sanottu. Ei ihme että suuttui.

Maisterilla jäänyt aikuistuminen kesken.

Vierailija
15/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan sä olet, junttiuden lisäksi. Ei kavereille heitellä tuollaisia edes kännissä. Olet siis korkeakoulutettu idiootti.

Niin miksei? Kertokaa nyt joku mitä niin pahaa tuossa on? Toistan itseäni, mutta olisin vain nauranut, jos kaveri olisi heittänyt saman mulle toisinpäin

Vierailija
16/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka on moukka loppuillastakin.

Moukka on moukka vaikka ois akateeminen loppututkinto. Huomattu on.Kotikasvatuksen puutteita ei   saa peittoon yliopistossakaan jos tunneäly on ap:n tasolla eli taantuu kännissä apinaksi.

Vierailija
17/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen suuttumisia on mahdoton noin vähäisen tiedon perusteella arvioida.

Oletko sinä tui muut heitelleet samaa pilaa jo sata kertaa? 

Onko suuttuneen ihmisen kaverit / sukulaiset tai aloittaja pitäneet maisteriuta, jotenkin huonona asiana?

Onko maisterilla vaan ollut huono päivä?

Eli heitto joka yhtenä päivänä aiheuttaa naurua tai olenkohauksen voi toisena päivänä olla tosi paha.

Vierailija
18/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettuiletko meille amispölöille useinkin tuolla tavoin, että nostat itsesi jalustalle ja mollaat meitä? Mikä siinä on sun mielestä harmitonta vitsailua?

Vierailija
19/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettuiletko meille amispölöille useinkin tuolla tavoin, että nostat itsesi jalustalle ja mollaat meitä? Mikä siinä on sun mielestä harmitonta vitsailua?

Miten tässä oli mollattu? Jos kaverini olisi sanonut: "Oisko nyt se aika illasta, kun maisteri ostaa amikselle oluen?" olisiko se mollannut maisteria eli minua? Ei mielestäni

Vierailija
20/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä. Itse olen perheeni ainut maisteri ja muut jaksaa "kiusoitella" siitä koko ajan. Joskus saatan myös toisinpäin heittää amis-juttuja, on siis meidän perheen sisäistä huumoria, eikä kukaan suutu. Mutta jos teillä ei ole kaverin kanssa tapana vitsailla tuollaisista, niin ehkä ei tajunnut huumoriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi