Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka pelaa Pokemonia?

Vierailija
12.05.2017 |

Millä levelillä olette? Mitä perhe ja tutut ajattelee pelaamisesta?

Mun pelaamiselle vähän hyväntahtoisesti naureskellaan mutta ei haittaa. Tuleepa samalla liikuntaa. Lvl on 27.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan kohta level 30.

Ja siis pelaan, en ole vuosiin kävellyt näin paljon kun nyt. Tämänkin takia ilahduttaa, jos nyt säät lämpenisi, tulisi taas liikuttua vielä enemmän.

Mies välillä naureskelee, mutta sitten toisaalta ihan mukinoitta ajaa esim. jonkun gymin tai pokestopin kautta, jos niin tarvitaan:D

Vierailija
2/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan kohta level 30.

Ja siis pelaan, en ole vuosiin kävellyt näin paljon kun nyt. Tämänkin takia ilahduttaa, jos nyt säät lämpenisi, tulisi taas liikuttua vielä enemmän.

Mies välillä naureskelee, mutta sitten toisaalta ihan mukinoitta ajaa esim. jonkun gymin tai pokestopin kautta, jos niin tarvitaan:D

Meilläkin mies monesti kysyy että mennäänkö stopin kautta tai että muista kerätä pallot :D Ei oo mullakaan tullu lenkkeiltyä aikasemmin näin paljon. Ja koirakin saa liikuntaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä kehtaan tunnustaa. Lvl 30 ja pelaan aika epäsäännöllisesti. Toki päivittäiset stopit pyöräytän mutta ehkä kerran viikossa kävelen monnien perässä. Harmitonta hupaa.

Vierailija
4/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lvl 33 ja päivittäin pelaan, no, arkena siis kauppa- ja työmatkalla, viikonloppuisin sitten erikseen käyn jossain pokettamassa, kotihuudeilla ei ole mitään. Mun teinit tähän houkutteli silloin kesällä, ne on jo kyllä lopettaneet ajat sitten :)

Vierailija
5/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako poksua löytyy dexistä? Mulla 219/221.

Vierailija
6/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/174 löytyy. Talvella pidin taukoa mutta kuutisenkymmentä oon saanut helmikuun jälkeen kerättyä. :) ap

Vierailija
7/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/174 löytyy. Talvella pidin taukoa mutta kuutisenkymmentä oon saanut helmikuun jälkeen kerättyä. :) ap

;) onneksi tulee kesä!

Vierailija
8/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan miehen kanssa. Mun äiti tietää, muut ei, suuri osa nauraa asialle. Pelaillaan kahdestaan, pääosin kyllä autoillessa

Vierailija
9/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso 33, pelaan lapsen (12-vuotias) kanssa. Lapsi ois varmasti luovuttanut jo aikaa sitten jos en pelaisi hänen kanssaan. Ei pelata päivittäin, mutta pari kertaa viikossa kuitenkin ja silloin useampi tunti kerrallaan. Pitkät kävelylenkit ja yhteinen juttu on lähentänyt meitä entisestään mikä on tosi kiva. :) 

Vierailija
10/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis Pokemon Gota vai niitä "oikeita" pelejä? Ite pelaan kumpaakin. Pogossa lvl 23 ja tiimi on Mystic. Omistan myös pelit Pokemon SoulSilver, OmegaRuby, Pearl, Black, White 2, Y ja Sun :) Varsinkin Black, Sun ja SoulSilver on tosi hyviä, kannattaa kokeilla myös niitä jos tykkää Pokemon Gosta :) Ovat mielestäni parempia, mutta eivät tietenkään ilmaisia.

Vierailija
11/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemonit ovat demoneita ja niiden keräily leikkimistä tulella.

"mon" -> demon

Vierailija
12/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon Go, Level 38, Valor. Osa ihmettelee, suurin osa ei.

Vierailija
13/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso 33, pelaan lapsen (12-vuotias) kanssa. Lapsi ois varmasti luovuttanut jo aikaa sitten jos en pelaisi hänen kanssaan. Ei pelata päivittäin, mutta pari kertaa viikossa kuitenkin ja silloin useampi tunti kerrallaan. Pitkät kävelylenkit ja yhteinen juttu on lähentänyt meitä entisestään mikä on tosi kiva. :) 

Ettekö kerää niitä 7 päivän strikejä siis ollenkaan, jos vain parina päivänä viikossa pelaatte?

Vierailija
14/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyl! Lvl 36, valor, päivittäin pelaan. Lähinnä yksinpeliä ilman saleja, koska Mysticin huijarit pitää 80 prosenttia saleista ja pudottaa aina punaiset, ei koskaan keltaisia. Salipäivitystä ootellessa.

Vierailija
15/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pelaamiselle vähän hyväntahtoisesti naureskellaan mutta ei haittaa. Tuleepa samalla liikuntaa. Lvl on 27.

Mitä Pokemonia?

Pokemon pelejä on vaikka miten paljon.

Vierailija
16/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Pokemonia?

Pokemon pelejä on vaikka miten paljon.

Arvaa huvikses :D

Vierailija
17/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokemonit ovat demoneita ja niiden keräily leikkimistä tulella.

"mon" -> demon

Sitruunat saatanasta, koska lemon on niin lähellä sanaa demon. Siksi ne ovat niin happamiakin, koska helvetin liekit.

Vierailija
18/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta ootte ehtineet evolvaamaan yhden lucky eggin aikana? Ehtiiköhän 50?

Vierailija
19/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monta ootte ehtineet evolvaamaan yhden lucky eggin aikana? Ehtiiköhän 50?

Kuutisenkymmentä ehkä, vähän riippuu et jumiiko tai kaatuuko. Yleensä varaan 80, ni onpahan riittävästi.

Vierailija
20/32 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin viime kesänä, mutta lopetin kun tuli liian kylmät kelit pelata ilman hanskoja. Innostus oli ja meni, joten poistin sovelluksen. Ei oikein kiinnosta nuo toisen sukupolven pokemonit, jotka siihen tuli mukaan. Tuskin olisin muutenkaan enää aloittanut pelaamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän