Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei-rauhallisen lapsen nimi -visa
26.03.2006 |
Hakusassa siis varsin suomalainen nimi, harvinainen. Minusta nimi ei sovi rauhalliselle lapselle.
Aloitetaan näillä tiedoilla.
Kommentit (23)
Joo, ääkköset oli vähän liikaa...ja suoni tyrehtyi ! :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomen nimet listalta puuttuivat:
Vallaton 1m ja
Sähli 1m
aion yrittää vielä listalle (Realle) ilmoittamista postituslistan kautta, mutta vielä en oikein päässyt jyvälle.
t. töpsykkä (ei vaikuta kovin säkeneiseltä niciltä)
Alue: Aihe vapaa
Onnea, upea löytö!
Taisimme me muut hyytyä loppusuoralla...