runkkauksen katselu
Olen 47v mies ja olen alkanut miettimään muita juttuja perinteisen yhdynnän tilalle. Nyt minua on alkanut kiinnostamaan uudestaan runkkaaminen, haluaisin runkata niin että nainen katselisi kun runkkaan ja saan orgasmin.
Löytyykö naisia jotka ovat kiinnostuneita tällaisesta asiasta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään katsoa. 😁
N35
Moi, mistä päin olet, kiinnostaisiko nähdä? :) -ap-
Todellakin! Olisi ihana akatsella kun oma mies runkkaa itseään. Nykyisin se vain vähän venyttelee ja muutaman kerran vetää eestaas....
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Olisi ihana akatsella kun oma mies runkkaa itseään. Nykyisin se vain vähän venyttelee ja muutaman kerran vetää eestaas....
Runkkaatko itse omalle miehelle?M
Pirkanmaan alueelta seuraa katselemiseen etsii mies 47v naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voih! Olen 45v ja ihan kiimassa miesten runkkauksen katseluun! Mutta pitääkö siis olla just 47, jotta saat tyydytyksen?
kyllä katselen, en nyt niin erityisesti kiihotu siitä, mutta mies kiihottuu kun katselen. Toisaalta kiihotun itse kun mies katselee omaa sooloilua.
Minulla on erektiolääkkeiden vaikutuksesta vaikeuksia saada orgasmia joskus ja sillehän en voi yhtään mitään, vaikka käytän värisevää rengasta jne.Joudun tyydyttämään itseni sitten lopuksi monesti kun ensin vaimo on saanut nuolemalla ehkä yhden ( jos on halunnut sitä) ja yhdynnässä toisen.
Vaimo jatkaa sitten itsensä hyväilyä kun minäkin teen loppuun. Ei hän siinä enää saa, mutta sen katseleminen kiihottaa minua ja kuulemma häntäkin kun katselen hänen masturbointiaan. Olemme yli viisikymppinen aviopari ja kohta 35 v oltu yhdessä.
Sujuusenoinkin kirjoitti:
Tein työtoverin kanssa noin kun oltiin työmatkalla ja kai vähän ihastuttu toisiimme. Aateltiin että kun kumpikaan ei saanut juurikaan kotona..mutta toisaalta kumpikaan ei halunnut pettää. Päätettiin sitten että tyydytetään itsemme.
Pettämistähän tuokin oli mutta kun oltiin muutamaan kertaan jo tuon työtoverin kanssa joutunut saunaankin niin alastomuus ei tuntunut pettämiseltä. Jos ei oltais jo nähty toisiamme alasti niin en olisi kehdannut tälle työtoverille näyttäytyä.
Hyvä ja kaunis kokemus se oli eikä haitannut hyvää työtoveruutta ja kotonakaan ei ollut kovin huono omatunto. Koska homma toimi niin ens työmatkalla ajattelin että voitais tyydyttää toisemme.
.
Miten ihmeessä pystyitte hillitsemään itsenne, ettette kuitenkin olleet oikein yhdynnässä? Olitte siis alasti samassa huoneessa jo? En ainakaan millään pystyisi olemaan kun näkisi toisen siinä kiihottuneena alasti. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih! Olen 45v ja ihan kiimassa miesten runkkauksen katseluun! Mutta pitääkö siis olla just 47, jotta saat tyydytyksen?
Jos olet tosissasi niin hyvä ja onnistuu.
Jos olet vain olevinasi hauska niin hah, olipa hauskaa :)
Mä tykkään katsoa. 😁
N35