Onko sinulla joku osa kropassasi jota jännität kun mies ensimmäisen kerran näkee että miten reagoi?
Sellainen mikä vaatteet päällä ei näy mutta sängyssä paljastuu.
Kommentit (75)
Toosa, synnytys pilasi sen ulkomuodon, onneksi on sama mies joka oli myös synnytyksessö mukana niin ri haittaa
Rumat rinnat, kokoa C75, liiveissä erittäin hyvännäköiset, mutta ilman liivejä hieman eriparia olevat lievästi tubulaariset kuonot. Näillä mennään hautaan saakka, mitään korjauksia en ajatellut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Niin rumat tissit, että en voi edes harkita näyttäväni niitä kenellekään. En myöskään käy uimahalleissa enkä saunailloissa kavereiden kanssa. Minun täytyy olla sinkku ikuisesti. Harmi sinänsä, koska muuten kroppani on tosi hyvä (urheilen paljon) ja minulla on kuulemma hyvä perse. Selluliittia minulla ei ole eikä raskausarpia. Tissit vaan pilaa kaiken.
Jos noin paljon häiritsee voisit saada korjauksen jopa kunnallisella tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Niin rumat tissit, että en voi edes harkita näyttäväni niitä kenellekään. En myöskään käy uimahalleissa enkä saunailloissa kavereiden kanssa. Minun täytyy olla sinkku ikuisesti. Harmi sinänsä, koska muuten kroppani on tosi hyvä (urheilen paljon) ja minulla on kuulemma hyvä perse. Selluliittia minulla ei ole eikä raskausarpia. Tissit vaan pilaa kaiken.
Miksi kaikki alapeukuttaa mun tissikommenttia? Minulla on suunnilleen tällainen kroppa: https://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-slim-woman-measure… mutta tissit pilaa minun elämäni. En voi edes olla miehen kanssa sängyssä ikinä. Leikkaukseen en silti haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kerkesinkin kirjoittaa, että en haluaisi leikkaukseen. Tuntuisi huonolta leikellä itseään ulkonäöllisten seikkojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kerkesinkin kirjoittaa, että en haluaisi leikkaukseen. Tuntuisi huonolta leikellä itseään ulkonäöllisten seikkojen vuoksi.
Jos noin hyvä on kroppa muuten niin tisseillä ei ole mitään väliä. Voit vaikka sanoa että haluat pitää liivit päällä. Olet varmaan nuori. Tissisi tuskin kaipaavat leikkausta. Pääkoppa varmasti kaipaa kasvamista.
Rinnat. Ovat pyöreät ja kiinteät, mutta valitettavasti pienet. Pelkäsin niin paljon ekaa kertaa nykyisen mieheni kanssa, että laitoin hänelle kuvan tisseistäni, ja hän vastasi "vau :D". Rakastaa edelleen tissejäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin hyvä on kroppa muuten niin tisseillä ei ole mitään väliä. Voit vaikka sanoa että haluat pitää liivit päällä. Olet varmaan nuori. Tissisi tuskin kaipaavat leikkausta. Pääkoppa varmasti kaipaa kasvamista.
Oletko mies vai nainen? Olen 28-vuotias. Yritän kyllä koko ajan unohtaa tissini ja alkaa elää elämääni, mutta aina välillä asia alkaa vaivaamaan. Etenkin jos lähennyn jonkun miehen kanssa, silloin alkaa ahdistaa ajatus siitä, että hänelle pitäisi näyttää rintani. Enkä vielä olekaan pystynyt näyttämään.
Aina käsketään olla itsevarma ja olla vähät välittämättä jostain makkarasta tai epätäydellisyydestä. Mutta sanokaa rehellisesti, montako kertaa yrittäisitte jos joka kerta saisitte huonoja kommentteja?
Mä en ole koskaan saanut miestä sänkyyn, koska olen ilmeisesti vartaloltani niin kauhea. Normaalipainonen mutta varmaan sitten niin hirveä. Mulle on mm. sanottu että ihoni on ällöttävän vaalea. Rinnat rumat. Maha oksettava. Perse liian pieni. "Joo, vaatteet päällä näytät ihan hyvältä, mutta tota... ilman et."
Kuinka monta kertaa haluaisit kuulla tämä ennen kuin luovuttaisit? T. Toivonsa menettänyt n34
Vatsa ja reidet. Eivät näytä vaatteet päällä yhtään pahoilta, mutta alasti ollessa selluliittiset ja löllyvät..
Mut ihan sama! Jos se miestä häiritsee ni omapa on ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli korkkareissa ja hameessa meikattuna kaunotar jota miehet tuijotti. Läskit oli niin hienosti oikeissa paikoissa. Alastomana tai bikineissä ei kääntänyt katseita :)
Eli omenakroppa! Unelmani, t. Päärynä :(
Mun rehevät reiteni näkee jo vaatteet päällä. Nakuna saattaa olla iloinen yllätys, että keskivartalo on sutjakka.
Mut mieluiten olisin omena, niin voisi näyttää seksikkäältä myös vaatteissa!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan raskauaarpiani vatsassa. Olen lasten isän kanssa edelleen yhdessä, mutta mieluiten seksiä vain pimeässä tai paita päällä.. Mies sanoi yksi päivä, että hänestä on törkeää kun naistenillassa näytän vatsani ja lääkärissä.. Sanoi, että olen paras pano kännissä ilman vaatteita.. Tämän jälkeen olen yrittänyt rentoutua.. Hän ei kuulemma pidä vatsaani "pahana".. jos joskus erottaisiin niin en ikinä olisi uuden kanssa alasti..
Miksi vitussa olet tuollaisen ihmisen kanssa? Vähän itsekunnioitusta nyt peliin.
Minun piti lukea otsikko monta kertaa ennen kuin tajusin sen. Ehdin jo säikähtää, että vika on minussa.