Onko sinulla joku osa kropassasi jota jännität kun mies ensimmäisen kerran näkee että miten reagoi?
Sellainen mikä vaatteet päällä ei näy mutta sängyssä paljastuu.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?
Minä olen. T. toinen aa-kuppinen
Tarvitsetteko edes liivejä?
Ihosairauteni paljastaminen aina vähän jännittää. Minulla on psoriasis ja etenkin polvissa ja reisissä on ikäviä läiskiä.
Hävettää edes sanoa tämä, mutta eripari tissit.
Ihan koko kroppa joka on löysä ja lihava.
159/81
Tällainen itseinho-aloitus tällä kertaa. Näyttäkään minulle ihminen, jossa ei ole fyysisiä virheitä? Sellaista kun ei ole olemassakaan. Ei ole kukaan mieskään täydellinen. Itse haistatan vitut ulkonäköpaineille, en vain jaksa stressata asiasta, jolle ei loppupeleissä voi paljon mitään. Jos miestä niin kovin häiritsee vaikkapa arpeni tai riippurintani niin ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan koko kroppa joka on löysä ja lihava.
159/81
Varmaan mies näkee tukevuutesi jo ennalta.
Varmaan mahasta alaspäin :(
Onneksi minulla on jo puoliso, joka arvostaa ja rakastaa minua kaikkine virheinenikin.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?
Minä olen. T. toinen aa-kuppinen
Tarvitsetteko edes liivejä?
Minä en aina käytä liivejä (tuntuu kivalta olla ilman), ja silloin kun käytän, ne ovat toppaamattomat/lappumallia. Pidän a-kupeistani kovasti ja niin ovat miehetkin pitäneet. Päät pystyyn, aiemmin kommentoineet kanssasiskoni!
Peräpukamat. Jos eroan mieheni kanssa, tuskin harrastan seksiä enää koskaan muuten kuin yksinäni.
Vatsa ja rinnat. Hirsutismista kärsin ja alituinen karvanpoisto sheivaten/epilaattorilla saa aika ajoin finnejä noille alueille :( Aknetaipumus on siis myös, pcos:ta molemmat vaivat johtuu...
Inhoan raskauaarpiani vatsassa. Olen lasten isän kanssa edelleen yhdessä, mutta mieluiten seksiä vain pimeässä tai paita päällä.. Mies sanoi yksi päivä, että hänestä on törkeää kun naistenillassa näytän vatsani ja lääkärissä.. Sanoi, että olen paras pano kännissä ilman vaatteita.. Tämän jälkeen olen yrittänyt rentoutua.. Hän ei kuulemma pidä vatsaani "pahana".. jos joskus erottaisiin niin en ikinä olisi uuden kanssa alasti..
Minulla on ollut (ja on edelleen) vain yksi mies. Otin hyvissä ajoin puheeksi vartaloni epäkohdan. Muutenkin olen ruma, mutta suurehko luomi herättää eniten huomiota kun sen näkee. Se on sellaisessa kohdassa, minkä päällä on aina vaatetta. Varoittelin siis häntä etukäteen. Tuntuu että mies ei esitä hyväksyvänsä asian vaan aidosti pitää ominaisuutta osana minua. Joskus harvoin edes puhuu siitä kun olen alasti. Eikä silloinkaan ylistä sitä hirveästi. Saattaa kutsua sitä lempinimellä yms. Mies myös suhtautuu kriittisesti siihen ajatukseen, että kävisin leikkauttamassa luomen pois.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan. En toki ole täysin tyytyväinen ihan jokaiseen kohtaan vartalossani, mutta rakastan sitä silti. Toki siinä on selluliittiä, arpia, poimua, löysää ja omat omituisuutensa. Silti se on vahva, se on terve ja toimiva, se on naisellinen, pehmeä, sileä ja kauniskin.
Ja siinä vaiheessa kun edessäni on sellainen mies, jonka olen päättänyt sänkyyni viedä, niin on ihan muut jutut mielessä, kuin minun tai hänen vartalonsa epätäydellisyydet. :)
Olipa hienosti sanottu
Ruma pillu (=isot, röpelöiset ja erikokoiset sisäiset häpyhuulet)
Keisarileikkauksen jälkeen alavatsaan jäi leikkausarven yläpuolelle venynyttä kudosta ja nahkaa, joka on vielä toiselta puolelta vatsaa isompi. Eli sellainen pömppö, johon ei laihdutus auta. Että kiitti vaan "siististä" työstä!
Hirsutismista kärsivä: Googleta Philips pysyvä karvanpoisto. Pari satkua maksaa, ja tulokset näkyy parissa kuukaudessa.
Kaikilla naisilla on. Tai no, satakiloisista sotanorsuista ei ole kokemusta. Jos peli on menetetty niin kiinnostaako niitä. En tiedä.
Sinkkumies
Maha. En ole lihava, tai siis suurikokoinen, mutta tämä ympärysmitaltaan normaali maha tekee aivan jäätävät makkarat, jos en ole aivan suorana. Heti rintojen alla yksi, toinen napaan, ja kolmas alavatsalla. Vaatteet päällä olen normaalin näköinen, suuret rinnat vievät vielä kaiken huomion, mutta ilman paitaa totuus paljastuisi.
Muistan olleeni 8-vuotias ja ajatelleeni etten voi koskaan löytää puolisoa, koska mahani on niin ruma. Ja eipä sitä ole kukaan sietänyt, hyväksynyt, saati sitten rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Keisarileikkauksen jälkeen alavatsaan jäi leikkausarven yläpuolelle venynyttä kudosta ja nahkaa, joka on vielä toiselta puolelta vatsaa isompi. Eli sellainen pömppö, johon ei laihdutus auta. Että kiitti vaan "siististä" työstä!
Eihän tämä haittaa, kun teet lapsesi aviomiehesi kanssa joka rakastaa sinua niin myötä, kuin vastamäessäkin.
Sinkkumies
Salainen rakkauteni?!