Onko sinulla joku osa kropassasi jota jännität kun mies ensimmäisen kerran näkee että miten reagoi?
Sellainen mikä vaatteet päällä ei näy mutta sängyssä paljastuu.
Kommentit (75)
Olipa jopa tälle palstalle poikkeuksellisen outo kysymys. Siis noin niin kuin ymmärtämisen kannalta.
Eräällä naisella oli jäätävä arpi mahassa.
Vatsa ja perse varmaan, olen tällainen paljon paheksuttu laihaläski... Ja karvaisuus, en todellakaan ala sheivaamaan koko kroppaa päästä varpaisiin säännöllisin väliajoin :D
Eräällä nuorella naisella oli isot tissit mutta osoittautuivat todella riippuviksi. Ei kuitenkaan häpeillyt yhtään. Parempi niin.
Mulla on kauhea arpi mahassa. Olin joskus nuorempana isossa leikkauksessa. Jos nyt kävis niin että menisin uuden miehen kanssa sänkyyn niin olisin varmasti paita päällä.
Eipä oikeastaan. En toki ole täysin tyytyväinen ihan jokaiseen kohtaan vartalossani, mutta rakastan sitä silti. Toki siinä on selluliittiä, arpia, poimua, löysää ja omat omituisuutensa. Silti se on vahva, se on terve ja toimiva, se on naisellinen, pehmeä, sileä ja kauniskin.
Ja siinä vaiheessa kun edessäni on sellainen mies, jonka olen päättänyt sänkyyni viedä, niin on ihan muut jutut mielessä, kuin minun tai hänen vartalonsa epätäydellisyydet. :)
Mahamakkara ja selluliittiperse/takareidet :( Saa vaatteilla peitettyä mutta auta armias kun vaatteet pitää riisua... Siksi panenkin aina vaan pimeässä. N28
Raskausarvet, niitä on paljon. Tosin tuntuu häiritsevän itseäni enemmän kuin muita.
Ei ole, ei ne miehetkään ole täydellisiä. Nuorempana oli joitain komplekseja ja kesti kauan "tottua" ylipainoon koska olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus on tullut ihme kommentteja ja aina eri asioista. Jännä että naisten ulkonäköä arvostellaan enemmän kuin miesten.
Exäni oli korkkareissa ja hameessa meikattuna kaunotar jota miehet tuijotti. Läskit oli niin hienosti oikeissa paikoissa. Alastomana tai bikineissä ei kääntänyt katseita :)
Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Pömpöttävä läskimaha on ainoa kohta.
Mulla on isot roikkuvat rinnat ja läskiä vartalossa. En jännitä. Olen mitä olen.
Mä en välitä mitä muut ajattelevat ylipainostani.
Vierailija kirjoitti:
Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vaihdetaanko? Saat f-kupin ja kivut.
Toinen rinta on leikelty ja muodoton rintasyöpäleikkauksen takia. En kylläkään häpeä enkä yritä peitellä sitä. Jos arvet ällöttää, niin silloin ei kannata mun kanssa yrittääkään seksiä. Arpia nimittäin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?
Maha ja jalkoväli. Ja persekin ehkä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?
Minä olen. T. toinen aa-kuppinen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei ne miehetkään ole täydellisiä. Nuorempana oli joitain komplekseja ja kesti kauan "tottua" ylipainoon koska olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus on tullut ihme kommentteja ja aina eri asioista. Jännä että naisten ulkonäköä arvostellaan enemmän kuin miesten.
Naiset itse kohkaavat ulkonäöstä, kauneudesta ja " miehen katseesta", ihan pikkutytistä alkaen!
Vatsani. Löysällä paidalla saan sen peitettyä mutta läskit näyttää kauhealta. M43