Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla joku osa kropassasi jota jännität kun mies ensimmäisen kerran näkee että miten reagoi?

Vierailija
12.05.2017 |

Sellainen mikä vaatteet päällä ei näy mutta sängyssä paljastuu.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani. Löysällä paidalla saan sen peitettyä mutta läskit näyttää kauhealta. M43

Vierailija
2/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jopa tälle palstalle poikkeuksellisen outo kysymys. Siis noin niin kuin ymmärtämisen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä naisella oli jäätävä arpi mahassa.

Vierailija
4/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa ja perse varmaan, olen tällainen paljon paheksuttu laihaläski... Ja karvaisuus, en todellakaan ala sheivaamaan koko kroppaa päästä varpaisiin säännöllisin väliajoin :D

Vierailija
5/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä nuorella naisella oli isot tissit mutta osoittautuivat todella riippuviksi. Ei kuitenkaan häpeillyt yhtään. Parempi niin.

Vierailija
6/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhea arpi mahassa. Olin joskus nuorempana isossa leikkauksessa. Jos nyt kävis niin että menisin uuden miehen kanssa sänkyyn niin olisin varmasti paita päällä.

Vierailija
7/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. En toki ole täysin tyytyväinen ihan jokaiseen kohtaan vartalossani, mutta rakastan sitä silti. Toki siinä on selluliittiä, arpia, poimua, löysää ja omat omituisuutensa. Silti se on vahva, se on terve ja toimiva, se on naisellinen, pehmeä, sileä ja kauniskin.

Ja siinä vaiheessa kun edessäni on sellainen mies, jonka olen päättänyt sänkyyni viedä, niin on ihan muut jutut mielessä, kuin minun tai hänen vartalonsa epätäydellisyydet. :)

Vierailija
8/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahamakkara ja selluliittiperse/takareidet :( Saa vaatteilla peitettyä mutta auta armias kun vaatteet pitää riisua... Siksi panenkin aina vaan pimeässä. N28

Vierailija
9/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet, niitä on paljon. Tosin tuntuu häiritsevän itseäni enemmän kuin muita.

Vierailija
10/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ne miehetkään ole täydellisiä. Nuorempana oli joitain komplekseja ja kesti kauan "tottua" ylipainoon koska olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus on tullut ihme kommentteja ja aina eri asioista. Jännä että naisten ulkonäköä arvostellaan enemmän kuin miesten.

Vierailija
11/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli korkkareissa ja hameessa meikattuna kaunotar jota miehet tuijotti. Läskit oli niin hienosti oikeissa paikoissa. Alastomana tai bikineissä ei kääntänyt katseita :)

Vierailija
12/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
13/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömpöttävä läskimaha on ainoa kohta.

Vierailija
14/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot roikkuvat rinnat ja läskiä vartalossa. En jännitä. Olen mitä olen. 

Mä en välitä mitä muut ajattelevat ylipainostani.

Vierailija
15/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemattomat tissit. Tissiliiveillä saa vähän isomman näköisiksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vaihdetaanko? Saat f-kupin ja kivut.

Vierailija
16/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rinta on leikelty ja muodoton rintasyöpäleikkauksen takia. En kylläkään häpeä enkä yritä peitellä sitä. Jos arvet ällöttää, niin silloin ei kannata mun kanssa yrittääkään seksiä. Arpia nimittäin löytyy.

Vierailija
17/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?

Vierailija
18/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ja jalkoväli. Ja persekin ehkä vähän.

Vierailija
19/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tai olemattomot tissit hoikalla naisella on ihan kivat. Oletko hoikka muuten?

Minä olen. T. toinen aa-kuppinen

Vierailija
20/75 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ei ne miehetkään ole täydellisiä. Nuorempana oli joitain komplekseja ja kesti kauan "tottua" ylipainoon koska olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus on tullut ihme kommentteja ja aina eri asioista. Jännä että naisten ulkonäköä arvostellaan enemmän kuin miesten.

Naiset itse kohkaavat ulkonäöstä, kauneudesta ja " miehen katseesta", ihan pikkutytistä alkaen!