Pervo mieskollega sanoi tänään kahvihuoneessa, että "tekisi mieli nisua" ja lipoi huuliaan
Kommentit (32)
Mä hakisin kaupasta kuivimman pullan minkä löydän ja iskisin sen ukolle kouraan: mussuta tuota kun kerran mieli tekee.
Paras lyödä vitsiksi ja poistua paikalta.
sama tyyppi kyseli joulukuussa koko ajan piparia.
Seuraavalla kerralla kun noin sanoo voit tokaista että parasta jättää nisut kun sinullakin on tuo vyötärö kasvanut ja möhömaha on niin kamalan ruma. Ja latoa dieettivinkkejä ja terveysterroria
On se vaikea elämä ap:llä. Ei tule olemaan helppoa.
Joo huomaa kyllä että ruokinta-aikaan on kotona oltu
Chillaa, tamma. Pullaa se halusi.
Nisu tarkoittaa pullaa. Jos tässä joku on hölmö niin ap ja muut, jotka eivät ymmärtäneet sanan merkitystä vaan kuvittelevat likaisessa mielikuvituksessaan sen olevan jotain muuta. Yleissivistys hoi!
Juupajuu kirjoitti:
Nisu on pulla senkin ääliöt 😂
Suomen kieli hapertuu sellaista vauhtia, että ilmeisesti jo on kantasuomalaisia, jotka eivät tiedä tuota. Ilmeisesti eivät myöskään ratkaise ristisanoja, joissa nisu on yleinen sana (vihjeenä pulla).
Tai sitten tämä on provo ja tietämättömien kommentit "huumoria". En kuitenkaan uskalla luottaa siihen; lyhyistä heitoista ei voi saada selvää kummasta on kyse.
Jos se olis sanonut että haluaa laittaa nisujesi väliin kermaa, niin ehkä olisi häirintää.
Ja Pah kassa neidit ne vasta onkin härskejä huuteleen mun miehelle että täälää olisi vapaa kassa. Ja se on kuitenkin mun kanssa naimisissa.