Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat eivät voi ikinä myöntää pahoittaneensa lapsensa mielen?

Vierailija
11.05.2017 |

Syytin äitiäni mieleni pahoittamisesta siitä syystä, että hän sanoi että on minun syytäni, ettei hänellä ole varaa hammas- eikä silmälääkäriin. Pahoitin mieleni siitä siksi, että se ei ole mitenkään minun syyni, ja äitini ei ollut pyytänyt apua minulta tähän rahapulaansa. Aikaisemmin olen lainannut hänelle 7000 euroa ja 700 euroa. Plus annan aina rahaa kun lapset menevät sinne, etti äidin tarvitse maksaa omista rahoistaan lasten ruokia.
Niin äitini ei osaa pyytää edes anteeksi!
Seuraavaksi alkaa huuto ja syyttely siitä, miten hankala minä olen ja ilkeä häntä kohtaan.
Minusta on paljon ilkeämpää syyttää syytöntä ihmistä oman elämänsä asioista, joita tämä toinen ei ole takuulla aiheuttanut.
Osaavatko teidän vanhempanne ymmärtää, jos ovat pahoittaneet mielenne?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlaista. Yhtäkkiä tajusin, että olen jäänyt lapsena vailla hänen rakkauttaan ja huomiota, ja kerjään ja kerjään sitä alitajuisesti aikuisena. Mutta ei sitä voi saada enää! Se aika on ikuisesti mennyttä. Ja roikkuminen ja inttäminen ei tekisi äitiini koskaan mitään muutosta.

Päätin katkaista välit. Vieläpä tavalla, joka tuotti paljon tyydytystä: lähettelen hänelle viestejä, joissa toivon hänen kuolemaansa oikein ikävästi ja graafisesti. Ei hän minua koskaan tule rakastamaan, joten voin ainakin aiheuttaa hänelle vähän sitä samaa, kuin hän on aiheuttanut minulle: riittämättömyyden tunteita ja pahaa mieltä.

Hän ei sure siksi, että rakastaisi minua, hän suree oman kuvansa murenemista: hän on niin hirveä äiti, että oma lapsi toivoo kuolemaa.

Taidanpa etsiä jonkun arkun kuvan hälle lähetettäväksi äitienpäiväksi... :)

Joo, tää on todella tuttua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme