Lue keskustelun säännöt.
ahdistaa, kun joutuu olemaan loppuelämän ilman miestä ja seksuaalista tyydytystä
11.05.2017 |
Minulla on sairauksia, jotka haittaavat normaalia sukupuolielämään, ts. en välttämättä kykene olemaan yhdynnässä. Yhdyntä on lisäksi minulle ainoa tapa saada kunnolla seksuaalista tyydytystä. En tule koskaan saamaan parisuhdetta enkä seksielämää tämän takia. Harva mies haluaa seksittömön suhteen, en halua minäkään, mutta kun ei vaan ole mahdollisuutta seksiin.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Selostuksesi ongelmastasi on epämääräinen joten tuskin täältä löytyy kauheasti apua.
Jos seksilelu ei toimi mutta mies toimii tyydytyksen tuojana, kyse ei voi olla puhtaasti fyysisestä syystä vaan todennäköisesti ongelma on ainakin tältä osin mielessäsi. Samat fyysiset kiihotinpisteet kun joutuvat käsittelyn kohteeksi molemmissa (lelulla pääset itse vielä ohjaamaan rytmiä ja kohtaa). Mikäli tarvitset läheisyyden tunteen ja "syyn" orgasmille (=miehen ja teidän yhteisen nautinnon) on ongelma nimenomaan todennäköisesti pääkopassasi, ja seksuaaliterapeutti voisi olla paikallaan.
Mikäli taas sinulla on erikseen kaksi ongelmaa: tuo tarve "miehen-penis-vaginassani"-yhdynnälle ja sen lisäksi esim. uutena oireena johonkin sairauteen mieletön kipu kun mikään sojottava värkki tulee jalkovälisi lähelle, on tilanne tietysti aika kurja koska vaikka oppisitkin saamaan tyydytystä seksistä mihin mikään mies ei liity lainkaan, tuo fyysinen ongelma estäisi sen. Jäi kuitenkin epäselväksi onko sinulla mikään fyysinen ongelma vai onko kyseessä jokin psyykkinen sairaus mikä tuon läheisyyden estää, tai vaikkapa vaginismus. Moniin naisten yhdyntäongelmiin on kuitenkin olemassa ratkaisuja, terapiasta pillereihin ja leikkauksiin, joten jos et ole jo lääkärillä asiasta käynyt, nyt voisi olla korkea aika.