Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras ruoka mitä ikinä olet maistanut?

JokuÄijä
11.05.2017 |

Mikä siis on teidän paras ruoka jota et ole maistanut (pitsoja, hampurilaisia jne. ei lasketa)?

Itellä on Kanaviillokki

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään kalapihveistä. Ne on parhaimmmat!

Vierailija
2/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään kalapihveistä. Ne on parhaimmmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JokuÄijä kirjoitti:

Mikä siis on teidän paras ruoka jota olet maistanut (pitsoja, hampurilaisia jne. ei lasketa)?

Itellä on Kanaviillokki

Piti korjata :D

Vierailija
4/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pizzaa ja hampurilaisia lasketa? Mulla nimittäin tuli ekana mieleen hampurilainen. Ei mikään mäkkärin/hesen tms. Vaan ihan itse alusta loppuun tehty. Itse tehdyt sämpylät, kastike, majoneesi, pihvit jauhelihasta joka haettu lähitilalta, juusto (tämä kyllä ihan kaupasta). Pihvit paistettu grillissä. Ai että on hyvää!

Vierailija
5/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernerutku!

Vierailija
6/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pizza.

Vierailija
7/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu lohi uusien pottujen kera ja voita pottujen kanssa tietty.

Vierailija
8/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä itsetehty täysin viljaton pizza salaatin kans. Hyvänä kakkosena täytetyt paprikat, hirven käristys ja burgundin pata

Vierailija
9/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan yli kaiken juustoja.Eli juustosalaatti missä monia erilaisia juustoja.Ja kaikenlaiset tapakset mitä Barcelonassa söin.Parasta.

Vierailija
10/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohi valkosipulikermaperunoiden ja pastan kanssa.

Vierailija
11/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti kostea kanapata on kyllä paras!

Vierailija
12/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikatkaravut ja hapanimeläkastike. Olut juomana

Vierailija
13/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaruuat yleensä ja hirvikäristys puikulamuusilla ja puolukkasurvoksella. Grillatut kasvikset ja liha, tai paistettu makkara pilkkireissulla.

Vierailija
14/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakukko, muikku sellainen.

Vierailija
15/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttöset :) hui että on hyvvöö. Samoin kualikiärylöet, nam nam ja lanttukukkoe ja maariskokkoe nam nam.

Osaattekos työ rypyttäe karjalaen piirakoen oikkeen? Mun äetei sesitten rypyttöe koko kylän piirakoet nopsaan...sielä karjalaessaoe.

Voi ko saes karjalaenpaistiea nam nam.

Vierailija
16/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläiseen voi oikein yksiselitteisesti vastata vaikka mieli tekisi, on liikaa hyviä ruokia, mitä on tullut syötyä. Äyriäisistä löytyy kyllä ihania makuelämyksiä hyvin, tuoreina laitettuina. Toisaalta Argentiinassa söin aivan järjettömän hyvää pihviä. Myös fine diningista ja taitavien kokkien makujen yhteensovittelusta saan tosi paljon kiksejä. 

Vierailija
17/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku thaimaalainen ruoka. En muista sen nimeä. Syötiin sitä katukojulta. Siinä oli kanaa vartaassa ja se oltiin marinoitu jossain kullanruskeassa kastikkeessa.

Vierailija
18/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rönttöset :) hui että on hyvvöö. Samoin kualikiärylöet, nam nam ja lanttukukkoe ja maariskokkoe nam nam.

Osaattekos työ rypyttäe karjalaen piirakoen oikkeen? Mun äetei sesitten rypyttöe koko kylän piirakoet nopsaan...sielä karjalaessaoe.

Voi ko saes karjalaenpaistiea nam nam.

A suapi ko tekköö.

Vierailija
19/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä konferenssissa oli järjestäjinä paljon korealaisia, ja siellä oli ihan tajuttoman hyvät ruuat! Liha oli mureaa ja marinadit herkullisia. Kannatti lähteä pelkästään niiden ruokien takia (lähes).

Vierailija
20/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kaikkein paras syömäni ateria oli heinäkuussa 1986 nuorena vastavihittynä vaimona, kun olimme miehen kanssa telttareissulla. Nälkä kurni vatsassa ajettuamme koko päivän Norjan Hammerfestista takaisinpäin. Saavuimme illalla Saariselälle, teltta pystyyn ja Riekonkieppiin syömään. Söin taivaallista Tenojoen lohta korvasienikastikkeella ja lapinperunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän