Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit viimeksi kun sinulla oli tylsää kotona?

Vierailija
11.05.2017 |

-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on aika tylsää. Perhe poissa kotoa ja jämähdin sohvalle puhelin kourassa. Taidan laittaa elokuvan kohta pyörimään ja nappaan jätskin pakkasesta.

Vierailija
2/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kännit. Heti oli hauskempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viiniä.

Vierailija
4/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin

Vierailija
5/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin vaan sängyssä makoilua

Vierailija
6/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin baariin. Toisella kertaa menin katsomaan stand uppia. Kolmannella leffaan.......

Vierailija
7/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina tylsää kotona ja käytän sen tylsyyden poistamiseen aina nettiä. Eli oikeastaan minulla ei olekaan koskaan tylsää kotona. Elämä toki valuu ohi 10 tuntia päivässä netissä ollessa. No ei ole ainakaan tylsää, mutta mitään muistoja ei synny ja vuodet vierivät hetkessä ohi. =P En muista paljon mitään viimeiseltä 5 vuodelta.

Vierailija
8/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollasin av:lla, eli nyt

Vierailija
9/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli viikonlopun poissa ja heti päivällä hoidin ne mielekkäät jutut, salin ja koiralenkin yhdessä ystäväni kanssa. Eli aloitin tollain olevinaan energisesti ja aattelin vielä siivoilla ja oikein olla energinen, mutta mhöpsis energisyydelle ja nii vaa lössähdin sit. No sitpä minä vähän tylsistyin siinä niin pakko myöntää että lähdin fillaroimaan läheiseen pizzeriaan, josta tarttui matkaan pitsa ja sitten katselin parikin kauhuleffaa ja pläräsin puhelimella av:ta :D Kauhuleffat sikäli kostautui kun yläkerrassa on makkarit ni olin nukkumaan mennessä lähestulkoon varma (mielikuvitus) että jotain liikettä varmaan jossain ja kenties joku kohta hitaasti nousee portaita. Sit ei ollu tylsää enää :D Onneksi on koira. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi