Poikaystävä mollaa ulkonäköäni kavereilleen
Luin, ja tästä saa kivittää, poikaystävän kavereilleen laittamaan WhatsApp-viestin, jossa luki, että en ole kaunis enkä hyvännäköinen muutenkaan, mutta että hän on kuitenkin rakastunut minuun. Ollaan oltu niin vuosi yhdessä. Olen ihan shokissa, enkä tiedä muiitä tehdä. Toisaalta hän kirjoitti, että rakastaa minua. Olen ihan tavallisennäköinen, normaalipainoinen nuori nainen.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
"Ei kaunis" ei tarkoita samaa kuin ruma, kaunis ja perusnätti vain on eri asioita. minä ainakin kutsun kauniiksi vain sellaisia ihmisiä, jotka ovat jotenkin poikkeuksellisen hyvännäköisiä. Tiedän kyllä että on aika yleistä käyttää termiä esim. omista lapsista jne., makuasia.
- - en ole kaunis enkä hyvännäköinen muutenkaan --
Ootteko varmaan nuoria? Silloin ulkonäköä arvioidaan tiukemmin kriteerein ja kauniin määritelmä on ahtaampi. Näkeehän sen tälläkin palstalla esim. Tuossa Bachelor-ketjussa. Kaikki sarjaan osallistuneet naiset olivat kauniita, mutta niin vaan iso osa viesteistä on ulkonäön arvostelua. Mä oon varma, et säkinoot omalla tavallasi kaunis :) Kun ikää tulee lisää, niin kauneuskäsitys avartuu. Toki on näitä peterpaneja, jotka eivät kasva aikuiseksi, mut suurin osa meistä alkaa iän myötä nähdä enemmän kauneutta ympärillään.
En mä pystyisi jatkamaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko varmaan nuoria? Silloin ulkonäköä arvioidaan tiukemmin kriteerein ja kauniin määritelmä on ahtaampi. Näkeehän sen tälläkin palstalla esim. Tuossa Bachelor-ketjussa. Kaikki sarjaan osallistuneet naiset olivat kauniita, mutta niin vaan iso osa viesteistä on ulkonäön arvostelua. Mä oon varma, et säkinoot omalla tavallasi kaunis :) Kun ikää tulee lisää, niin kauneuskäsitys avartuu. Toki on näitä peterpaneja, jotka eivät kasva aikuiseksi, mut suurin osa meistä alkaa iän myötä nähdä enemmän kauneutta ympärillään.
Että mies tulee sitten nelikymppisenä vastaan jossain ja sanoo, että kaduttaa... tajusin, että olit ihan kaunis ja ihana. En vain tajunnut sitä koskaan 18-27 vee.
Ex sanoi minulle kanssa, että sillä ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa yhtä hyvää seksiä. Mutta ei sanonut noin kertaakaan silloin kun oltiin yhdessä. Joten vähänpä auttoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että poikaystävä on itsekin tavis, miksei sitten saisi sanoa noin? Varsinkaan tuossa yhteydessä kun se vielä painotti että teidän suhde on hyvä. Tiedostat itsekin olevasi tavallisen näköinen joten en ymmärrä loukkaantumista.
Ei ihminen ole rakastunut jos ei näe kumppaniaan kauniina/komeana/viehättävänä/haluttavana. Miksi ihmeessä kumppaniinsa rakastunut haluaisi haukkua kumppaninsa ulkonäköä kavereilleen? Omituisia suhteita joillakin. Minä eroaisin AP.n tapauksessa. Löydät taatusti ihmisen jonka mielestä olet kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
Rakastunutkin voi olla realisti. Tässä oli kyse muille kuin aloittajalle laitetusta viestistä. Jos aloittaja on ihan tavis, niin kyllä rakastunutkin ymmärtää, että ihan tavishan tämä rakkauteni kohde on. Ei kavereille silloin ole mitään syytä väittää muutakaan.
Kyllä. Vaikka rakastuneena näet kumppanisi viehättävänä niin muut eivät tietenkään näe, ellei hän ole useimpien mielestä kaunis.
AP ei tietenkään koskaan eikä missään tilanteessa ole sanonut omille ystävilleen miehestään mitään negatiivista? Tuo teksti ei ollut edes tarkoitettu ap:n silmille.
Miehille tosiaan tulee usein yllätyksenä naisten todellinen ulkonäkö. Meikitön nainen ei juurikaan poikkea miehestä. Siksi meikkibimboihin tottuneet aikuiset miehet eivät enää kiihotu normaalista luomunaisesta.
hgfddfhfgh kirjoitti:
AP ei tietenkään koskaan eikä missään tilanteessa ole sanonut omille ystävilleen miehestään mitään negatiivista? Tuo teksti ei ollut edes tarkoitettu ap:n silmille.
Miehelläkö sinusta sitten ei olisi oikeutta loukkaantua myös, jos vaikka kuulisi, että AP on valitettanut, että se on niin pieni?
Jos tosiaan rakastaa, ei hauku ja mollaa kumppania.
Urpo mies, jätä se! Ei kenenkään ulkonäköä kuulu mollata, kaikista vähiten seurustelukumppanin.
Raivostuttaa, että miehet menevät pilaamaan hyviä suhteita arvostelemalla naisen ulkonäköä. Siitä on vaikea toipua, vaikka kuinka yrittäisi. Mun mies on haukkunut mun ulkonäköäni todella pahasti, enkä ole päässyt siitä yli ja se on haitannut varsinkin seksielämää paljon. Olimne jo naimisissa enkä alkanut erota siksi, mutta huonosti tämä liitto toimii. Miestä itseään kaduttaa tekemänsä, mutta nitistettyä itsetuntoa ei voi oikein korjata millään, ei vaikka jälkeenpäin kuinka kehuisi. Siihen vaadittaisiin kokonaan uusi mies. Nykyisin kum tiedän, että on odotettavissa seksiä, mun tekisi mieli käpertyä jonnekin nurkkaan. Pitää tsempata itseään henkisesti, että pystyy seksiin. Ja olen niin vihainen miehelle, että hänen piti tehdä tämä suhteellemme.
Minä voin sanoa ihan hyvin kavereilleni, että tiedän ettei miesystäväni ole ulkomuodoltaan mikään ihanneuros tai valioyksilö, mutta se ei ole sitä mitä etsin. Rakastan häntä hänen itsensä vuoksi.
En tarkoita sillä että hän olisi ruma. Enkä sano miehen kuullen, koska en halua pahoittaa hänen mieltään.
Olen ollut miehen kanssa, joka löysi minusta aina vikaa ja miehen kanssa, joka kehui viehättäväksi. Oli aikamoinen ero omissakin tunteissa ja motivaatiossa enkä enää käsitä, miten kestin sitä ekaa. Vaikkei se olisi mitään sanonutkaan, kuitenkin ajattelin että aina se arvioi ja kritisoi mua mielessään, enkä pystynyt rentoutumaan.
Kuulostaa ensimmäiseltä suhteeltani ja suoraan sanoen, olisi vain pitänyt lähteä siitä ajoissa. Kun joku puhuu tuollaisia omasta kumppanistaan kavereilleen ja kehuu tyttöystävän kavereiden ulkonäköä, ei siinä paljon menetettävää ole pohjimmiltaan.
Exäni ei ollut miltään osin adonis, mutta en koskaan sanonut muille hänen ulkonäöstään mitään negatiivista. Se olisi loukkaavaa ja turhaa.
"Ei kaunis" ei tarkoita samaa kuin ruma, kaunis ja perusnätti vain on eri asioita. minä ainakin kutsun kauniiksi vain sellaisia ihmisiä, jotka ovat jotenkin poikkeuksellisen hyvännäköisiä. Tiedän kyllä että on aika yleistä käyttää termiä esim. omista lapsista jne., makuasia.