Ilkka Lipsanen - täällä fanisi 60-70-luvulta
Minä olen jo reilusti mummo, eikä se ole mikään häpeä. Fanitukseni loppui jo kauan sitten erinäisten tapahtumien johdosta. Minulla oli kesäaittani seinällä Suosikki-lehdestä saatu juliste ja oli myös Johnnyn kuvia. Vanhene sinäkin arvokkaasti 😊
Kommentit (11)
Däni näyttäisi paljon paremmalta, kun ei vaalisi niitä nuoruuden jo harventuneita kutrejaan. Siisti leikkaus hiuksiin, hyvin istuva, laadukas puku päälle. Ja pois ne mauttomat paksut Tauski-ketjut kaulasta.
Näittekö Dänin uuden ostoksen? Islanders-paidan? ;) Oli niin kuuma että Erikakin haluaa samanlaisen.
Mikä ihme se pääkallokoru on? Onko sillä joku syvempi merkitys = kerhomerkki vai muka vaan kiva (ei ole kiva)?
Te vanhat fanit, onko Danny ollut aina tuollainen vähäpuheinen ja pidättäytynyt jöröttäjä vai mitä on tapahtunut?
Kyllä Dannyssa oli nuoruudessaan karismaa ja olihan se komeakin. Mun muistaakseni oli kuitenkin aika etäinen.
Kiitos vinkistä. T. Ilkka "iso dee" Lipsanen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. T. Ilkka "iso dee" Lipsanen
Olet varmasti vuosien varrella saanut vinkkejä pilvin pimein ja stailaajiakin rahalla saisi, joten älä turhaan minua kiittele 😒
Mitä se kenellekään kuuluu miten kuuluu vanhentua. Aira Samulin vetää salsaa minihameessa 90-vuotiaana ja kukaan ei katsele pahalla. Vaikka ap onkin mummoutunut niin ei muiden tarvitse jos siltä ei tunnut.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme se pääkallokoru on? Onko sillä joku syvempi merkitys = kerhomerkki vai muka vaan kiva (ei ole kiva)?
Se pitää viikatemiehen loitolla.
Ja mene parturiin!
t : toinen vanhempi ex- fani