Pieni koe Tinderin käyttäjille
Katso 5 ensimmäistä random profiilia ja laita ensimmäiset, rehelliset ajatuksesi kustakin tänne +menikö jatkoon. Haluan nähdä millä perusteilla muut arvioivat profiileja.
Kommentit (82)
1. Todella huono profiilikuva. Klassinen epäimarteleva alaviistosta otettu selfie ja miehellä huono iho. En tavallisesti edes avaisi tällaista profiilia, mutta kokeen nimissä tein nyt senkin. Sieltä löytyi kaksi lähes samanlaista huonoa selfietä, mutta ei muuta tietoa miehestä. Sain siis tietooni ainoastaan miehen nimen, iän ja naaman, eikä mikään niistä vakuuttanut. Ei todellakaan jatkoon.
2. Profiilina hämärässä otettu selfie, josta ei saa juurikaan selvää. Mes on vähän pyöreämpi, mutta näyttää hymyilevän, mikä on plussa. Profiilista löytyy vain yksi lisäkuva, josta ei oikeastaan näe miestä yhtään sen paremmin. Profiilissa näkyy miehen työpaikka ja missä opiskeli, mitä itse arvostan - varsinkin, kun mies osoittautui lääkäriksi. Profiiliteksti ei kuitenkaan ole yhtään houkutteleva: huonoja vitsejä ja epämiellyttävää lässytystä. Ei jatkoon.
3. Miksi miehet ottaa näin huonoja ja epäimartelevia selfieitä? Tässä voisi kyllä olla jo yritystä, jos mies edes hymyilisi ja katsoisi kameraan, mutta :I -ilme ja katse, joka tuntuu jo kuvassa harhailevan jonnekin tissieni seudulle ei todellakaan houkuttele. Toinen kuva on kuva miehestä sängyssä, hikisenä ja ilman paitaa??? HYI. Kolmas kuva on epäimarteleva selfie, eikä mies hymyile yhdessäkään kuvassa. Profiiliteksti on tosi mukava, siinä on hyvää huumoria ja itseironiaa. Esittely on lyhyt, eikä sisällä sellaista lässyttelevää kosiskelua. Näkyy koulutus ja työpaikka. Ilman tota kamalaa sänkykuvaa saattaisin antaa sydäntä, mutta come on...
4. Imarteleva selfie miehestä jossain eksoottisessa ympäristössä - siis matkustelukuva. Niistä tykkään. Kuvia on yhteensä kuusi ja kaikki niistä sisältävät ulkoilua ja matkustelua. Profiilikuvaa lukuunottamatta kuvat on hienoja tilannekuvia. Mies on ulkonäöltään ehkä 3/5, mutta kuvat luovat miehestä todella mielenkiintoisen kuvan. Esittelyteksti on vähän tylsä, koska siinä on pelkkiä matkusteluun liittyviä hymiöitä, mutta matkustelu on omaa sydäntäni lähellä, joten annoin miehelle sydämen ja matchasimme. Myös koulutus näkyy.
5. Taas matkustuskuva. Näyttäisi olevan otettu jostain vuoristosta. Miehen kasvoja ei näy, mikä on valitettavaa, mutta kuva itsessään on mielenkiintoinen. Seuraava kuva on tosi kivannäköinen selfie miehestä: otettu ulkoilmassa, mies katsoo kameraan ja hymyilee. Mukavan näköinen mies. Kolmas kuva on epäimarteleva selfie, jossa mies ei näytä mukavalta. Mitään muuta tietoa profiilissa ei ole, joten ei jatkoon.
1. Kivikasvoinen itseäni huomattavasti vanhempi mies, jolla yhden huonosta kuvakulmasta otetun kasvokuvan lisäksi vain kokovartalokuvia autojen kyydistä ja lomakohteista. Ei kuvausta. Vasemmalle.
2. 2 mustavalkoista kasvokuvaa, ulkonäkö perus. Pitkä esittelyteksti, jossa kertoo lähinnä juovansa ja ettei etsi mitään vakavaa ja että käyttää Tinderiä vain pytyllä istuessaan(?). Vasemmalle...
3. Nimestä ja koulutuksesta päätellen suomenruotsalsinen, parrakas ja hieman pyöreä mies. Kaksi kasvokuvaa, joiden lisäksi pari epäselvää "maisemakuvaa" ja yksi kasvokuva, jossa hän on muokannut itsensä naiseksi. Ei esittelyä. Vasemmalle.
4. Ei esittelyä, samanikäinen mies, jolla 3 kuvaa. Ulkonäkö ok, mutta pukeutuu ja poseeraa todella teinimäisesti. Lisäksi kuvat niin, ettei niistä näe koko kasvoja. Vasemmalle.
5. Tanskalainen, joka on töissä Suomessa, ei esittelyn mukaan puhu suomea. Humoristinen ja selvästi ajateltu teksti. Pelkkiä kasvo/ylävartalokuvia, mutta komeat kasvonpiirteet ja hiukset paikkaavat. Oikealle, koska vaikuttaa tyypiltä, jonka kanssa olisi mukava jutella.
Tämä on hauska testi. :)
1. 8km:n päässä, ei mitään tietoja nimen ja iän lisäksi. Voisi olla ulkomaalainen. Kuvissa yrittää ehkä ilmaista harrastavansa purjehdusta ja moottoripyöräilyä. Voisi mennä jatkoon, mutta ulkkariepäilyn vuoksi ei.
2. Yksi epäimarteleva, outo kuva liian läheltä. Tekstinä sama paikkakunta ja "kaksi lasta". Ei jatkoon.
3. Ulkomaalainen. Riittää jo sinällään hylkäyksen syyksi, mutta kaksi kuvaa: epäselvä kuva puku päällä ja pullistelukuva peilin kautta nolo, tiukka paita päällä. Näyttää myös lyhyeltä.
4. Yksi pikselöitynyt kuva, josta ei saa mitään selvää. Ei tekstiä. Ei.
5. Ulkoisesti kivan näköinen, mutta ei liikaa, samanikäinen, lähellä, mutta todnäk ei asu paikkakunnalla. Etäisyys ei silti ole este. Kertoo itsestään kivasti tekstissä tyyliin "mistä pidän, mistä en". Linkki instaan, jossa upeita kuvia. Jos olisin aloitteleva Tinderin käyttäjä, niin kyllä, menisi jatkoon, mutta kokemukseen perustuen tämä tyyppi saa niin paljon mätsejä, ja toisaalta kuvat ovat liian harkittuja ja huoliteltuja (selkeesti panostettu kuviin, mikään ei sit naisille kelpaa! :D) etten jaksa vaivautua kisailemaan. 😊
Olisi kiva tietää myös teidän vastaajien paikkakunnat. Itse en ole Tinderissä. Ilmeisesti jokainen on isosta kaupungista? Vs. kun 30 km on pitkä matka ..... ?
Mielenkiintoinen ketju ja aloitus.
100 km:n päässä pääkaupunkiseudusta, mutta itsellä käytössä Tinder plus ja haku on pääasiassa pk-seudulta.
1. Blondi ikä 19. Etäisyys 80km joten ei. Ei kerro mitään itsestään. Ihan ok näkönen mut ei silti tarpeeks kaunis.
2. Blondi ikä 24. Etäisyys 38km joten ei. Ei kerro mitään itsestään. Ihan ok mut ei tarpeeks kaunis.
3. Brune ikä 23. Etäisyys 3km joten muuten joo mut ei tarpeeks seksy mulle. Ei kerro mitään itsestään.
4. Yhes kuvas brune ja lopuissa blondi ikä 30. Etäisyys 4km kertoo itsestään näin: Kotoo löytyy neljä kissaa. Ja iso osa ajasta menee salilla, jos jompikumpi näistä aiheuttaa hengenahdistusta swipe left. Todella kaunis ehdottomasti kiinnostais. Mut varmaan ylimielinen idiootti joten ei.
5. Blondi ikä 21. Paikkakunta Tampere joten ei. Koska liian kaukana. Kertoo jotain englanniks itsestään. Vissiin et kofeiini hullu ja jotain sarkasmista. On kyllä suomalainen koska yhdessä kuvassa kuva teksti Suomeksi: Palloillupäivä :D ihan ok mut ei tarpeeks seksy mulle.
Ps. Mulla ei ollu enää lähellä olevia henkilöitä, koska kaikki käyty jo läpi. Niin nää oli kaikki sellasia ketä mulla on jo parina mut en oo vaan jutellu heille. Ja mulla on näitä matcheja ihan saakelisti. Mut harvoin kenellekkään puhun. Ellei oo oikeesti tosi kiinnostava.
Tsiisus, näitä kun lukee niin eipä ihme että olette forever alone-ikisinkkuja. Osa perusteluista oli ihan hyviä mutta suuri osa täyttä paskaa. Herää kysymys, että minkälaisia jumalattaria ja jumalia kuvittelette itse olevanne?
Noh, ehkä evoluution kannalta on ihan hyvä että te syrjäytyneet narsistit (lue: heikompi aines) jäättekin yksin.
Lesbo-Tinderistä päivää. Olen itse noin sadan kilometrin päässä Hgistä pohjoiseen, haen seuraa noin sadan kilometrin säteellä.
1. Nimen perusteella virolainen nainen, minua kaksi vuotta nuorempi. Vessanpeilin kautta otetussa profiilikuvassa tosi laitettu. Lyhyt mitäänsanomaton englanninkielinen profiiliteksti. Vasemmalle, koska en perusta tuohon tyyliin ja noin paljon laittautuneista naisista, eikä profiiliteksti kerro juuri mitään. Välimatkaakin on.
2. Toinen virolainen, tällä kertaa minua viisi vuotta vanhempi ja profiilikuvassa maanläheisemmän oloinen, ei profiilitekstiä. Oikealle, vaikka tuskin aloittaisin hänen kanssaan keskustelua.
3. Monta profiilikuvaa, maskuliininen ulkonäkö. Lyhyet pystyt hiukset, yhdessä kuvassa ruutukauluspaita. Minua seitsemän vuotta vanhempi. Reipas ja persoonallinen esittelyteksti. On ilmeisesti käymässä, koska sanoo asuvansa Ruotsissa. Vasemmalle asuinpaikan takia ja koska en erityisemmin ole kiinnostunut maskuliinisista naisista.
4. No nyt on jännä. 6 vuotta vanhempi, kansainvälinen nimi josta ei voi päätellä kansallisuutta, ei profiilitekstiä mutta on työpaikka (HUSLAB). Ainoana profiilikuvana tummasävyinen kuva ilmeisesti siirreltävästä sairaalan toimenpidesängystä. Oikealle, koska olen kinky ja kuva puhuttelee.
5. Kuusi profiilikuvaa, mutta kaikissa sama ilme ja melkeinpä asentokin. Ihan nätti, minua kolme vuotta vanhempi nainen. Jokin profiilitekstissä häiritsee, mahdollisesti se, ettei kirjoittaja ei kerro itsestään mitään vaan ainoastaan omista toiveistaan seuran suhteen (jotka ovat kyllä ihan suloisia ja romanttisia enimmäkseen.) Vasemmalle.
No huhhuh! Onpa treffimarkkinoita avaava letju! Nyt ymmärrän entistä paremmin miksi niin moni on nykyään ikisinkku. Itse olen jo vanha ja vakiintunut, enkä siis tinderissä, mutta...
Onhan vaikeaksi mennyt toisen ihmisen löytäminen. Suomalainen joka ei osaa tuoda esille omia positiivisia puoliaan, olla kuvissa seksy ja tekstissä mielenkiintoinen menee vasemmalle, ja se joka osaa, menee vasemmalle koska se on varmasti ylimielinen paska / ei mulla ole siihen mahiksia, ja ulkomaalainen - no sekin menee vasemmalle TAI sitten kaikki vaan oikealle, jos pääsis ketä vaan paneen...
Te sinkut, ei näköjään ole tuo pariutuminen ainakaan helpottunut - tsempit teille, toivottavasti se 'riittävän täydellinen' löytyy jokaiselle ihan luonnollisista ympyröistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa, koska en ole käyttänyt sovellusta hetkeen ja minulla on minusta tykänneitä tuossa jonossa. En jaksa ottaa uusia pareja nyt, joten en viitsi painaa sydäntä.
Yhden profiilin katsoin.
Ikäiseni nainen, jolla on todella pitkä teksti. Urheilullinen ja ihan selväjärkisen ja fiksun oloinen, mutta ulkonäöstä en oikein osaa sanoa, koska näyttää aika eriltä kuvissa. Ei missään kuvassa selkeästi mieleiseni, mutta ei toisaalta myöskään kaamea.
Todennäköisesti painan sydäntä, mutta en tiedä aloitanko keskustelua.
Katsoin nyt kuitenkin pari lisää.
2. 6 vuotta minua nuorempi nainen. Asuu 40km päässä ja on tykännyt profiilistani. Näyttää ikäiseltään (22) ja on ihan nätti. Ei mikään henkeäsalpaavan kaunis kuvien perusetella, mutta ne eivät ole kovinkaan laadukkaita voisin hyvinkin pitää häntä tosi kauniina livenä. Kunnon kroppakuvaa ei kuitenkaan ole näkyvillä, joten mahdollisuus liian leveään perseeseen on, vaikka ei kyllä kasvoista näytä siltä, että olisi ainakaan kovin painava. Ei ole mitään tekstiä, mutta on ig-tili, jossa on lähinnä samat kuvat kuin tinderissäkin.
Etäisyyden takia taidan laittaa vasemmalle. Jos asuisi lähempänä, niin tykkäisin varmaan, mutta tuskin jaksaisin aloittaa keskustelua.
3. Minua 8 vuotta nuorempi nainen 50km päästä tykännyt profiilistani. Kolme kuvaa, ei tekstiä, ei instagramia. Pelkkiä kasvokuvia, eikä näytä mitenkään ystävälliseltä tai söpöltä, vaikka ihan kaunis kuitenkin. Etäisyys, mahdollisuus ylipainoon ja söpöyden puute aiheuttavat sen, että laitan vasemmalle. Voi olla toki hyväkin kroppa, mutta kokonaisuus on sellainen, että en näe järkeä lähteä tutustumaan häneen.
Mistä sinä siis tiedät, että ovat tykänneet profiilistasi? Olen vähän uusi tuon tinderin käytössä ja olen luullut, että tykkääminen näkyy vasta kun sinäkin tykkäät jostakusta.
Alapeukut johtuvat siitä, että puhut ylimielisesti ja ulkoisista asioista aika karusti. Ja itse en ymmärrä tuota, että 40 kilometrin etäisyys on ongelma.
N38 vastaa...
1. 35-vuotias, ihan söpö. Yksi yhteinen kaveri ja itse asiassa taidankin tietää tämänkin tyypin... Olen baarissa törmännyt. Tatuointeja, paidattomia lihaspullistelukuvia - juu ei jatkoon! :'D
2. Ulkomaalainen nimi & ulkonäkö, joku latino ehkä, 33. Opiskellut kylläkin Itä-Suomen yliopistossa. Periaatteesta en anna ulkkareille sydäntä (en vaan alkaisi parisuhteeseen ulkomaalaisen kanssa, joten miksi tuhlata aikaa jutusteluun).
3. Hieman ylipainoinen 40-vuotias aurinkolasimies laivan kannella, blondattu etutukka, valkoiset kesähousut ja -paita sekä tummansininen jakku. Yrittää olla liian rento, tyyli ei iske enkä usko että liikkuu pahemmin, ei kiinnosta tutustua.
4. Ikäiseni silmälasipäinen mies, ei mitään suurempaa vikaa kuvassa, pukinparta kylläkin jota en kestä. Kertoo olevansa ekstrovertti sohvaperuna ja kolmen lapsen isä. Ei, ei ja ei.
5. 34-vuotias kivan näköinen mies (paitsi yhdessä kuvassa pukinparta, aargh, muissa kahdessa ei). Ei kertonut mitään itsestään, mutta ulkonäkö kiinnosti, tälle sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kertovat keskimäärin aina pituutensa näissä?
Kysytkö nyt ihan tosissasi?
Kyllä se taitaa ihan tosissaan kysyä.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi miehet kertovat aina pituutensa."
Eiköhän se johdu siitä että naiset ihastuvat miehessä pinnallisiin ja miehekkäisiin asioihin: statukseen, fysiikkaan jne. Oma "antamisprosenttini" nousi samantien huomattavasti kun kirjotin profiiliini "oon pidempi kuin sä." Tossa pieni huumorillinen tapa ilmoittaa että "olen pitkä: eli miehekäs alfa."
Nettideittiprofiileissa naiset ovat arvottaneet miehen pituuden tärkeimmäksi fyysiseksi ominaisuudeksi, miehet arvostavat eniten naisen kauneutta. Sinun mielestäsi toinen näistä on pinnallisempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se johdu siitä että naiset ihastuvat miehessä pinnallisiin ja miehekkäisiin asioihin: statukseen, fysiikkaan jne. Oma "antamisprosenttini" nousi samantien huomattavasti kun kirjotin profiiliini "oon pidempi kuin sä." Tossa pieni huumorillinen tapa ilmoittaa että "olen pitkä: eli miehekäs alfa."
Nettideittiprofiileissa naiset ovat arvottaneet miehen pituuden tärkeimmäksi fyysiseksi ominaisuudeksi, miehet arvostavat eniten naisen kauneutta. Sinun mielestäsi toinen näistä on pinnallisempi?
Minä en kyllä ymmärrä näitä naisia, jotka kysyvät pituutta. Miten sellaista kehtaa ventovieraalta kysyä? Vai olisiko ihan ok kysyä jossain sivulauseessa, että mikäs muuten on kuppikokosi? Minusta toisen ulkonäkö on sellainen asia, josta ei aloiteta juttelua eikä kysytä.
nainen itsekin
Olen itse 180, eli keskimittaista suomalaista miestä pidempi. Olen viettänyt ihan riittävän suuren osan elämästäni yrittäen näyttää pienemmältä, nykyisin olen ylpeä pituudestani. Toiveeni siitä, että mies olisi vähintään mittaiseni liittyy siihen, etten vaan halua tuntea itseäni köntykseksi. :) Ekat Tinder-treffini olivat 166-senttisen miehen kanssa (vahingossa). Saatiin hyvät naurut ainakin. Itselläni pituus on profiilissa, silti saan matsejä miesten kanssa, jotka kirjoittavat, että "olen sua 10 senttiä lyhyempi, toivottavasti se ei haittaa sua, koska mun mielestä pitkät naiset on tosi sexyjä." Mua se haittaa ja ihan oman itseni vuoksi. Voin toki lähteä treffeille itseäni lyhyemmän hyvän tyypin kanssa, mutta mitään romanttista siitä ei tule. Sen vuoksi en siis halua haaskata kenenkään aikaa.
Tuohon ulkkarijuttuun - monet siis ovat käymässä Suomessa vaikka työmatkalla, ja haluavat vaan tavata jonkun paikallisen heti seuran tai nähtävyyksien vuoksi. (Tai seksin myös.) Mulla ei ole mielenkiintoa sellaiseen. Toinen puoli ulkkareista on ehkä Suomessa asuvia, ja Tinderin alkutaipaleella kokemattomuuttani sain muutamasta sellaisen I will hunt you down -stalkkeripiinaajan ettei pahemmasta väliä. Paljon on myös näitä selkeitä amerikkalainen sotilas -huijariprofiileja, varsinkin mitä vanhempiin mennään. Tässä siis muutama syy, ehkä joku kivakin ulkomaalainen voi mennä ohi, mutta harmi.
Olen N26, asun keskisuuressa kaupungissa ja haen 50 km säteellä 25-35-vuotiaita miehiä ja naisia.
1. Ruma profiilikuva, jossa mies on paidatta auton vieressä. Seuraavassa kuvassa tuijottaa kameraan hymyilemättä ja näyttää amikselta. Esittelyssä sanoo olevansa herrasmies. Nice guy -fiilikset, siis sillä huonolla tavalla jossa mies ei ole mukavaa nähnytkään, joten ei jatkoon.
2. Laadusta päätellen perunalla otettu selfie, joka on otettuliian läheltä kasvoja. Loput kolme kuvaa ovat lähes samanlaisia. Mies saattaisi olla hyvän näköinen jos hymyilisi ja panostaisi vähän, mutta kuvissa mies ei vakuuta. Ei mitään tietoa profiilissa, ei jatkoon.
3. Todella kivan näköinen mies. Ihanan väriset silmät. Mies näyttää kuvissa hymyilevältä ja huolitellulta. Instagrm on linkitetty ja sen perusteella mies urheilee paljon. En itse urheile merkittävästi, mutta hän näyttää harrastavan myös sitä yhtä lajia jota itse harrastan kesäisin, joten siitä plussa. Minulla ei yleensä ole seuraa kyseisen urheilulajin harrastamiseen, joten sen saaminen olisi kivaa. Mies näyttää työskentelevän baarissa ja itse en juo, mutta annoin silti sydämen. Mies vaikutti mielenkiintoiselta.
4. Tosi huono selfie profiilikuvana, mutta muut kuvat oli sen jälkeen positiivinen yllätys. Miksi laittaa se rumin kuva profiilikuvaksi? En tavallisesti edes avaisi profiilia, jos profiilikuva ei välittömästi tee hyvää ensivaikutelmaa tai ole muulla tapaa mielenkiintoinen. Muiden kuvien perusteella hyvännäköinen mies, ehkä 4/5, mutta esittelyn mukaan etsii itselleen pyöräilyseuraa, enkä pyöräile. Siis ei jatkoon.
5. Päässä fedora ja työnä self-employed. Ei jatkoon. En tahdo edes tietää enempää.
Kun viime vuonna kokeilin Tinderiä, mulla meni vasemmalle ainakin paidattomat, naamakuvattomat tai vain aurinkolasipäät, lapselliset, SMt, jos profiilista kävi ilmi että etsii vain seksiä, tiettyjen kulttuurialueiden edustajat (asun ulkomailla mutta joidenkin maiden edustajat eivät 99,99% varmuudella sopisi mulle)...
Oikealle meni herkimmin hymyilevät, kokopartaiset, englanninkielisistä länsimaista tai Keski-Euroopasta kotoisin olevat, koiralliset/kissalliset, urheilevat, hörökorvaiset, silmälasipäiset, ja ehdottomasti ne jotka kertoivat esittelytekstissään jotain minua kiinnostavaa. Pituuden muistan muutamien maininneen mutta mulle kelpaa 162+ eli yhtäkään en sen takia hylännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä lukee niin miehe on paljon pinnallisempia: harva kommentoi mitään muuta kuin naisen ulkonäköä (iso perse, vaatimattoman näköinen, blondi, kaunis jne. ) - no välimatkaa kommentoi ja jos koira tai lapsia on, niin "ei", mutta eikä tämäkin ole vielä pinnallista? Tinder toki ulkonäköön perustuva jaettelukone; mutta naiset sentään kommentoi profiilin kertomia asioita miehistä (tai niiden puutetta valittaa).
Toi on kanssa yksi totuuteen perustumaton mantra vain miehillä - että naiset on pinnallisia, naiset vaatii pitkän miehen. Naiset saa aina. Just joo.
1) 37-vuotias mies. Kuvassa vain puolikas naama, ei muita kuvia. Työ- ja opiskelupaikka näkyvissä, mutta ei mitään esittelytekstiä. Ei jatkoon.
2) 35-vuotias mies. Tummat hiukset, vähän partaa ja silmälasit. Ulkonäössä ei vikaa. Puolet kuvista kuitenkin kännikuvia ja esittelyteksti uupuu, joten ei jatkoon.
3) 33-vuotias mies. Pitkä vaaleahko tukka ja pitkä parta. Suomea kiertelevä muusikko, näin sanoo esittelyteksti. Rasvaiset hiukset ja paljon kaljakuvia, ei jatkoon.
4) 34-vuotias mies, joka on vain parin kilometrin päässä. Kalju ja parrakas, melko laiha. Kuvia selvästi ryyppyreissuilta ja pari paidatonta kuvaa jostakin lomamatkalta. Ilmoittaa opiskelleensa urpojen koulussa ja työpaikan kohdalla lukee "mikä se on?". Esittelytekstissä lukee "ketä kiinnostaa". Ei todellakaan jatkoon.
5) 36-vuotias mies. Hieman partaa, lyhyet hiukset, silmälasit. Näyttää olevan fyysisesti hyvässä kunnossa ja harrastaa kiipeilyä sekä satunnaisesti kuntosalia. Ilmeisesti it-alalla töissä, firman nimi viittaisi siihen suuntaan. Hyvä esittelyteksti, jossa kertoo luonteestaan, harrastuksistaan ja millaista seuraa on hakemassa. Miehellä on kaksi lasta. Vaikuttaa ihan perus jantterilta. Jatkoon.
Mikä tässä ärsyttää noin monia?