Jokaisen naisen unelma on olla hyvä vaimo miehelle
Ja hyvä äiti lapsille. Muuta ei nainen tarvitse ollakseen aidosti onnellinen.
Kommentit (15)
Ei ole. Miltä tuntuu myöntää että vaimous on naiselle tärkein asia elämässä mutta miehet viisveisaavat omasta kumppaniroolistaan? Miltä tuntuu olla yksipuolinen palveleva orja?
Elämäni tärkein asia on työni. Miestä en ota lähelleni ikinä.
Henkilökohtaisesti voisi ollakin, mutta että jokaisen naisen, heh..
Eipä vaan ole näkynyt tarpeeksi arvostettavaa, hyvää ja sopivaa miestä johon haluaisin sitoutua, eli voi jäädä tosiaan unelmaksi koko vaimoelämä.:D
Onneksi onnellinen voi olla yksinkin.
Minun unelmani on saada 4 komeata adonista miehikseni, tietenkin että jokainen asuu omissa asunnoissaan ja minä vierailen heidän luonaan halutessani. He täyttävät jokaisen toiveeni ja sossu maksaa kaiken.
Minun unelma on saada nuori pinkeäpeppuinen mies, joka kokkaisi ja pitäisi kodin siistinä. Minä saisin sitten keskittyä uraani ja tuoda ruoan pöytään. Lastenhankkimistakin voisin harkita, jos mies lupaa hoitaa ne. Ai ai, ois se vaan ihanaa tulla aina siistiin kotiin, jossa odottaa seksikäs mies valmiin ruoan kanssa. Lapset olisi tietenkin jo hoidettu ja laitettu nukkumaan, ja viettäisimme herran kanssa hieman laatuaikaa. <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä äiti lapsille. Muuta ei nainen tarvitse ollakseen aidosti onnellinen.[/quo%%te]
Olet 100% väärässä. Minä en halua elää muiden kautta. Onneni ei tule äitiydestä.
Minä elän vaan ihan omaa tavallista arkeani. Siihen kuuluu mies 50 v. ja pari teiniä. Ihana mieheni kokkaili mulle aterian juuri. Muuta en viitsi kertoa, kuin sen että olemme olleet yhdessä 22 v. Välillä pesen hänen kalsareitaan, välillä hän mun. Tylsämielisiä nämä provoilut.
"Jokaisen naisen unelma on olla hyvä vaimo miehelle"
Tää oli hyvä lause. Minulla ainakin on unelmana olla hyvä vaimo miehelle, jonka kanssa rakastun. Herättää kysymyksen, eikö myös jokaisen miehen unelma olisi olla hyvä mies naiselle? Tämänhän pitäisi olla itsestäänselvää. Siis huom., pitäisi. Se taas, mikä on hyvä vaimo/mies, on ihan kiinni kunkin ihmisen määritelmästä. Mulla ei ois mielenkiintoa olla mikään kodinhengetär, tuskin sellaisesta miehestä kiinnostuisinkaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
T. Vela ja sinkku
Mistä tiedät kun eihän sulla oo lapsia
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä mä ainakin tartten aika paljon enemmän onnellisuuteeni.
Kuten ?
Jaa, kyllä mä ainakin tartten aika paljon enemmän onnellisuuteeni.