Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on yritetty huijata ulkomailla?

Vierailija
10.05.2017 |

Aloitan:

Thaimaa: myydään päiväreissuja kohteeseen x, ja itselle tietysti se "special price".... lopulta saat tietää ettet saanut yhtään halvemmalla. Jos menet teettämään pukua, ja et tiedä kenelle menet, älä koskaan kysy esim tuktuk-kuskilta. Heillä on kaikilla tietyt paikat, joista saavat rahaa jos saavat uuden maksavan asiakkaan putiikkiin.

Kambotsa: Perinteinen "tyttäreni on tulossa töihin suomeen. Hän sai kirjeen, jossa teksti on suomeksi. Voisimmekohan tavata, ja sinä mahdollisesti kääntää kirjeen"? Tämä paljastui sitten perinteiseksi korttipelihuijaukseksi (esim. Suurimmat Turistihuijaukset-ohjelmassa nähtyä), jossa jouduin tahtomattani mukaan. Pääsin tilanteesta lopulta pois esittämällä tyhmää. Häivyin kaupungista vähin äänin..

Barcelona: Euroopan varkauspääkaupunki. Joitakin on yritetty huijata esim laittamalla turistiporukan näköisiä kysymään tietä/harhauttamaan, samalla kun jotain viety taskuista. Itselleni kävi klassinen "ruuhka metroon mennessä", ja kännykkä vietiin takin taskusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat ettei ketsuppi sovi pihvin päälle ja melkein kieltäytyivät laittamasta sitä ketsuppia tilaamani pihvin päälle. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
4/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa olen kohdannut sen sinisellä Fiatilla ajelevan "muotimyyjän" jonka vaimo on muka Suomesta. Bensarahaa olis pitänyt saada muotiveskaa vastaan. 200€ olis kuulema piisannut.

Vierailija
5/5 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roomassa olen kohdannut sen sinisellä Fiatilla ajelevan "muotimyyjän" jonka vaimo on muka Suomesta. Bensarahaa olis pitänyt saada muotiveskaa vastaan. 200€ olis kuulema piisannut.

Halpa! 

Turistihuijauksethan ovat pelkkää psykologiaa, jossa lyhyessä ajassa saadaan ihminen käyttäytymään tietyllä tavalla. Huijatuksi tulevat yhtä lailla kokeneet matkustajat kuin vähemmän matkustellut väki. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi