Nainen, millaiset pikkuhousut trikoiden alle?
Kommentit (13)
Mummikalsari aina. Ihon väriset niin ei näy läpi.
N23
hohhoijaa. Stringipervo se täällä taas.
Tää sama ap-pervo tehtailee näitä pikkarialoituksia. Mee kotiis haistelee mummos pikkareita.
Stringejä ja hipsterejäkin löytyy, mutta parhaat on ihan normi pikkarit. Enkä tarkota mummo-malleja vaan ihan tavallisia pikkuhousuja.
Paskaiset pitkälahkeiset mummopöksyt.
Sori ap, mä en käytä mitään trikoiden alla. Ihan sun ja muun mummoväen kiusalla. Mulla on järjettömän hyvä perse.
Voisikohan tämän hepun saada bannattua? Tai ihan koko aiheen, koska runkkupetterihän se siellä vain kyselee vuodesta toiseen. Kukaan tällaista vastausta ei tarvitse muuhun kuin oman nyrkin kanssa puuhasteluun.
Black Horsen luukullisia, ruskeita. On osa jo 70-luvulta peräisin mutta edelleen kestää. Muutama vauhtiraita toki löytyy persiin kohdilta mutta eipä ne haittaa
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tämän hepun saada bannattua? Tai ihan koko aiheen, koska runkkupetterihän se siellä vain kyselee vuodesta toiseen. Kukaan tällaista vastausta ei tarvitse muuhun kuin oman nyrkin kanssa puuhasteluun.
Saako pikkuhousujen rajat näkyä? Se minua mietityttää.
Näistä vastauksista niiiiin näkee, mitkä on pervopenan itsensä väkertämiä, vaikka yrittää esittää naista :D
Vastaus aapeelle: vaaleanpunaiset kulahtaneet mamelukit on oikein hyvä valinta, ei prkle näy rajat!
Käytän saumattomia.