Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehenne pahastuneet, jos olette tehneet raskaustestin yksin sanomatta mitään etukäteen? Vai onko testin teko joku yhteinen juttu joka on miehelle tärkeä?

Vierailija
10.05.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mies on ollut tietoinen että epäilen että olen raskaana. Kerran hän kävi apteekissa hakemassa testin. Vessassa ei ole ollut mukana mutta kun on ollut valmista hän on heti ollut utelias. Kerran tein testin itse kotona ja soitin hänelle tuloksesta. Ei suuttunut vaan oli onnellinen. Tosin meillä raskaustestejä tehtiin todella monta ja 8 kertaa tuli positiivinen tulos, mutta saatiin maailmalle kaksi ihanaa poikaa. Keskenmenoja tuli siis 6 kertaa, joten loppuvaiheessa ei kumpikaan innostunut vaikka olikin positiivinen tulos.

Oletko varma, että olit raskaana ? Onko kuukautisten myöhästyminen parilla viikolla keskenmeno?Alkuvaiheessa raskaustestin tulos voi näyttää positiivista, mutta vuoto alkaa myöhemmin.  (näitä "keskenmenoja" mulla on ollut kymmeniä). Lisäksi pari pidemmälle edennyttä raskautta, kun jo tunsi olevansa raskaana, mutta ei...onneksi sitten vanhana vahingossa tuli pieni tyttö! Ja toinen melkein perään!

Älkää nuoret leikkikö niillä raskaustestitikuilla, kyllä sen sitten huomaa, kun Oikeasti on jo tiineenä.

Vierailija
22/22 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin ikäänkuin vain varmistaakseni etten ole raskaana. Yllätyin kun sitten olinkin. Mies oli työmatkalla, eikä oltais nähty viikkoon joten soitin hänelle. Hieman hän oli myrtsinä kun en kertonut asiasta kasvotusten. Mutta ymmärsi kyllä etten voinut olla kertomatta niin pitkää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla