Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huojentava tieto naisille

Vierailija
10.05.2017 |

Mies pystyy saamaan orgasmin, vaikka nainen ei saisikaan. Ja ainahan tulee seuraava kerta, vaikka kumppani olis erikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Nainen kyllä pystyy tyydyttäytymään jälkikäteen omin käsin onneen -periaatteella, jos mies on kiireinen tai muuten vaan diletantti.

Vierailija
2/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka jättäisi minut oman käteni varaan (poissulkien kumppanin sairastuminen johonkin, jos estäisi rakastelun). Kyllä siinä molempien nautinnosta on kyse. Hakisin tyydytyksen muualta jos oma mies ei saisi minua tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka jättäisi minut oman käteni varaan (poissulkien kumppanin sairastuminen johonkin, jos estäisi rakastelun). Kyllä siinä molempien nautinnosta on kyse. Hakisin tyydytyksen muualta jos oma mies ei saisi minua tulemaan.

Ai niinku minne?

Vierailija
4/4 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku minne?

Lauantai-iltana, olettaisin baariin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan