Huojentava tieto naisille
Mies pystyy saamaan orgasmin, vaikka nainen ei saisikaan. Ja ainahan tulee seuraava kerta, vaikka kumppani olis erikin.
Kommentit (4)
En voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka jättäisi minut oman käteni varaan (poissulkien kumppanin sairastuminen johonkin, jos estäisi rakastelun). Kyllä siinä molempien nautinnosta on kyse. Hakisin tyydytyksen muualta jos oma mies ei saisi minua tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka jättäisi minut oman käteni varaan (poissulkien kumppanin sairastuminen johonkin, jos estäisi rakastelun). Kyllä siinä molempien nautinnosta on kyse. Hakisin tyydytyksen muualta jos oma mies ei saisi minua tulemaan.
Ai niinku minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku minne?
Lauantai-iltana, olettaisin baariin?!
Totta. Nainen kyllä pystyy tyydyttäytymään jälkikäteen omin käsin onneen -periaatteella, jos mies on kiireinen tai muuten vaan diletantti.