Mieheni yritti raiskata mut äsken :' (
Lapset leikkivät viereisess huoneessa joten en voinut huutaa tms, kielsin useesti, itkin ja pistin muuten kampoihin sen minkä pystyin, mies on mua kuitenkin paljon isompi. tuli väkisin sisään mutta työpuhelin soi onneksi niin jourui jättämään kesken.
Kommentit (35)
Vierailija:
Isä on saasta ja äiti säälittävä nyhverö......tänne kyselemään....mitä tehdä?.....VOIKO MOISTA OLLA OLEMASSA!!!!!!!
ja HETI rikosilmoitus!
Voimia!
Samanläpikäynyt, tosin ei oman miehen toimesta :((
sitten kun työpuhelu oli loppunut, yritti jatkaa siitä mihin jäi, yritti väkisin viedä mut saunaan mutta onneks lapset olivat koko ajan lähistöllä niin ei voinut.
ap.
Ihan oikeasti kuuluu sarjaan " anteeksiantamattomat teot" . Sinusta en voi olla varma, mutta ainakaan lapsesi eivät ansaitse tuollaista isää.
Ja painotan JOS provo, lopeta heti, tää on toisille todellisuutta, eikä leikin aihe.
Voi helvetin helvetti mitä naisia! MIKÄÄN, ei oikeuta loukkamaan tosien koskemattomuutta.
ja tiedätkö näin sun ip:stä että kaikki nuo kolme sairasta viestiä ovat sinulta. Oletpas typerä...
Ei kukaan voi tehdä rakastamalleen ihmiselle noin...
Sinuna lähtisin ja heti tuosta suhteesta.
ei jäänyt jälkiä tai mitään, vaikka kädet onkin hellänä kun piti niin lujasti kiinni. Ja mulla on nyt ennen menkkoja niin runsas valkovuotokin ettei mies ihan kuivaan paikkaan tullut, vaikka sattui se silti. Enkä pääse täältä minnekään, ei ole mitään paikka minne mennä.
ap.
Jos ei, soi kriisikeskukseen, sieltä kyllä löytävät sinulle paikan. Ja et sinä mitään todisteita tarvitse. Harvoin niitä onkaan. Miksi sinä kahden pienen lapsen äiti sellaista keksisit? Tärkeintä on nyt, että lähdet.
http: // www. turvakoti. net/
Tuolta löytyy kaikkien turvakotien yhteystiedot.
Idiotismiä on taas liikkeellä. Voimia sinulle! Ihan oikeasti, jätä se mies vai pystytkö antamaan tuollaista ikinä anteeksi? Ainakin tee rikosilmoitus, jotta miehesi saa oikean rangaistuksen. Kyllä niiden pitää asia selvittää, vaikka fyysisiä todisteita ei olisikaan. Joutuupahan mies edes vähän pohtimaan tekosiaan, kun häntä kuulustellaan.
Ap lähde kun vielä voit! Minun eksäni vei asiansa loppuun ja yritti vielä tappaa, onneksi pääsin pakoon. Tiedän, että on kauheaa asua omassa kodissaan pelonvallassa.
Isä on saasta ja äiti säälittävä nyhverö......tänne kyselemään....mitä tehdä?.....VOIKO MOISTA OLLA OLEMASSA!!!!!!!